We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 14:45
no-one?
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
CAT'S PROFILE Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 14:46
Breakingdawn schreef:
no-one?
no-one wat?
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 14:47
Bone schreef:
Graystripe schreef:
Ik heb geen zin om te posten xD
Ik ook niet, en als ik het wel heb zet ik n post neer bij jullie kitten topic xD Vind je het erg dat je nu een slechte kitten aanmelding hebt? :')
I don't care. c: Ik heb uiteindelijk toch gepost >3 Swift x Gray moeten vandaag nog bij elkaar. Dus na dit nieuwe topic, nog een laatste xD En ik heb daar al een goed idee voor -Denkt aan Swift en Gray bij de Steppingstones naar de zonsondergang aan het kijken-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 14:48
Graystripe schreef:
Bone schreef:
Graystripe schreef:
Ik heb geen zin om te posten xD
Ik ook niet, en als ik het wel heb zet ik n post neer bij jullie kitten topic xD Vind je het erg dat je nu een slechte kitten aanmelding hebt? :')
I don't care. c: Ik heb uiteindelijk toch gepost >3 Swift x Gray moeten vandaag nog bij elkaar. Dus na dit nieuwe topic, nog een laatste xD En ik heb daar al een goed idee voor -Denkt aan Swift en Gray bij de Steppingstones naar de zonsondergang aan het kijken-
Just sayin', Snowykit en Nightkit mochten TC niet in wegens een kittenstop...^^" Dus ik weet niet of jullie kittens er dan wel in mogen..
Laatst aangepast door Strawberry op di 1 jan 2013 - 14:51; in totaal 1 keer bewerkt