|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:09 | |
| I really love this cheet <333 Nogmaals tx Iro, it is beautifull en posten gaat niet lukken mensjes, moet nu haasten om alles klaar te krijgen, dit gaat voor na het paardrijden zijn @Timberkit; No problem, I can do that! | |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:18 | |
| Ik zie de banner niet meer :/ |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:19 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:27 | |
| Ik ga vanavond naar The Hobbit ~
En ik heb vandaag alleen nog maar een vaag puzzel spel zitten spelen, maar ik raak snel verslaafd aan dat soort dingen =w= |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:27 | |
| - Hollypaw schreef:
- Ik ga vanavond naar The Hobbit ~
En ik heb vandaag alleen nog maar een vaag puzzel spel zitten spelen, maar ik raak snel verslaafd aan dat soort dingen =w= Ik ga ook binnenkort naar The Hobbit <3 Veel plezier ;D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:29 | |
| - Dovekit* schreef:
- Hollypaw schreef:
En ik heb vandaag alleen nog maar een vaag puzzel spel zitten spelen, maar ik raak snel verslaafd aan dat soort dingen =w= Ik ga ook binnenkort naar The Hobbit <3 Veel plezier ;D In dat geval zal ik toekomstige spoilers voor me houden x') En wanneer ga jij :3 ? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:33 | |
| Net setje gemaakt voor Firekit, maar nu moet ik echt gaan, doegzels! x) |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:34 | |
| - Hollypaw schreef:
- Dovekit* schreef:
- Hollypaw schreef:
En ik heb vandaag alleen nog maar een vaag puzzel spel zitten spelen, maar ik raak snel verslaafd aan dat soort dingen =w= Ik ga ook binnenkort naar The Hobbit <3 Veel plezier ;D In dat geval zal ik toekomstige spoilers voor me houden x') En wanneer ga jij :3 ? Ik heb het boek al jaren geleden gelezen .. dus spoileren gaat moeilijk gok ik xD Er- weet ik nog niet. |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:37 | |
| Kan iemand die grijze vlekken op het hoofd wit maken, zonder dat je ziet dat het bewerkt is? - :3:
|
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:43 | |
| - Spotnose schreef:
- Kan iemand die grijze vlekken op het hoofd wit maken, zonder dat je ziet dat het bewerkt is?
- :
Ik ga het proberen naamgenootje, voor een gedeelte. ~ Ik heb hier gewoon zo veel lol in niet normaal |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:52 | |
| - Silentcry schreef:
- Spotnose schreef:
- Kan iemand die grijze vlekken op het hoofd wit maken, zonder dat je ziet dat het bewerkt is?
- :
Ik ga het proberen naamgenootje, voor een gedeelte. ~ Ik heb hier gewoon zo veel lol in niet normaal Ben benieuwd, maar ik moet zo weg dus ik weet niet of ik het te zien krijg, sorry Dx |
|
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 18:58 | |
| Ik heb nu al een week vakantie, en heb dus nog helemaal niets aan school gedaan behalve een boek gelezen. Nice going :') |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:02 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:19 | |
| |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:25 | |
| Nee Thessa, dat lukt mij niet. |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:34 | |
| iemand die even snel een lineart voor me wil inkleuren? |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:35 | |
| - Breakingdawn schreef:
- iemand die even snel een lineart voor me wil inkleuren?
paint friendly:3? |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:36 | |
| - Breakingdawn schreef:
- iemand die even snel een lineart voor me wil inkleuren?
sure! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:37 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 dec 2012 - 19:37 | |
| Ff kijken hoor het gaat om een van deze twee: http://somelines.deviantart.com/art/Horse-19-339735688http://somelines.deviantart.com/art/Horse-17-339735621En dan de beschrijving: Skyfall word een donkere Marwari met een beetje Brindle pattern. Haar hoofd is heel donker behalve haar ogen die omringt worden door bijna witte vacht die richting haar neus loopt. Dezelfde kleur is over haar schoft te vinden en word via een dunne lichte lijn verbonden aan een vlek op haar buik. Ze heeft twee kleurige manen zwart en die wittige kleur die ook in haar vacht zit en haar manen zijn aardig lang. Haar staart komt tot de grond. Ze heeft een slanke bouw en aardig hoge benen ze is speels en zit vol van streken. Weigert meestal om te luisteren naar andere. Ze heeft een groots respect voor paarden en dan vooral hengsten die in een hogere rang staan als haar en kan dus heel snel haar kalmte verliezen als iemand een paard in een hogere rang niet met respect behandeld. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|