|
| Beginning of Life [GZ kittens] | |
| Lore 137
| |
| Onderwerp: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 13:45 | |
| ♥Welkom♥!
Ik zoek kittens voor Spotnose. Spotnose is zwanger geraakt door een Kater die is weggelopen. Dus de kittens zullen helaas geen vader hebben. Misschien dat de vader later weer komt opdagen. Forestkit* is in ieder geval al een kitten.
De kittens moeten in ieder geval op de moeder lijken en op de vader. De vader heeft een bruine vacht met witte en zwarte vlekken. De moeder heeft een donker bruine vacht bij haar gezicht, oren en neus. Voor de rest heeft ze een een soort lichtbruine, romige kleur vacht en Blauwe ogen. De kittens mogen alle kleuren ogen hebben.
- Code:
-
[b]♥Naam♥:[/b] [b]♥Bekendste account♥:[/b] [b]♥Geslacht♥:[/b] [b]♥Uiterlijk♥:[/b] [b]♥Karakter♥:[/b] [b]♥Extra♥:[/b]
[b]♥Waarom wil je een kitten zijn♥:[/b] [b]♥Iets over jezelf♥:[/b] [b]♥Extra♥:[/b]
Aangemelden: Brookkit & Kallista Mousekit & Daniëlle Stonekit & Merel Batkit & Melissa Inkkit & Aimée
Gekozen: Forestkit* & Marijn - - - -
Groetjes, Thessa - <3 Door Constellationpaw:
Laatst aangepast door Spotnose op za 29 dec 2012 - 17:34; in totaal 7 keer bewerkt |
| | | Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 13:48 | |
| ♥Naam♥: Brookkit - Brookpaw - Brookpelt ♥Bekendste account♥: Lotusleaf ♥Geslacht♥: Poes ♥Uiterlijk♥: Zoals haar moeder ongeveer denk ik =3 ♥Karakter♥: Lief, speels, altijd vrolijk, leert graag dingen ♥Extra♥: -
♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Zoals bij andere aanvragen wil ik graag eens een kitten vanaf de geboorte zijn ;3 ♥Iets over jezelf♥: Actief denk ik =D ♥Extra♥: - |
| | | Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 14:56 | |
| ♥Naam♥: Mousekit~Mousepaw~Mouse? ♥Bekendste account♥: Bravesoul ♥Geslacht♥: Female ♥Uiterlijk♥: Net haar moeder :3 ♥Karakter♥: Mousekit is een hyperactieve kitten. Ze is dol op het spelletje, clannetje spelen, raad maar wie dan altijd de leider is! Ze kan niet wachten todat ze ♥Extra♥: ~
♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Ik wil kittens uit verschillende clannen bespelen, en Spotnose is cute :3 ♥Iets over jezelf♥: Ik ben Daniëlle, maar iedereen noemt me Daan. Ben 12 jaar, op 21 maart verjaar ik. Euhhmm, ik ben actief op dit forum x'D ♥Extra♥: I like Mousekit♥ |
| | | Meerz 13
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 16:50 | |
| ♥Naam♥: Stonekit - Stonepaw - Stone?? ♥Bekendste account♥: Mara ♥Geslacht♥: Male ♥Uiterlijk♥: Witte kater met donkerbruine tabby hoofd & rug, longhair - Klik ♥Karakter♥: Stonekit is een kater, die zich vaak stoer voor doet, maar diep van binnen een heel lief katertje is. Hij zal zich altijd graag opofferen voor anderen al is dat nodig. Ook gaat hij graag op avontuur. ♥Extra♥: x ♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Omdat ik Stone nice vind :3 ♥Iets over jezelf♥: Ik heet Merel, meeste mensen noemen mij Meerz, ik ben 12 jaar, en RPG ong. een jaar, eehm, ik ben best wel actief, denk ik xD ♥Extra♥: x |
| | | Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 17:56 | |
| BATKIT - BATPAW - BAT??
Naam: batkit - batpaw - bat?? Bekendste account: Solarsoul Geslacht: female Uiterlijk:
- Batkit:
Een langharige poesje die voornamelijk wit is, Ze heeft op een aantal plaatsen zwarte vlekken. Haar staart is zwart en is langer dan bij een normale kat, ze heeft donkerblauwe ogen, hoewel er over een van haar ogen een soort bruine kleur zit. Ze haat voornamelijk Batkit omdat ze een grappig en een beetje bijzonder vlekken patroon bezit. Batkit is een beetje klein voor haar leeftijd. De linkerkant van haar kop is voor een groot deel met een zwarte vlek bedekt, de andere kant is niet volledig bedekt waardoor het er grappig uit ziet. Er zit een klein vlekje op haar rug die bijna precies rond is, er naast zitten ook nog wat vlekken.
- Batpaw:
Ze is inmiddels wat witter geworden, hoewel ze nog steeds de kenmerkende zwarte staart heeft. Ook de vlekken bij haar oren zijn niet verdwenen. De oogkleur is wel verandert. Aangezien ze vroeger nog een kitten was waren ze eerst blauw, nu zijn ze geel gekleurd. Batkit's vacht lijkt ook wel wat korter. Ze is nog lang niet volledig volgroeid. De ronde vlek op haar rug is inmiddels al wat gegroeit, nu is hij beter zichtbaar. Ook is ze nu veel meer gespierd. Haar poten zijn erg lang en sterk, ook haar staart is bijzonder lang wat voor een goede balans zorgt tijdens het rennen. Ze is dan ook erg snel.
- Bat??:
De vacht van Bat?? is nu erg lang, ze is ook groot. De vlekken die ze als Batpaw had zijn er nu nogsteeds, inclusief de zwarte staart. De ronde vlek op haar rug is nu nog groter en haar lijf is nu nog beter gespierd. Maar ook zwaarder door haar lange vacht.
Karakter: Batkit Batkit is erg druk, ze heeft veel fantasie en zal niet zo snel serieus doen. Ze houd er van om te spelen, het liefst als leider, helaas lukt dat haar niet altijd. Al van jongs af aan kan ze best wel goed vechten, ze heeft aangeboren tactieken hoewel ze dat nu nog moet ontdekken. Batkit is ook niet snel bang, zelfs niet voor vijanden. Ze denkt momenteel dat ze iedereen aankan.
Batpaw Al snel ontdekt ze dat de wereld niet zo makkelijk te verslaan is dan dat ze denkt. Ze komt ook steeds meer in de problemen. Na een tijdje is ze veel minder speels, ze doet nu wat serieuzer. Maar Batpaw speelt nog steeds erg vaak. Wanneer ze iets moet doen zoals een training doet ze alles heel erg snel. Batpaw zal tijdens een training, een gevecht of een oorlog niet snel aan een plan denken. Aanvallen, dat is haar plan. Daardoor maakt ze steeds meer fouten.
Bat?? Door de fouten leert ze rustig te doen, ze werkt steeds meer via plannen en ontdekt snel dat ze goede aangeboren gevechts tactieken heeft. Bat?? Wordt al snel groot en sterk. Ze wil nu steeds meer haar clan te beschermen. Dat zal ze ook doen, zelfs als ze zich moet opofferen.
Skills: Snelheid: ✦✦✦✦✦ Behendigheid: ✦✦✦✦✧ Zicht: ✦✦✦✧✧ Kracht: ✦✦✦✧✧ Doorzettingsvermoge: ✦✦✦✦✧ Vechten: ✦✦✧✧✧
Setjes: - Spoiler:
Extra: sorry voor de rare woorden in mijn voorbeeld post, mijn iPod maakt altijd zelf woorden -_- - voorbeeld post:
Batkit (sorry, hij is erg kort) Langzaam opende Batkit haar blauwe ogen. De zon scheen fel op haar vacht, het gaf een fijn verwarmend gevoel. Een glimlach verscheen er rond haar lippen. Het hol om haar heen was donker en stil zoals gewoonlijk, weer als eerste wakker. Al snel kwam er een wat verveelde blik in haar ogen. Eerst was het leuk om telkens de eerste te zijn, nu was het gewoon irritant. Die slaapkoppen die ook wel als haar familie bekend was waren altijd laat wakker. Te laat voor haar gevoel. Een korte zucht ontbrak de stilte even. Met een verveelde beweging liep ze even langs haar broers en zussen. Ze lagen allemaal dicht bij elkaar, lekker te genieten van hun dromen. Wat verderop lag haar moeder, ook nog in dromenland. Met een plof liet Batkit zich op de koude grond vallen. Weer een lange verveelde zucht. Zo bleef ze zitten, totdat een klein geluidje de stilte doorbrak. Snel en opgewonden keek ze op. Meteen gleed haar blik langs haar familie, geen beweging. Al snel was de omgeving weer stil. Toch wist Batkit dat er wel iemand wakker moest zijn, misschien iemand van het kamp? Langzaam stond ze op. Even keken haar blauwe ogen naar haar moeder. Een klein onzeker glimlachje verscheen rond haar lippen, niet wetend of ze wel naar buiten mocht. Het gekraak van takjes doorbrak de stilte weer. Nu wist ze het zeker, iemand van het kamp was wakker. Plotseling viel haar oog op een ontbrekende plek bij haar familie, een van haar broertjes was weg zonder haar. een gevoel van woede overspoelde haar. Zei was altijd de eerste, hoe kon dit? Opgewonden, ergens wel wat boos maar toch voorzichtig liep het poesje nieuwsgierig naar buiten. Waneer ze een nogal bekend gezicht zag ging ze wat lager staan. Batkit wou niet gezien worden, dan was haar verrassingsaanval voor niets. Pootje voor pootje, stap voor stap kwam ze dichter bij haar prooi. Niets vermoedend liep een van haar broertjes en zusjes door. Een gemene grijns verscheen op haar gezicht. 'Nu heb ik je.' Zei ze bijzonder duivels en zacht. De kitten was nog steeds niet opgemerkt. Nog een klein stapje, eentje maar, en ze kon aanvallen. In haar hoofd telde ze af, toen ze bij nul was stormde ze op de andere kitten en beet ze hem in zijn/haar rug. Toen ze voelde dat haar tegenstander wat jammerde hield ze op. 'Dat gebeurt er als je weg gaat zonder mij, de koningin van vroeg opstaan!' Haar stem klonk opgewonden en speels. Ze wist dat ze niet echt een koningin was, het was een spelletje. 'Zo, wat gaan we doen, slaafje?' Een enorme grijns verscheen weer op haar gezicht, terwijl ze nog steeds op zijn/haar rug zat wachtte ze op een antwoord. Batpaw (weer kort, ik zit nu op een iPod en het einde is flut ik wist niet echt hoe ik dit bericht moest maken, dus dit bericht is niet echt belangrijk) Met een wat blije blik keek ze om zich heen, ze was blij, blij dat ze nu geen Batkit meer was. Nee. Nu was ze Batpaw. Ze was nu groot genoeg om trainingen te volgen om een warrior te worden, haar droom. Een glimlach sierde rond haar lippen. Haar broertjes en zusjes hadden die rang nu ook gekregen, ze was trots op hun. Helaas was Batpaw nu niet meer zo speels. Ze was anders, serieuzer. Het speelse gedrag was bijna zeldzaam geworden. Hoewel ze nog wel speelde was ze nu meer bezig met haar toekomst. Even verdween haar glimlach en veranderde in een serieuze blik. De rest van haar broers en zussen waren nog steeds speels. Eerst was ze als Batpaw ook zo speels, totdat ze ontdekte dat de wereld helemaal niet zo leuk was. Hoe het gebeurde wist ze niet, evenals wat er gebeurde en waarom. Ze was gewoon verandert. Plotseling zag ze dat een van haar broers en zussen naar haar toe liep. 'Wat is er? Je bent zo anders de laatste tijd.' Haar stem klonk serieus, wat best wel zeldzaam bij haar was. 'Ik ga proberen te jagen, als onze moeder ons zoekt, zeg dan maar dat ik ophangt ben.' Echter had ze niet eens zo zin in jagen, ze wou gewoon even niet praten. Dat was het enige. Met een sierlijke beweging stond ze op en draafde ze weg. Het bos zat vol geluiden en prooien, het enige wat ze hier niet vond was op dit moment haar familie, rust en tijd om even alleen te zijn. Langzaam en geconsecreerd sloop ze vooruit al snel viel haar oog een afgedwaalde jonge eekhoorn. Rustig at hij een nootje. Langzaam liet de poes zich zakken. Sommige vonden geduld belangrijk. Ze wouden alles volgens een plan doen. Rustig en langzaam. Batpaw hoorde niet bij hen, ze had het gevoel dat het op haar manier ook kon, aanvallen. Snel sloop ze vooruit. Als een volwassen en ervaren tijger. Haar ogen waren nu maar gericht op een doel. Haar prooi. Al snel werd het sluipen rennen, te snel. Het eekhoorntje hoorde haar en rende al snel weg. Ondanks haar snelheid en bijzonder goede balans wist het beestje te ontkomen. Met een chagrijnige grom keek ze even naar boven, recht in de ogen van het beest wat eigenlijk haar tussendoortje moest zijn. In haar ogen leek even vuur te branden van woede, het was haar prooi. Na een paar seconde draaide ze zich om om verder te jagen. Hoewel de rest van haar pogingen allemaal mislukte. Chagrijnig en uitgeput keerde ze maar terug naar het kamp, aangezien het toch geen zin had. Bat?? (kort, wel beter maar die van Batkit blijft het beste. Het einde is flut aangezien ik moe was en wou slapen) Langzaam en geconsecreerd. Zo voorzichtig mogelijk. Stap voor stap, kwam ze dichterbij. Al haar spieren waren aangespannen. De inmiddels oude eekhoorn zat voor haar, oplettend keek hij om zich heen, alsof hij wist dat hij in gevaar was. Strak was de dodelijke blik van de poes op hem gericht. Even dook ze dichter in de struiken bij het horen van geluid. Nerveus spitste ze haar oren. Zo stil mogelijk, bijna zonder ademhaling. Boven haar zag ze een vogel in een tak. Hij zag Bat?? nog niet, maar ze niets uiterst stil zijn om dat zo te houden. De spanning stroomde door haar aderen. Het vogeltje vloog weg, niet geschrokken. Maar toch kon dit slecht aflopen. Nerveus maar geconsecreerd keek ze baar de eekhoorn. Even richtte hij zijn kop op. Zenuwachtig kon ze alleen maar wachten. Vervolgens begon de eekhoorn weer te eten. Opgelucht verzette ze weer wat passen. De eekhoorn was nu dichtbij, Bat?? kon hem nu goed zien, bijna aanraken. Een glimlachje verscheen rond haar lippen, toch geconsecreerd. Plotseling hoorde ze het geluid van kleine vleugels, de vogel was terug. Voorzichtig lande hij op een takje. Oplettend keek hij in haar richting, alsof hij haar had gezien. Nerveus wachtte ze weer af. De vogel keek haar nog steeds geconsecreerd aan. Vervolgens toen Bat?? een stapje zette sloeg hij alarm wat door het hele bos galmde. Meteen kwam ze in beweging. Na een grote sprong die nog bet niet genoeg was belande ze voor haar prooi. Geschrokken rende hij weg. Meteen zette Bat?? de vervolging in. Zo snel als ze kon rende ze achter hem aan. Hoewel dat onmogelijk leek wanneer hij in een boom wou klimmen. Maar dat hield Bat?? niet tegen. Meteen begon ze harder te rennen. Ze liet haar nagels zien en haakte die in de ruwe huid van de boom. Het eekhoorntje probeerde hoger te klimmen. Maar Bat?? Had met een van haar poten zijn staart vast. Angstig deed hij wat pogingen om te ontsnappen, hoewel die allemaal nutteloos waren. Snel pakte ze hem stevig beet. Het eekhoorntje kon nu onmogelijk ontsnappen. Nadat ze wat harder beet lag het beestje alleen nog maar levenloos in haar bek. Tevreden naar wat uitgeput belande ze weer op de grond. Vervolgens keerde ze vermoeid terug naar het kamp.
Waarom wil je een kitten zijn: Ik wil graag een kitten vanaf dat ze jong is en ik vind Batkit gewoon verschrikkelijk goed bij Spotnose passen. Ik ben nu ook al helemaal fan van haar karakter en ik hoop echt dat zij wordt gekozen! Iets over jezelf: Mijn naam is Melissa, ik ben 12 jaar en ik doe al 1 jaar aan RPG Ik ben van plan om hier nu echt actief te blijven Extra: Deze aanvraag heeft me erg veel tijd gekost, ik hoop echt dat ik een van de kittens wordt!p Ik hoop dat dit goed is
[ik heb de post geëdit omdat ik plaatjes voor de volwassen versie vond]
- Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
Laatst aangepast door Solarsoul op ma 31 dec 2012 - 16:41; in totaal 18 keer bewerkt |
| | | Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 18:04 | |
| Het is een prima aanmelding, vooral de plaatjes zijn schattig <3 Ohw, en de naam Batkit vind ik persoonlijk origineler, maar jij moet het natuurlijk leuk vinden :3 - <3 Door Constellationpaw:
|
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 18:05 | |
| Ik vond die naam ook heel erg goed bij haar uiterlijk passen, het word dus Batkit! - Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
|
| | | Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 22:23 | |
| Hier is ze! nu kan je geen nee meer zeggen >DArcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
| | | 66
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 22:29 | |
| Wanneer ga je kiezen? :3 [niet opdringerig bedoeld ofso] - c:
|
| | | Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] vr 28 dec 2012 - 23:49 | |
| Nou, dat duurt nog wel even want de poes moet minstens één week zwanger zijn. En ik moet ook nog wat dingen overleggen, en dan heb ik ook nog me gewone leven dus.. ;3 - <3 Door Constellationpaw:
|
| | | Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] za 29 dec 2012 - 13:01 | |
| ♥Naam♥: Inkkit-Inkpaw-Inkfall ♥Bekendste account♥: Autumnleaf. ♥Geslacht♥: She-cat ♥Uiterlijk♥: Kit: http://browse.deviantart.com/?q=balinese+kitten&offset=48#/dentvmApprentice: Looking for Warrior: http://browse.deviantart.com/?q=balinese+cat&offset=120#/d3euiza♥Karakter♥: Inkkit is van nature erg kalm en rustig aangelegd en staat bekend om haar geduld. Wat niet op lijkt te raken. Maar ze kan ook erg ruw zijn in haar woorden of houding, ook is ze niet altijd voorzichtig met de anderen kittens en vindt ze vlug dat een kitten zich aanstelt. Inkkit houdt wel van een spelletje en is daar altijd wel voor te porren, tenzij ze slaapt. Ze heeft van een ding heel erg last, een ochtendhumeur, op dat moment van de dag is ze niet te genieten. En iedereen weet dat, dus de meeste laten haar wel met rust. Ondanks dat ze wat ruw is aangelegd, beschermt ze graag haar siblings en zorgt er voor dat ze niet gepest worden. Als haar geduld ooit opraakt, kijk dan uit... Inkpaw zal zich het liefst met de vechttraining bezig houden en ziet het niet zo op jagen, hoewel ze toegeeft dat dit ook belangrijk is. Ze zal zich ontwikkelen tot een sterke Apprentice, die vaak wordt gezien als een vechtersbaas. Maar dit valt mee, in de vechttraingen kan ze erg ruw en bot zijn, maar daarbuiten is Inkpaw juist de rust zelve. Echter moet je dat eerst geloven, als je een vechttraining van haar bijwoont. Inkpaw heeft moeite om haar nagels in te houden en probeert hiermee te oefenen. Wat betreft de jachtraining, in vissen zal ze toch wel haar weg vinden en ook op land zal ze beter worden. Inkfall is een sterke, doch mooie poes, die haar clan met klauw en tand beschermt. Ze loopt het liefst bij de boundaries, zodat ze kan vechten als het nodig is. Een geweldige vechter is ontstaan en dat zal iedereen weten. Inkfall kan erg aardig zijn, maar zodra ze moet vechten, kijk dan uit. Met jagen heeft ze het nog steeds niet zo nauw en je moet echt aan haar vertellen dat ze op jacht moet. Hoewel ze het dan ook wel doet, soms met protest. Maar ze blijft het liefst de grens bewaken, in haar eentje of met een patrouille. Hierdoor zal het vaak komen dat ze zo grenspartrouille kan leiden. Wat betreft haar ochtendhumeur: Dit behoudt ze, dus, vraag in de ochtend niet te veel van haar. Haar geduld behoudt ze ook, echter is die nu ietsje sneller op. De rest ontdek ik wel in de rpg [Als ze gekozen wordt] ♥Extra♥:Hier komt nog een post. ♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Ik wil al heel lang een kitten bespelen. ♥Iets over jezelf♥: Ik heet Aimée, ben nu nog 13 jaar, in 2010 begon ik met rpgen. ♥Extra♥: Ik lief Inkkit... Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
| |
| | | | 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] zo 30 dec 2012 - 21:29 | |
| ♥Naam♥: Streamkit -> Streampaw -> Streamhart ♥Bekendste account♥: Timberpaw ♥Geslacht♥: Kater ♥Uiterlijk♥: Stream... lijkt zeer sterk op zijn moeder. Hij heeft dezelfde romige vacht en dezelfde blauwe ogen als zijn moeder. Bij zijn geboorte is enkel nog zijn snuit bruin, maar dit breidt zich uit naarmate hij ouder wordt. Ook zijn poten hebben een lichtbruine tint. ♥Karakter♥: Streamkit heeft een enorme levenslust en houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken. Hij neemt het niet altijd te nauw met de regels, maar als kitten mag je toch wel genieten? Hij houd van spelen en vraagt de apprentices en warriors de oren van hun kop over hoe het is om een van hen te zijn.
Streampaw heeft dezelfde levenslust en energie. Zijn mentor zal een flinke kluif aan hem hebben. Stilletjes aan begint hij te beseffen dat af en toe wat serieus zijn toch niet zoveel kwaad kan. In zijn vrije tijd gaat hij zo vaak mogelijk uit jagen, om zijn energie kwijt te kunnen en gewoon ook omdat hij de ambitie heeft om de beste jager van heel de clan te worden. Hij begint te ontdekken wat clan loyaliteit nu precies inhoudt.
Streamhart is een loyale kat geworden, vol energie maar in staat om ook serieus en kalm te zijn. Hij houdt ervan om met andere warriors op te trekken, hij is nu immers geen kleine kitten meer. Zijn ambitie om ooit de beste jager van de hele clan te worden is even sterk gebleven, ook al heeft hij aanvaard dat dat misschien niet helemaal mogelijk is. ♥Extra♥:/
♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Om dezelfde reden als de meesten hier denk ik. Het is een fantastische ervaring om een personage van kleins af aan te kunnen volgen en te zien opgroeien. Het spreekt denk ik ook voor zich dat het kan zijn dat zij karakter later misschien ook een klein beetje anders zal zijn dan ik hier beschreven heb, maar dat hangt ervan af wat er gebeurt. ♥Iets over jezelf♥: Mijn naam doet er niet toen, ik ben 15 Groenblad's jong en speel muziek, doe aan kunst(rol)schaatsten, ook competitie, en schrijf voor de rest heel graag. ♥Extra♥: |
| | | 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] ma 31 dec 2012 - 12:35 | |
| ♥Naam♥: Mudkit~Mudpaw~Mudheart ♥Geslacht♥: kater ♥Uiterlijk Beschrijving♥:♥Als kitten♥Mudkit heeft een bruin gestreepte vacht. Hij heeft een slank lijfje, gemaakt voor te jagen. Mudkit heeft grijze ogen. Op zijn rug heeft hij kleine crèmekleurige vlekjes. Zijn staart zit vol met zwarte en witte spikkeltjes. ♥Als apprentice♥Mudpaw heeft nu een dikke vacht en tengere spieren. Zijn slankheid maakt van hem een aantrekkelijke kat. Zijn grijze ogen zijn als donderwolken, maar ze worden iets groener. Zijn kop word een beetje licht bruin. De crèmekleurige vlekjes op zijn rug zijn iets groter geworden. Maar nu heeft hij ook een grote witte vlek op zijn linker bil. De zwarte en witte spikkeltjes zijn met meer, op zijn staart. ♥Als warrior♥Mudheart's grijze ogen zijn nog wat groen-blauwig geworden. Zijn slanke lijf is nu minder zichtbaar door de lange haren. De tengere spieren zijn nu veel zichtbaarder. De grote witte vlek op zijn linker bil heeft zich vergroot tot op het midden van zijn rug. De crèmekleurige vlekjes zijn nu vermengd met de witte vlek. Er hebben crèmekleurige spikkeltjes zich vermengd met de zwarte en witte spikkeltjes op zijn staart. ♥Karakter♥:♥Als kitten♥Als Mudkit zijn oogjes opend weet je meteen dat hij kalm is. Hij speelt en dolt graag met de kittens. Soms is hij wat opvliegend maar niet vaak. Al zijn liefde gaat naar zijn moeder en zijn zusjes en broertjes. ♥Als apprentice♥Als Mudkit zijn apprentice naam krijgt: Mudpaw, wordt hij opvliegend. Hij doet nu altijd mee met spelletjes. Alleen maar om zich af te reageeren. Meestal moeten de leerlingen dan naar de Den van de Medicijn Cat. Hij snauwt en gromt naar iedereen. Alleen tegen zijn moeder, vader, andere kittens (en zijn liefde)* niet. Het liefste is hij bij de Elders om naar hun verhalen te luisteren. Als hij niet speelt of bij de Elders zit gaat hij (met toestemming) op jacht. Zo test hij zijn jachttechniken *Als hij al een liefde heeft. ♥Als warrior♥Als Mudpaw zijn warrior naam krijgt: Mudheart, wordt hij wat rustiger. Hij snauwt of gromt minder, maar je mag hem niet storen als hij druk bezig is. Door de training jaagt hij nog beter. In spoorzoeken is hij ook goed. Hij is nu opener tegen iedereen. De liefde straalt vanuit zijn hart. Hij zit nu liever bij de Nusery dan bij de Elders. Ook al zijn ze bij de Nusery niet erg blij. ♥Uiterlijk, Foto's♥:♥Als kitten♥klik hier♥Als apprentice♥klik hier♥Als warrior♥klik hier♥Speciale Eigenschappen♥: Hij kan heel goed jagen + spoorzoeken. Maar voor de rest: nee. ♥Voorbeeldpost♥:♥Als kitten♥Mudkit deed zijn oogjes open. Het was lekker warm in het nest. Dicht bij mama is het altijd veilig, dacht Mudkit. Hij had net een dutje gedaan. Hij snoof. De heerlijke geur van warme melk vulde zijn geurklieren. Hij kroop er naartoe en liet de vloeistof in zijn mondje gaan. Een zonnestraaltje viel door de wirwar van takken aan het plafond. Het verwarmde het plekje waar hij, zijn broertjes en zusjes en zijn moeder lag. Hij snorde heel zacht. Nadat hij zijn buikje vol had gedronken wankelde hij naar de ingang van de Nusery. Zijn grijze blik gleed over zijn nestgenoten die aan het spelen waren. Hij krulde zijn lip op bij het zien van dat plezier. Met zijn staart recht in de lucht draaide hij zich met een ruk om naar de plek waar de moederkatten hun behoefte deden. Hij ging achter een struikje zitten en krulde zijn staart over zijn poten. Mudkit keek naar de lucht. Kleine sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden. Hij zuchtte. Mudkit kon beter spelen dan stom doen. Na een uurtje had hij er genoeg van en trippelde terug naar de Nusery en rolde zich op om te gaan slapen. ♥Als apprentice♥"Mudpaw, Mudpaw, Mudpaw!", riepen ze. De ceremonie was net gedaan. Hij had een lieve mentor en zijn nieuwe naam Mudpaw! Hij liet de woordenstroom over zich gaan. Zijn ogen straalde trots uit. Met venijnige stapjes liep hij naar zijn nieuwe hol. Eindelijk van die Nusery af, ging het door zijn hoofd. Mudpaw maakte een gemakkelijk mosnest. Hij zuchtte. Ik ga naar de Elders. Hij liep naar de den van de Elders. Mudpaw maakte het zich gemakkelijk toen een oudste een verhaal begon te vertellen. ♥Als warrior♥Mudheart, Mudheart!, riepen zijn clangenoten. Hij was eindelijk een warrior. Met grote passen liep hij door het kamp. De liefde die hij voelde maakte van hem een loyale kat. Mudheart liep naar de Nusery om de kittenmoeders te helpen. Hij verving hun vuil mosnest en bracht hem water toen hij vroeg of hij nog iets moest doen, kwam er een snauw. Teleurgesteld liep hij weg. Zonder te beseffen leidde zijn poten hem naar zijn moeder. Hij drukte zich tegen haar aan om troost te vinden. Hij zuchtte de waak moest nu beginnen. Mudheart was eindelijk een warrior. ♥Waarom wil je een kitten zijn♥: Je kitten volgen, zien opgroeien is het aller leukste. Ik hou ook gewoon heel veel van de RiverClan ♥ |
| | | Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] di 1 jan 2013 - 17:58 | |
| Dit topic moet gesloten worden. Er zijn al genoeg nestjes namelijk in de Riverclan. Sorry, voor de mensen die zich hebben aangemeld ^^''
~Hier mag een slotje op. - <3 Door Constellationpaw:
|
| | | 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] do 3 jan 2013 - 12:49 | |
| I love you Ritoonfo Ritoonfo xx - Spoiler:
Katten die ik actief hou:__________________________________ Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo |
| | | Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] do 3 jan 2013 - 13:10 | |
| Jammer, ik had me er echt op verheugd Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
| | | 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] do 3 jan 2013 - 15:01 | |
| Ik ook, nu krijgt foreskit geen famillie Nu heeft dat account van foreskit ook geen nut meer.. |
| | | 307 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Beginning of Life [GZ kittens] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |