| Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} | |
|
|
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} vr 1 feb 2013 - 19:10 | |
| Goed idee... Speler: WishpawNaam: DreamerLeeftijd: 14 manenGeslacht: KaterRang: WarriorEventuele hoge rang: XPlaatje met korte beschrijving: Een zwarte kat met net zulke groene ogen als zijn zus Ellayn. Alleen zijn borst is wit. |
|
| |
noem mij maar: Lilifee of Lili 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} za 2 feb 2013 - 15:07 | |
| hihi xxx Mudkit~BlossomkitKatten die ik actief hou:__________________________________ Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} za 16 feb 2013 - 17:31 | |
| Voor de rest niemand?
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} za 16 feb 2013 - 18:50 | |
| Speler: Ashkit Naam: Mouse Leeftijd: 5 moons and 10 weeks Geslacht: Poes(je) Rang: kit Eventuele hoge rang: Leerling Med. cat(?) Plaatje met korte beschrijving: Mouse Lichtbruine tabby poes met licht-blauwe ogen. Speler: Ashkit Naam: Owl Leeftijd: 16 moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Eventuele hoge rang: Deputy(?) Plaatje met korte beschrijving: Owl Heel lichtbruine kortharige kater met varen-groene ogen. Speler: Ashkit Naam: Snake Leeftijd: 9 moons Geslacht: Kater Rang: Warrior Eventuele hoge rang: Deputy(?) Plaatje met korte beschrijving:Snake Griezelige zwarte kat met bloedrode ogen.
Laatst aangepast door Ashkit op zo 17 feb 2013 - 15:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} za 16 feb 2013 - 19:25 | |
| Speler: Firebone Naam: Plume Leeftijd: 6 moons Geslacht: Kater Rang: Apprentice Eventuele hoge rang: Warrior ^.^ Plaatje met korte beschrijving: klikerdeklikerdeklik hier eens geel-bruine ogen en een gevlekte vacht euh... zou ik de apprentice van Ellayn kunnen zijn? -Firebone-Oakclaw- |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} zo 17 feb 2013 - 13:01 | |
| Welkome in de Clan of Trees!
@Firebone; ja, goed idee! Wil je dat Plume met een ceremonie Ellayns appentrice wordt of dat hij dat al is? |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} zo 17 feb 2013 - 16:35 | |
| met een ceremonie is goed. Zijn vorige mentor is gestorven in een gevecht ofzo. -Firebone-Oakclaw- |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} di 19 feb 2013 - 16:59 | |
| Oké. Na de aanval van de honden krijg jij een nieuwe mentor... |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} wo 20 feb 2013 - 18:26 | |
| joepie!! Ik maak nog een aanmelding. De oudere zus van Rafiska (het mag van Blossomkit): Speler: Firebone Naam: Mara Leeftijd: 18 moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Eventuele hoge rang: Queen xD Plaatje met korte beschrijving: Mara Knappe schildpad poes. ze heeft een nestje met 5 kittens. xD maar het duurt nog een maan ofzo tot dat ze geboren worden. (Ze moet nog zwanger worden maar dat zal niet zo lang meer duren, ik heb al iets afgesproken met Ashkit xD) -Firebone-Oakclaw- |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} do 21 feb 2013 - 8:40 | |
| Oké, leuk dat je al van alles hebt geregeld voor Mara... En ze is aangenomen! |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} vr 8 maa 2013 - 17:28 | |
| Sorry voor de dubbelpost
Laura, je laatste post klopt niet helemaal. Daar kom je net in het Camp aan en weet je niet wat er gebeurt. Maar je post daarvoor zit je in de holle boom van Ellayn, en dan begint het gevecht. Zou je dit alsjeblieft aan willen passen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Clan of Trees {aanmeldingen+overleg} | |
| |
|
| |
|