|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:06 | |
| Rosestar ~ Leader ~ 14 moons ~ Camp ~ Healthy
Rosestar werd die avond weer wakker in haar Den. Ze zuchtte eens diep en dacht na wat er een paar dagen geleden was gebeurt. Er was een groepje vossen hun kamp binnengevallen, een omdat het zo onverwachts was geweest waren er redelijk veel doden gevallen. De vossen gingen door als gekken en verscheurden de ene na de andere kat. Rosestar was nog maar kort leidster en ze had er nu al spijd van, ze was gewoon geen goede leidster, ze kon het niet. Snel schudde ze die gedachtes weg en stond op. De roodwitte poes klom haar Den uit en keek even rond in het kamp, het was een rommeltje, overal lagen nog resten van haren, zo hier en daar zelfs nog een lijk. Ze slikte en keek even rond, wat gingen ze met al die dode katten doen. Toen wist ze het, ze begroeven hem op het eiland midden in het meer!
Laatst aangepast door Bravesoul op vr 28 dec 2012 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:20 | |
| ~Thunderpaw~Apprentice~8 Moons~Camp~Sad~
De kater keek met een zucht rond het kamp. Het was één grote chaos. Zijn vader was vermoord door een vos, en een van zijn ogen was voorgoed blind geworden. Hij ging stilletjes bij het lijk van zijn pa liggen. ''Vaarwel papa. Ik hou van je'' Piepte hij, terwijl er een traan over zijn wang rolde. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:25 | |
| Rosestar ~ Leader ~ 14 moons ~ Camp ~ Healthy but Sad
De rode poes zag een van de jonge Apperentices bij een van de lijken liggen. Ze liep even op hem af en zag dat het Thunderpaw was, samen met zijn vader. Ze keek even hoe de twee daar lagen. ''May starclan light his path.'' Zei ze en gaf de kleine Apperentice een troostend kopje.
|
|
| |
55 Actief
| |
| |
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:33 | |
"Rosestar," Zei een stem kalm en ze keek om naar de poes die bij hen kwam zitten. Het was Smokedance. "Wat gaan we doen met alle lijken? We kunnen ze moeilijk allemaal laten liggen." De roodwitte poes knikte begrijpelijk. ''Daar zit ik ook al mee.'' De poes keek bedenkelijk rond in het kamp. ''Ik wilde ze eigenlijk gaan begraven op het eiland in het meer, maar dan moeten we wel zwemmen..''
|
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:35 | |
| ~Thunderpaw~Apprentice~8 Moons~Camp~Sad~
De kleine kater hoorde een warme vriendelijke stem achter zich die hij meteen kende. ''May starclan light his path.'' Zei de bekende stem. Hij voelde een troostend kopje. ''Bedankt Rosestar'' Miauwde hij. ''Z-Zou ik vannacht bij hem mogen blijven?'' Vroeg hij zachtjes. Opeens hoorde hij nog een stem achter zich.. "Rosestar," Het klonk kalmpjes. "Wat gaan we doen met alle lijken? We kunnen ze moeilijk allemaal laten liggen," Thunderpaw schoot op. Maar de leader was sneller met haar antwoord. ''Daar zit ik ook al mee.' Thunderpaw keek naar de leader. ''Ik wilde ze eigenlijk gaan begraven op het eiland in het meer, maar dan moeten we wel zwemmen..'' De kater stapte tussen de twee in. ''Ik heb het daar voor over. De katten hebben hun leven gegeven voor de clan, en dan verdienen ze en goede rust.'' Miauwde hij vastberaden. |
|
| |
260
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:45 | |
| Frostpool - Male - 16 moons - Warrior - Camp
Een witte kater zat helemaal alleen. Zijn blauwe ogen staarden naar voren en tranen gleden over zijn wangen. Hij zat ver van de andere katten. Hij wilde nu echt even alleen zijn. Zijn blauwe ogen waren strak gericht op een rosse poes die gestorven was in het gevecht. Hijzelf had nog enorme wonden doordat hij haar geprobeerd had om te beschermen. Het was zijn geliefde partner, Evesong. Ze had haar leven gegeven en het ergste: Ze was queen. Hij werd vader, maar dat was voorbij. De kater wist niet of hij ooit nog wel vader zou worden. Want.. Wilde hij nog wel iemand kennen? Frostpool drukte zijn neus in de vacht van de poes en tranen gleden opnieuw over zijn wangen. Hij zat er volledig onderdoor. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:46 | |
''Ik heb het daar voor over. De katten hebben hun leven gegeven voor de clan, en dan verdienen ze en goede rust.'' Miauwde Thunderpaw vastberaden. Rosestar toverde een kleine glimlach op haar gezicht en keek vragend naar Smokedance. ''Wat vind jij ervan Smokedance? Ik vind ook dat ze een goede rustplaats moeten hebben, het eiland is groot genoeg.'' Ze keek van de een naar de ander. ''Ook heeft het eiland altijd mist er omheen hangen, dat maakt het mysterieus. Ook heb ik ontdekt dat er een paar bomen en struiken aan de rand staan, en dat daarachter een veldje is waar we ze allemaal kunnen begraven.'' Ze keek even naar de twee naast haar en hoorde een andere stem. Ze keek op en zag Blossemdance naar hen toe komen, haar stem klonk schor.
|
|
| |
55 Actief
| |
| |
| |
260
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:57 | |
| Maykit - 4 moons - Female - Kitten - Camp
"MAMA?! MAAAMAAA!" Een kleine bruinkleurige kitten rende door het kamp. Ze hoorde de andere katten overleggen, maar begreep er niets van. En waar.. Waar was haar moeder? Ze keek alle kanten op, maar ze kon haar niet vinden. Was ze.. ? |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:57 | |
| ~Thunderpaw~Apprentice~8 Moons~Camp~Normal~ ''Wat vind jij ervan Smokedance? Ik vind ook dat ze een goede rustplaats moeten hebben, het eiland is groot genoeg. 'Ook heeft het eiland altijd mist er omheen hangen, dat maakt het mysterieus. Ook heb ik ontdekt dat er een paar bomen en struiken aan de rand staan, en dat daarachter een veldje is waar we ze allemaal kunnen begraven.'' Thunderpaw knikte. ''Ja! Dat is prima!'' Miauwde hij. "Rosestar. Misschien hoeven we niet allemaal te zwemmen. Als we een keten van warriors kunnen maken, kunnen we de lichamen overgeven en zo naar het eiland brengen," Thunderpaw staarde de warrior met grote ogen aan.''Wat?! Ik wil mee! Alsjeblieft?'' Riep hij bijna smekend. "We...Weten jullie dat zeker?" Stotterde de poes. Thunderpaw keek haar vragend aan. "Ik heb ooit gehoord dat er iets engs daar is." Nu was hij nog verbaasder. ''Wat is daar dan?'' Miauwde hij, maar Blossomdance ging verder, Maar voor de doden will ik graag mee!" |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 20:58 | |
"Rosestar. Misschien hoeven we niet allemaal te zwemmen. Als we een keten van warriors kunnen maken, kunnen we de lichamen overgeven en zo naar het eiland brengen" Sprak Smokedance en Rosestar dacht na. ''Zou kunnen, maar we moeten de lijken toch begraven dus moeten we toch naar het eilandje.'' Ze hoorde Blossemdance een beetje twijfelend klinken. ''Blossemdance, dat zijn maar kittenverhaaltjes hoor.'' Zei ze en greens. Ze keek even en hoopte dat Blossemdance Thunderpaw nu niet bang had gemaakt. |
|
| |
260
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 21:05 | |
De kitten slikte bang. Tranen gleden over haar wangen. Nee! Ze wilde het niet geloven. Haar moeder was sterk en zou niet zomaar gedood zijn. Ze moest haar vinden! De kleine kitten rende nog steeds in paniek, miauwend naar haar moeder, door het kamp. Door haar tranen zag ze niet veel en botste ze op tegen één van de overleggende katten. Meteen viel de kitten op de grond. "WAAR IS MIJN MAMA?!"
- Kies maar tegen wie - |
|
| |
55 Actief
| |
| |
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 21:11 | |
| Terrorflight - Male - 16 moons - Camp In zijn ooghoeken zag hij een groep katten praten over waar de lijken begraven moesten worden. Zonder enige angst liep hij erheen. Terror ving nog net op dat Smokedance het een goed plan vond om een keten warriors naar het eiland te laten zwemmen zodat niet iedereen hoefde. Terrorflight knikte instemmend naar haar. Gelijk begon Thunderpaw te roepen dat hij ook mee wilde. een glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Ik denk dat Rosestare dat gaat beslissen Thunderpaw. Maar ik denk dat je wel mee mag van haar.' Zei hij.
-Waarom reageert iedereen zo snel D; Moest mijn post een eker opnieuw schrijven x'D- I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 21:12 | |
"Hey, kleintje," De kleine kitten schrok en krabbelde overeind. Met haar grote blauwe ogen staarde ze naar de poes voor haar neus. Ze herkende haar natuurlijk wel, maar ze was nu te paniekerig om meteen op de naam te komen. "Shhttt," "Zullen we samen kijken of we je moeder kunnen vinden?" Ze hoorde de woorden en keek haar meteen met grote ogen aan. "Wil je dat echt doen?" Haar stem was iets rustiger, maar ze was nog niet blij. Wat als haar moeder ook niet meer leefde? Dan stond ze er vast helemaal alleen voor! Dat wilde ze niet..
Frostpool - 16 moons - Male - Warrior - Camp
De witte kater keek even naar het kamp. De andere katten waren intussen verzameld en waren alles aan het bespreken. Hij luisterde niet en bleef zitten waar hij zat. Bij zijn geliefde die zich nu bij de sterrenclan had gevoegd. Kon hij haar niet volgen? |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic do 27 dec 2012 - 21:12 | |
| ~Thunderpaw~Apprentice~8 Moons~Camp~Normal~ ''Zou kunnen, maar we moeten de lijken toch begraven dus moeten we toch naar het eilandje.'' Thunderpaw ging zitten. Hij wilde echt mee gaan. 'Blossemdance, dat zijn maar kittenverhaaltjes hoor.'' Zei de leader. ''Oh'' Zei Thunderpaw verbaast. Hij dacht dat er echt een monster zou zijn. Gelukkig niet. De kater haalde zijn schouders op toen Blossomdance wegliep. Hij wist dat de poes niet goed tegen drukte kon. ''Doen we het morgen met zonhoog?'' Miauwde hij nieuwsgierig. Opeens zag hij Smokedance met een kitten. Hij wist dat de ouders dood waren van de kitten. Spijtig liep hij er heen. Hij kende deze kitten best wel goed. ''Maykit? Zal ik mee zoeken naar je mama en papa?'' Miauwde hij. De kat wist dat die dood waren, maarja. 'Ik denk dat Rosestare dat gaat beslissen Thunderpaw. Maar ik denk dat je wel mee mag van haar.' Hoorde hij weer achter zich. ''Ik hoop van wel'' Miauwde hij met een hoopvolle twinkeling in zijn ogen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: NatureClan ~ RPG topic | |
| |
|
| |
|