We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:00
Tips om het je kat toch fijn te maken :
-maak een zacht bed in een kast -steek geen vuurwerk in de tuin af als ze ook buiten zijn -ga af en toe kijken hoe het met ze gaat
Deze heb ik gevolgd, mijn katten zijn allebij doodsbang voor vuurwerk, en de oudste kroop al meteen in de kast nadat mijn broer een rotje had afgestoken .__.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:02
Aurora schreef:
-maak een zacht bed in een kast -steek geen vuurwerk in de tuin af als ze ook buiten zijn -ga af en toe kijken hoe het met ze gaat
Deze heb ik gevolgd, mijn katten zijn allebij doodsbang voor vuurwerk, en de oudste kroop al meteen in de kast nadat mijn broer een rotje had afgestoken .__.
Mijn kat is het nu gewend :3 Ze hoort een keiharde knal buiten, ze slaat alleen geirriteerd met der staart xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:06
Malfoy schreef:
Aurora schreef:
Mijn kat is het nu gewend :3 Ze hoort een keiharde knal buiten, ze slaat alleen geirriteerd met der staart xD
Hm, de oudste van mij is al 9 jaar maar hij vloog bijna uit de bocht om zo snel mogelijk in de kast te zijn 0.0 Watje XD van mijn andere kat snap ik het, hij is pas 2 en woonde eerst ergens waar je heel weinig vuurwerk kan horen ^^
Brokenhowl
Member
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:14
Misschien nog een goede en belangrijke tip; Als je kat schrikt van het vuurwerk, reageer hier dan niet op! Dus niet gaan aaien en 'Awh, arm dier' etc. etc. gaan zeggen, want dan zullen ze denken dat het echt iets engs is en ze er bang voor moeten zijn. Reageer dus niet op ze als ze schrikken, ze zullen het vanzelf dan ook minder eng gaan vinden.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:16
Brokenkit schreef:
Misschien nog een goede en belangrijke tip; Als je kat schrikt van het vuurwerk, reageer hier dan niet op! Dus niet gaan aaien en 'Awh, arm dier' etc. etc. gaan zeggen, want dan zullen ze denken dat het echt iets engs is en ze er bang voor moeten zijn. Reageer dus niet op ze als ze schrikken, ze zullen het vanzelf dan ook minder eng gaan vinden.
Dat is ook een goede ja =] Ik heb mijn kat alleen gerustgesteld met wat brokjes, aangezien hij nog niks had gegeten en nou slaapt hij heel rustig naast me ;3
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:17
Bij ons is er alleen vuurwerk in de avond. Dus de katten hebben er nu nog geen last van. :3
Brokenhowl
Member
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:19
Aurora schreef:
Brokenkit schreef:
Dat is ook een goede ja =] Ik heb mijn kat alleen gerustgesteld met wat brokjes, aangezien hij nog niks had gegeten en nou slaapt hij heel rustig naast me ;3
En als hij straks schrikt gewoon niet reageren op hem/het vuurwerk :3 Dat doe ik ook met mijn katten ^-^ En die liggen nu relaxed te slapen op m'n bed, terwijl ik overal knallen hoor. --- Hmpf.. ik twijfel.. .-. Shall i? *praat in zichzelf*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:21
Ik kwam vanmorgen beneden en liet Hoeps eigenlijk meteen naar buiten om haar nog even een luchtje te laten scheppen, ze hoorde een rotje en kwam al staan va; IK WIL WEG DX Mar ik had dat niet gezien en opeens hoor ik zo; klop-klop, klopt ze op het raam xD Doe de deur open en madam schiet meteen onder de bank xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:22
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 dec 2012 - 14:25
Skippy ging vannacht zo dicht tegen me aanliggen, net alsof ie bescherming zocht x'D Ik heb nu in het hoekje van mijn kamer een bed voor'm gemaakt waar ie kan liggen vanavond ;3 Hij ligt daar nu ook te slapen.