260
| |
| Onderwerp: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. do 27 dec 2012 - 20:24 | |
| Hello c: Ja, voor Icoon heb ik een storyline die haar voor altijd zal veranderen, en nee, niet beter, maar juist veel slechter. Misschien weten veel van jullie dat Icoon een rogue is, niet al te vriendelijk, maar ze zal niet zomaar vermoorden. Hier na wel. Oké ik zal maar beginnen. Icoon, een grote calico longhair poes, levend in het bos, zal eens een kater tegn komen. Zoals gebruikelijk zal ze deze gaan uitdagen, en hem met kleine stapjes de dood in lokken. Maar, hij zal haar in verleiding brengen, en Icoon laat hem gaan. Dagen later zal ze de kater weer tegen komen, en ze komen in een gesprek. Langzaam komen ze elkaar vaker tegen, en Icoon wordt verliefd. Ze vindt zichzelf een lozer, en raakt haar zelfvertrouwen kwijt, om het feit dat ze had beloofd nooit verliefd te worden, sinds de dood van haar ouders. Ze vind zichzelf niet meer en pleegt een zelfmoord poging. De kater red haar, en Icoon vertelt hem alles. Hij zal haar verlaten, en ze begreep niet waarom. Ze wird vreselijk verdrietig, en ging alle katers die ze tegen kwam vermoorden. Dan stopt de kater haar, en dan komen ze in een gevecht. Icoon voelde nogsteeds een klein beetje liefde, maar dan wordt de kater zo boos, dat hij haar ernstig verwond, en hij Verlaat haar. Iemand vindt haar, en verzorgt haar tot ze weer voor zichzelf kan zorgen. Icoon wordt gek, door een slag vn de kater op haar hoofd, en wordt erg moordzuchtig. Ze weet niets meer over zichzelf. xD dat was het. Ik will haar valser makén dus dit was het. Ik zoek: °De kater° Hij gaat Niet dood. °De katers die ze vermoord° duidelijk denk ik? 2/3/4/5 °De vinder° Gaat niet dood. mogen nog Meer Ideeen komen. Ik kon niet Meer bedenken namelijk :] xChriss - Spoiler:
|
|
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. do 27 dec 2012 - 20:30 | |
| Oeh!!!! Pinkie Pie wil De vinder zijn, en haar verzorgen ;D |
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. do 27 dec 2012 - 21:19 | |
| Oowh yeeh :3 two crasy Killers :3 Oké, goed :3 Tann ik wacht tot er Meer reactie´s zijn - Spoiler:
|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. do 27 dec 2012 - 21:23 | |
| Skippy wil eventueel wel die kater zijn, maar hij is wel een BC kat :3 |
|
260
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. vr 28 dec 2012 - 15:53 | |
| Misschien een Clankater? xD Ik heb namelijk wel een meanie voor je |
|
260
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. vr 28 dec 2012 - 16:12 | |
| Ik zal er dan bij vermelden dat ik het over Snowkiller heb xd |
|
.x. Miss. Christina .x. 79 Afwezig
| |
| |
| Onderwerp: Re: I gonna die for you babe. .:Storyline for Icoon:. | |
| |
|