|
Kallista 532
| |
| Onderwerp: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:08 | |
| Haaaaaaay Ik vroeg me af of sommigen het spel kennen. Ik weet natuurlijk niet of er veel zijn met zo'n gsm die dat kunnen. Het is een app en niet alle mobieltjes hebben het Het gaat over paarden, je hebt er je eigen paard en je kan steeds hoger in levels komen. Je kan je paard voeren, borstelen, de stal uitmesten, de paddock uitmesten, trainen en meedoen aan competities. Het is echt een heel erg leuk spel Een paar plaatjes - Spoiler:
|
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:09 | |
| DUDE IKHEB DAT OF IK HAD WEET NIET |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:10 | |
| Ja.. Ik wilde die dus ook downloaden, maar mijn geheugen was te klein x'D |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:16 | |
| Haha als er zijn die het nog hebben kunnen we onze gebruikersnamen doorgeven en elkaar toevoegen :'D |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:18 | |
| Ik heb dat gehad, maar ik denk dat ik het van mijn gsm heb gegooid, ik zal eens kijken of dat ik het nog heb en als ik het niet meer heb zal ik het opnieuw downloaden =) |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:20 | |
| Leuk =D
Mijn naam is kallitjexx |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:31 | |
| Mijn naam is Vikxx Ik weet niet hoelang het geleden is dat ik dat spel heb opgestart, ik weet met moeite meer wat je er op kan doen, ik weet alleen dat ik er volgens mij nooit echt veel op bezig ben geweest. Volgens mij heb ik dat gedownload ooit eens en dat ik er een paar keer opgekomen en dan dat spel gelaten voor het was... |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM do 27 dec 2012 - 22:32 | |
| Uit welke paardenrassen kan je eig. kiezen? |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM vr 28 dec 2012 - 10:13 | |
| Ik heb je toegevoegd, als het wil meewerken xD
En je begint met een bruin paard en als je meer geld verdient kan je meerdere kopen En dan heb je vanalle kleuren etc :'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM vr 28 dec 2012 - 10:43 | |
| En, kan je fokken? Kiezen of je paard hengst/merrie of ruin is. Kan je dus meerdere paarden hebben? |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM vr 28 dec 2012 - 10:46 | |
| Waha, ik wist niet dat dit topic er was, ik was het twee minuten geleden aan het spelen xD Maar ik speel het op de iPad ^^ |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM vr 28 dec 2012 - 11:42 | |
| Fokken niet, maar je kan wel meerdere paarden hebben denk ik ;3 Maar zo ver ben ik nog neit xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: - Game - My horse - GSM | |
| |
|
| |
|