| RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] | |
|
|
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] di 1 jan 2013 - 19:06 | |
| Het spijt me zeer wat ik nu ga zeggen, maar ik heb écht goed nagedacht over deze beslissing. Aangezien ik namelijk al redelijk wat leden in deze familie heb gehad -die van stormstarxmousefur etc.- trek ik me toch terug. Want ik weet van mezelf dat als ik weer een account in deze familie aanmaak ik hem toch niet actief kan houden zoals de rest. Het spijt me zeer Daan & Q en ik hoop dat jullie dit begrijpen c: |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 2 jan 2013 - 9:31 | |
| Tuurlijk snappen we dit Linn, maar het blijft vreselijk jammer omdat het me leuk leek een vader van jou kitten te zijn, maar ik haal je uit de lijst ;[ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 2 jan 2013 - 19:18 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 2 jan 2013 - 20:51 | |
| MUSHROOMKIT GeneralName ; Mushroomkit – Mushroompaw – Mushroomfur Gender ; Kater Clan ; RiverClan Clanleader ; Stormstar Deputy ; Mousefur Parents ; Bravesoul x Riversong Brothers and Sisters ; … Outside (Kleurenblind hiero :S)Fur ; Brown Long Hair. Eyes ; Red ? ;$ Setje ; - Spoiler:
AVA ; OS ;
Eventuele andere afbeelding (apprentice) ; - Spoiler:
InsideKarakter ; Mushroomkit is een verlegen speels katertje. Hij werd vernoemt naar een paddenstoel, daarmee wordt hij soms uitgelachen. Hij is soms wat te ontstuimig en te hevig, waardoor hij nogal vaak een of ander ongelukje heeft en naar de medicine cat moet. Voor de rest, geneert hij zich dood als hij op een of ander ding betrapt wordt. Hij luistert heel goed naar zijn ouders en naar de rest. Hij gaat een beetje gepest worden maar gaat zich niet laten doen. Hij is een beetje aandachtverslaafd. Als hij apprentice wordt is hij nog altijd wat hevig, maar het mindert in zijn leerlingentijd. Hij blijft aandacht wel leuk vinden. Langzaam aan naar zijn warrior-tijd, wordt hij sterker, sneller, maar vooral slimmer. Hij brengt vaak tijd door met de oudsten en met de medicine cat’s voor meer informatie. Maar daar stopt hij mee als hij een mooie poes ziet van de Shadowclan en die dat niet cool vind. Dan zal hij de warrior code overtreden door van haar te houden. About MeName ; Robin Bekendste acc ; Flamestripe Waarom wil ik dit ? » Omdat het een awesome koppel is, en ik al lang een accje in deze familie wou x3 RPG Ervaring» Een maand of 3. Voorbeeldpost- Spoiler:
Mushroomkit liep speels uit de nursery. Met een rare sprong, sprong hij op de dichtbijzijnde steen in het Riverclan-kamp. Hij zag zijn moeder met de andere kits in de nursery liggen, maar Mushroomkit had geen honger, en hij was ook niet moe. Half huppelend, half springend, ging hij naar de kampingang. Hij verstopte zich in een struik, waar hij keek naar de in en uitgaande warriors. De ene had prooi bij, de andere voerde bevelen uit, nog een andere gaf commentaar, eentje volgde gewoon, en sommigen deden gewoon niets. Mushroomkit had genoeg gezien, hij sprong de struik uit waarbij zijn poot een uitstekende doorn raakte. Boos op zichzelf, schreeuwde hij het uit om alle aandacht te trekken. Een beetje bloed spetterde uit zijn poot, voor de zoveelste keer. Tijdens het schreeuwen in, dacht hij in zichzelf : Weer een litteken erbij ! Dommerik !. Andere kits keken toe en lachtten hem uit. Maar toen niemand hem kwam helpen strompelde hij zelf al terug naar de nursery. De volgende keer zou hij voorzichtiger zijn, en de andere kits een lesje leren.
|
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] do 3 jan 2013 - 12:31 | |
|
Laatst aangepast door Oakclaw op za 5 jan 2013 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] do 3 jan 2013 - 12:50 | |
| Ik ga nog een aanmelding maken, waarschijnlijk komt die vanavond of morgen =) |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] do 3 jan 2013 - 14:43 | |
| |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] vr 4 jan 2013 - 19:41 | |
| - Oakclaw schreef:
- mooie post
i like it! Complimentjes via pb alstublieft. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] za 5 jan 2013 - 12:31 | |
| Thanks Sanne x'D
Oke mensen, de aanmeldingen gaan dicht!
Aangezien ik niet verwacht dat er meer aanmeldingen komen en ik toch wel wil gaan kiezen ;] |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] di 8 jan 2013 - 10:24 | |
| |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 9 jan 2013 - 0:37 | |
| Naam: Forestkit - Forestpaw - Forestheart. Rang: Kitten Clan: Riverclan Clanleader: Stormstar Geslacht: kater Leeftijd: nog niet geboren Innerlijk Persoonlijkheid: Als kitten: Forestkit is een klein jong kittentje. (de kleinste van het nest als je het goed vind). Hij heeft veel respect voor de clan en oudere grotere warriors. Hij houd van verhalen te horen van de oudsten en houd wel van avontuur. Spelen met zijn broertjes of zusjes vind hij ook leuk. Als apprentice: Forestpaw is een apprentice die altijd al goed in klimmen is. Hij kan de hoogste top bereiken maar is vaak gevallen. Hij oefent iedere dag en hoopt beter te worden, hij houd ook van een omgeving met bomen. Als warrior: Forestheart is een stoere kater die trouw is aan zijn clan. Hij jaagt goed en klimt in bomen. Hij zal als er een gevecht komt zijn clan beschermen en zijn territorium, maar eigenlijk vind hij gevecht niet zo leuk. Hij maakt snel vrienden, en ook liever. Hij is best dapper Vind leuk: Jagen, klimmen. Heeft een hekel aan: Uit een boom vallen, aangevallen worden, vijanden. Angsten: Monsters en de elite. Status: Nog niet geboren. Uiterlijk Lichaamsbouw: Klein, maar sterk. Vacht: best dik en pluizig, maar in de zomer zal het heel kort worden. Maar niet al te kort. Ogen: Groen Pootkussens en neus: roze Accessoires: geen. Littekens: geen. Banden Ouders: Bravesoul x Riversong Broers/zussen: nog Onbekend Voorbeeld post: Als kitten: Forestkit opende zijn kleine oogjes en lag tegen een zacht vacht aan met zijn broertjes en zusjes naast zich. Sommige waren er niet, die waren druk aan het spelen. Forest dronk wat van het heerlijke warme spul en vroeg daarna 'Mag ik naar de oudsten om een verhaal te luisteren?' hij had het al eerder gedaan, maar vond het heel leuk. Riversong knikte. Het kleine katertje stond op. Hij liep de nursey uit en liep richting het oudsten hol. Hij kwam langzaam binnen en vroeg 'Mag ik naar binnen?' na een tijd had hij een heel verhaal geluisterd over het bos en een dappere warrior. 'Wauw, leuk verhaal.' zei hij toen de oudste klaar was. 'Ik ga maar weer terug.' miauwde hij. Hij was misschien klein maar toch voelde hij zich sterk, klaar om zijn clan te berschermen. Als apprentice: ''Forestpaw! Forestpaw!' riepen de stemmen van verschillende katten, de ceremonie was net geweest. Zijn eerste ceremonie, zo voelde het dus om een apprentice te worden. En eindelijk wist hij ook hoe het ging. Hij was de laatste die apprentice werd van de kittens, hij was al gegroeid nu hij zes manen was. Hij liep naar zijn mentor, vol energie. 'Wanneer begint mijn training?' vroeg hij. Een dag later was hij aan het trainen. 'Oke klim in die boom.' zei de stem van zijn mentor. Hij zette zijn klauwen stevig in een boom en klom sterk naar boven. Als warrior: 'Forestheart!' riepen de katten. Een ceremonie was net geweest en hij was een warrior! Forestheart was zijn nieuwe naam. Hij hoefde nu niet meer naar zijn mentor te luisteren. Hij voelde zich trots, hij was eindelijk een echte warrior. Hij hoopte dat hij nog vele avonturen zou beleven in zijn leven. Forestheart ging die nacht waken in stilte volgends de traditie van de starclan. De volgende ochtend begon hij aan zijn jacht. Toen hij geritsel hoorde sloop hij er op af. Toen hij een staartlengte van de vogel die hij zag af was sprong hij er boven op en beet het dood voor het ook maar één geluid kon maken. Hij nam het in zijn bek en liep terug naar het kamp. - is dit genoeg? ik hoop het wel. - EDIT; Ik zie nu pas dat het telaat is laat maar dan... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 9 jan 2013 - 16:03 | |
| Wanneer wordt er gekozen ? *Is Benieuwd * |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 9 jan 2013 - 16:59 | |
| @Robin, je was toch gestopt?
En mensen please niet zeuren, ik en Quinty hebben ook een leven ;] |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 9 jan 2013 - 19:23 | |
| Sorry mensen, dat het zo lang duurt.
Ik heb het persoonlijk heel erg druk met dingen die ik moet regelen voor school + ik werk drie dagen in de week, wat soms nog wel eens uitloopt tot vier of vijf x'D
Maar ik ga Daan zo snel mogelijk opzoeken, zodat we verder kunnen gaan met 't kiezen ^^' |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 9 jan 2013 - 19:40 | |
| Was niet de bedoeling om te zeuren, ik weet dat jullie buiten WC ook een leven hebben (: Ik vroeg het gewoon.
Daan ; I know. Maar ik heb tijd genoeg om een paar acc's actief te houden, maar dan alleen voor te rpg'en en dergerlijke met dat acc, niet aot volspammen..., daar heb ik geen tijd meer voor.
Quinty, no problem... |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] za 19 jan 2013 - 15:48 | |
| Ik hoop dat iedereen door gaat wat niet kan D: dus mag de besten winnen [ben ik totaal niet om het even te zeggen met de minst grote lijstje] Dus veel succes iedereen ^^ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 6 feb 2013 - 17:58 | |
| *pokes topis*
Word er nog gekozen? :3 *niet opdringerig bedoeld* |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] wo 6 feb 2013 - 18:02 | |
| Daan en ik zijn in overleg met wat we gaan doen. Er is wel een plannetje gevormd, maar we moeten eventjes kijken hoe we nu verder gaan ^^'
Daan zal jullie zo snel mogelijk meer uitleg geven (: |
|
| |
Lilith. 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] za 16 feb 2013 - 14:51 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] za 16 feb 2013 - 22:51 | |
| Ik wil even melden dat wel tot de conclusie zijn gekomen dat we River&Brave eerst een leuk koppeltje te laten worden. Zo worden ze samen ook wat bekender en zullen er de volgende keer misschien meer aanmeldingen komen. Dit topic zal worden gesloten, als de tijd rijp is zal er ooit eens een nieuw topic verschijnen.
Groetjes. Daan(Bravesoul) & Quinty (Riversong) |
|
| |
| Onderwerp: Re: RiversongxBravesoul [Kitten Search Topic] | |
| |
|
| |
|