We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: {GZ} Topics voor Brokenkit zo 30 dec 2012 - 19:48
Hallo beste mensen, Aangezien Brokenkit nu geboren is wil ik hem meteen vanaf het begin actief hebben en dit ook zou houden. Daarom zoek ik naar katten die een topic met hem willen. Onthoudt wel dat hij nog maar een kitten is van een halve maan en hij het kamp nog niet uit mag komen. Misschien als hij een wat oudere kit is dat hij het kamp wel uit mag, maar niet al te ver. Nu wil ik het liefst katten die een topic willen binnen het kamp, en dus ook uit de Shadowclan komen. Ik weet nog niet of ik mag posten, dus degenen die zich hier het eerst aan melden mogen van mijn part alvast een topic aanmaken dan zal ik daarop posten wanneer ik zeker weet of ik mag posten.
Er is geen lijstje, zeg maar gewoon met welke kat je een topic met hem wilt, en meld er even bij wie hem aan maakt.
He wore his scars as his best attire. A stunning suit made of hellfire.
Onderwerp: Re: {GZ} Topics voor Brokenkit zo 30 dec 2012 - 19:57
Daan: Dat klinkt leuk c: Aangezien we beiden nog niet weten of we mogen posten, wie maakt hem? Danii: Honeykit lijkt me wel leuk :3 Maak jij dan even aan?
Onderwerp: Re: {GZ} Topics voor Brokenkit zo 30 dec 2012 - 19:59
Ik heb Terrorkit voor je. But als je een topic met hem wilt dan moet je hem wel een beetje pesten aangezien hij nog wat onzeker is. Staat in zijn aanmelding dat hij gepest gaat worden door zijn siblings c:
“GENTLEMEN, IT'S BEEN A PLEASURE“
Brokenhowl
Member
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
Onderwerp: Re: {GZ} Topics voor Brokenkit ma 31 dec 2012 - 10:50
Oh uhm, doe jij het dan anders even? c: Ik moet nog veel doen vandaag, en zal sowieso straks bezoek krijgen dus xD Dan is het makkelijker om op een post te reageren dan zelf aan te maken c: