|
|
433
| |
| Onderwerp: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:30 | |
| Yello~ Terwijl ik een post aan het schrijven was op Cinder dacht ik opeens aan het onderwerp 'prooi'. Zou het niet een idee zijn om te vermelden bij de Allegiances, bij elke Clan apart hoe de prooi er bij staat. In de boeken las je dat Clans gewoonweg uitgemergeld waren af en toe. RiverClan had problemen dat de rivieren dicht waren gevroren, ThunderClan's bos was niet meer zo reik aan prooi door de winterslaap etc. Als je dat dan bijhoud, gewoon niet elke dag maar eens in de drie weken dan kunnen mensen daar naar RPG'en. Komt niet de één thuis met bergen prooi die hij 'toevallig heeft gevangen' en de ander klagend omdat hij niets kon vinden. Dat dan vooral in de leaf bare en leaf fall ~
Sounds okay? (: |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:35 | |
| Goed idee. Ik ben voor :3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:39 | |
| Dat is inderdaad wel handig :3 |
|
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:43 | |
| Opzich wel een goed idee, al denk ik dat de Admins/Mods het nu zo al druk genoeg hebben. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Het is wel realistischer, en ik denk ook wel dat het fijn is om in je post te verwerken. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:44 | |
| Ik vind het wel een goed idee =) |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 17:45 | |
| Yush, dat idee had ik ook al maar één keer in de drie weken {Nog geen eens} kan toch wel eens? Ah wel, ik wacht wel even tot een team lid reageert n_n Maar dat leek me inderdaad ook handiger voor bijvoorbeeld gezamenlijke topics en/of drama in de Clan~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 18:02 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 18:07 | |
| Er was ook al een idee met een soort stukjes waarin bijvoorbeeld staat dat het heel koud is, of dat het veel regent. Dat zou voor zover ik weet doorgaan, dus als dat inderdaad zo is kan het daarin verwerkt worden. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 18:10 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 22:26 | |
| Dit kan gewoon in de random events komen. |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status do 27 dec 2012 - 22:53 | |
| Ik ben voor :3
I'ts gonna be awesome :3
goed idee! |
|
| |
Bo2 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 0:47 | |
| Voor!
Ik vond het al raar dat er konijnen en eekhoorns midden in de winter -leaf bare- werden gevangen aangezien deze een winterslaap houden. |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 0:49 | |
| - Fileze schreef:
- Voor!
Ik vond het al raar dat er konijnen en eekhoorns midden in de winter -leaf bare- werden gevangen aangezien deze een winterslaap houden. Ohjaa die houden winterslaap xD ja dan is het inderdaad raar o.O like this: *Vangt slapende eekhoorn* xD |
|
| |
Annemeike 45
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 9:39 | |
| - Dawnheart schreef:
- Fileze schreef:
- Voor!
Ik vond het al raar dat er konijnen en eekhoorns midden in de winter -leaf bare- werden gevangen aangezien deze een winterslaap houden.
Ohjaa die houden winterslaap xD ja dan is het inderdaad raar o.O like this: *Vangt slapende eekhoorn* xD Maar eekhoorns houden een winterrust, wat betekent dat hij soms zijn boom uitkomt om van zijn voorraad mee te pakken |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 11:08 | |
| - Fireheart schreef:
- Dit kan gewoon in de random events komen.
Random events? Hoe bedoel je die? |
|
| |
Bo2 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 11:13 | |
| - Maplepaw schreef:
- Dawnheart schreef:
- Fileze schreef:
- Voor!
Ik vond het al raar dat er konijnen en eekhoorns midden in de winter -leaf bare- werden gevangen aangezien deze een winterslaap houden.
Ohjaa die houden winterslaap xD ja dan is het inderdaad raar o.O like this: *Vangt slapende eekhoorn* xD Maar eekhoorns houden een winterrust, wat betekent dat hij soms zijn boom uitkomt om van zijn voorraad mee te pakken Idd, maar het blijft raar dat sommige ze beschrijven al wild rennende beesten. Eekhoorns leggen een voorraad aan niet ver van hun slaapplaats. Ook vangen sommige vogels die 's winters naar het zuiden trekken. Just saying... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 11:33 | |
| |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 11:40 | |
| Ik ben voor!
Ps, konijnen houden geen winterslaap. Of hadden jullie het daar niet over? |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 11:53 | |
| Ik ben ook voor! En konijnen houden volgens inderdaad mij geen winterslaap. Ik woon naast een soort bos en daar lopen ze ook in de winter rond |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status vr 28 dec 2012 - 13:37 | |
| Maar goed, zoals Fireheart zei, iets als dit kan in de Random Events ( klik hier) verwerkt worden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Prey Status | |
| |
|
| |
|