Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 11:53 | |
| Introduce Helluw peepz, welkom in mijn grote account martk topic. Hier zal ik topicjes zoeken en linkjes plaatsen naar mijn andere acc markt topic's. Mijn accounts op dit moment zijn Swiftbreath, Leafstorm, Dreamerpaw, Skippy, Bravesoul, Fawnkit, Juno en Drizzlekit.
Topic's Gezocht Op dit moment ben ik bezig mijn katten actief te houden, maar ik zit ook te twijfelen, zal ik Leafstorm, Swiftbreath, Dreamerpaw, Juno en Skippy weg doen? En me geheel op mijn project richten? Of niet? Ik zelf denk dat ik deze accounts die ik nu heb gewoon te houden. Misschien ga ik Leafstorm ect wel dood laten gaan, maar daar twijfel ik dus nog over. Heb jij een leuk ideetje? PM me maar, ik bijt niet. Je mag altijd vragen om een topicjeh.
Link's RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] Hello, kittypets The Story Of A Brave Soul Juno's Advantures
The End Dit was het einde x'D Ideetjes en vragen zijn altijd welkom, tips natuurlijk ook!
Laatst aangepast door Bravesoul op vr 28 dec 2012 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:01 | |
| We gingen toch nog een topic met Autumnleaf-Bravesoul doen? |
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:11 | |
| Jep klopt, die staat op mijn to do list, samen met nog een paar andere dingen :3 |
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:18 | |
| Ik weet dat dit een soort van bemoeien is, maar heb je wel toestemming gevraagd aan Linn? Ik heb al eerder van haar vernomen dat ze het niet zo graag zou hebben dat iemand haar na-aapt, en ik denk niet dat ze je toestemming heeft gegeven..?
Sorry c: |
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:37 | |
| Oewps, ik ga der meteen pmen ._. |
|
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:40 | |
| Als er een kat dood moet, kan je me altijd pben Ik heb Rowan en April die een kat kunnen doden ;3 En voor je katten kan ik geen idee geven omdat ik bv geen katers in de TC heb of geen katten in de Windclan etc :'D En voor Juno had ik Frostpool |
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:42 | |
| Hoe bedoel je, voor Juno had ik Frostpool x'D |
|
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:43 | |
| Ja voor Juno's adventure =3
Ik bood hem aan als kater die haar hielp tegen de BC =3 |
|
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity vr 28 dec 2012 - 12:45 | |
| Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat je me na doet, ik wil het liever origineel houden, voor nu ;p |
|
| Onderwerp: Re: {GZ}A Lot off Activity | |
| |
|