|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:23 | |
| Haha, ik ben thuis de stiekeme zatlap xD |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:23 | |
| |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:25 | |
| Well, ik ga slapen, night night <3 |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:26 | |
| - Nightcore schreef:
- Os (:
YOU LIKE NIGHTCORE? I LIKE NIGHTCORE TOO! NIGHTCORE CAT IS AWESOME! NIIIGGHHHHTTCOOOOOOOOORREEEEE!! Als je nog een goed nighcore acc op youtube zoekt; amazonangel is goed :3 |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:26 | |
| Ik drink normaal nooit meer dan een biertje pf een wijntje of 2 maar nu had ik amper gegeten dus dan hakt het er in |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:28 | |
| - Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
- Ik verander echt snel van emotie hier :3
I call that Moodswings, but nevermind that x'D
Ik wil film kijken, maar weet niet wat :F Perhaps ga ik toch Dolfje Weerwolfje kijken, want 'ie ligt nog in mijn kamer xD Oh ja, Moodswings :3 Ik was de naam kwijt xD Daar heb ik te veel last van x'D So I know what you mean :') Gister in bed had ik zwaar de neiging om in janken uit te barsten, so yeah ... |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:30 | |
| - Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
Ik wil film kijken, maar weet niet wat :F Perhaps ga ik toch Dolfje Weerwolfje kijken, want 'ie ligt nog in mijn kamer xD Oh ja, Moodswings :3 Ik was de naam kwijt xD Daar heb ik te veel last van x'D So I know what you mean :') Gister in bed had ik zwaar de neiging om in janken uit te barsten, so yeah ... Oh nja, mijn vader dacht zonet even weer dat ik depressief was, dat ik mezelf iets aan zou doen etc. etc. Omdat ik aan het huilen was, maar ik ben gewoon te zacht. En als ik iets enorm graag wil dan tja.. dan ben ik teleurgesteld als ik het niet krijg en moet ik huilen x3 En toen kwam hij naar boven en en.. tja.. Moest ik heb uitleggen waarom in huilde xD Enorm awkward als ze niet begrijpen wat rpg is. :3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:31 | |
| - Magicpaw schreef:
- Nightcore schreef:
- Os (:
YOU LIKE NIGHTCORE? I LIKE NIGHTCORE TOO! NIGHTCORE CAT IS AWESOME! NIIIGGHHHHTTCOOOOOOOOORREEEEE!! Als je nog een goed nighcore acc op youtube zoekt; amazonangel is goed :3 Wacht maar XD Heavy Metal, Hardcore & Hardrock komen ook nog ;3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:32 | |
| mijn cheetah is af het is niet heel mooi het is dan ook gewoon schetsen en zeker nu want mijn moeder let op me en ik moet straks naar boven omdat het al o zo laat is volgens haar zucht nou ja hier is de tekening https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/10ee9mq.jpg |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:33 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Magicpaw schreef:
- Nightcore schreef:
- Os (:
YOU LIKE NIGHTCORE? I LIKE NIGHTCORE TOO! NIGHTCORE CAT IS AWESOME! NIIIGGHHHHTTCOOOOOOOOORREEEEE!! Als je nog een goed nighcore acc op youtube zoekt; amazonangel is goed :3 Wacht maar XD Heavy Metal, Hardcore & Hardrock komen ook nog ;3 Popmusic, classicmusic en dan een rogue met R&B |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:33 | |
| - Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
Ik wil film kijken, maar weet niet wat :F Perhaps ga ik toch Dolfje Weerwolfje kijken, want 'ie ligt nog in mijn kamer xD Oh ja, Moodswings :3 Ik was de naam kwijt xD Daar heb ik te veel last van x'D So I know what you mean :') Gister in bed had ik zwaar de neiging om in janken uit te barsten, so yeah ... Oh nja, mijn vader dacht zonet even weer dat ik depressief was, dat ik mezelf iets aan zou doen etc. etc. Omdat ik aan het huilen was, maar ik ben gewoon te zacht. En als ik iets enorm graag wil dan tja.. dan ben ik teleurgesteld als ik het niet krijg en moet ik huilen x3 En toen kwam hij naar boven en en.. tja.. Moest ik heb uitleggen waarom in huilde xD Enorm awkward als ze niet begrijpen wat rpg is. :3 My parents don't even know xD Synkk zei ooi tegen me dat 'ie nog wel zou zien gaan gebeuren [<--Die zin klopt niet xD], dat ik zou gaan roken, vanwege die moodswings. "Het hielp mij, dus jou vast ook wel" <- His words xD Ik zie wel, ik kan gewoon van het ene op het andere moment heel erg stil en terug getrokken zijn en daarna weer blij en happy x'D @Miem; HEAVY METAL <'3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:35 | |
| Alexandra, hij is mooi (; Teken een Koala, of een Panda (:
Well, ik ga ook pitten, byee ! |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:35 | |
| - Flamestripe schreef:
- Alexandra, hij is mooi (; Teken een Koala, of een Panda (:
Well, ik ga ook pitten, byee ! bedankt ik moet nog een dolfijn tekenen xd ik zal morgen een koala en panda tekenen bye flamestripe |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:41 | |
| Joos acc hier x3 Raad is wie Nightcore is x'D
-is nu niet zo moeilijk denk- |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:44 | |
| een dolfijn tekenen lukt niet dus ik ga die overslaan
ik moet gaan bye |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:48 | |
| - Silentcry schreef:
- mimmeehh
jeeej |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:51 | |
| - Hardcore schreef:
- Silentcry schreef:
- mimmeehh
jeeej welke claaannnn |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:52 | |
| - Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
- Timesong schreef:
- Sorrowkit schreef:
Ik wil film kijken, maar weet niet wat :F Perhaps ga ik toch Dolfje Weerwolfje kijken, want 'ie ligt nog in mijn kamer xD Oh ja, Moodswings :3 Ik was de naam kwijt xD Daar heb ik te veel last van x'D So I know what you mean :') Gister in bed had ik zwaar de neiging om in janken uit te barsten, so yeah ... Oh nja, mijn vader dacht zonet even weer dat ik depressief was, dat ik mezelf iets aan zou doen etc. etc. Omdat ik aan het huilen was, maar ik ben gewoon te zacht. En als ik iets enorm graag wil dan tja.. dan ben ik teleurgesteld als ik het niet krijg en moet ik huilen x3 En toen kwam hij naar boven en en.. tja.. Moest ik heb uitleggen waarom in huilde xD Enorm awkward als ze niet begrijpen wat rpg is. :3 My parents don't even know xD Synkk zei ooi tegen me dat 'ie nog wel zou zien gaan gebeuren [<--Die zin klopt niet xD], dat ik zou gaan roken, vanwege die moodswings. "Het hielp mij, dus jou vast ook wel" <- His words xD
Ik zie wel, ik kan gewoon van het ene op het andere moment heel erg stil en terug getrokken zijn en daarna weer blij en happy x'D
@Miem; HEAVY METAL <'3 Niet persoonlijk opvatten, maar bedankt, heb gewoon zin om kwaad te zijn en te janken, en aangezien dat laatste niet meer lukt.. Zal natuurlijk de zielenpoot niet gaan uithangen hier, maar ik ben het echt wel zat hoor, ik ben 16, m'n ma is samen met stiefpa naar A'dam, en wat kan ik doen? Neen beter, MOET ik doen. Naar dat stomme kot gaan, en zo m'n hele vakantie naar de kl*ten. Why? Because of she, en omdat ik het gewoonweg HAAT om naar m'n vader te gaan. Niet vanwege hem, ik wil hem echt een plezier doen, houdt erg veel van hem, maar gewoon omdat we nooit iets doen. Leuk laten we maandag naar de bios gaan, wat denk je dat er van in huis zal komen? Ik kon vanavond door hun domme spelletje, en dat verwend rotkind niet eens kijken naar Narnia of twilight, wat denk je, dat ik het naar m'n zin heb? Man ik haat het,en ja, da's nou echt waar, één van de redenen waarom ik wel kan janken. Allemaal dankzij mevrouw de koning.. |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 dec 2012 - 22:57 | |
| - Silentcry schreef:
- Hardcore schreef:
- Silentcry schreef:
- mimmeehh
jeeej welke claaannnn kittypets |
|
| |