|
|
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 9:51 | |
| ik ben het plaatje kwijt van Dashie ;_; SOMEONE HELP ME SEARCH D; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 9:54 | |
| - Dashpaw schreef:
- ik ben het plaatje kwijt van Dashie ;_; SOMEONE HELP ME SEARCH D;
hoe ziet dashpaw eruit? |
|
| |
Jinte~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 9:55 | |
| OMG O_O Ik ben in zware Shock DX |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 9:56 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Dashpaw schreef:
- ik ben het plaatje kwijt van Dashie ;_; SOMEONE HELP ME SEARCH D;
hoe ziet dashpaw eruit? Ava<<< D: hierboven Why D:???? |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 9:59 | |
| Ik hou van dit nieuwe setje ;3 |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:00 | |
| - Lotusleaf schreef:
- Ik hou van dit nieuwe setje ;3
who made it o.o? |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:01 | |
| - Dashpaw schreef:
- Lotusleaf schreef:
who made it o.o? Ik heb t gemaakt ^^ - Ty schreef:
- Lol, het valt me net op dat Smoketear x Lotusleaf wel erug veel pech hebben xD
1. Lotusleaf valt weg uit het territoria 2. Smoketear krijgt kittens van een ander 3. Smokedust's verhaallijntje
en er zal nog wel meer gebeuren denk je niet? xD Bij de kittens van die ander blijkt de zoon dood te zijn. Voor Lotusleafs terug keer is Lastbreathe er vandoor gegaan en hadden ze nog ruzie gehad. Well, en Lotus heeft vast en zeker ook een hoop gedoe mee gemaakt, for sure. |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:01 | |
| - Smoketear schreef:
- Dashpaw schreef:
- Lotusleaf schreef:
who made it o.o? Ik heb t gemaakt ^^
- Ty schreef:
- Lol, het valt me net op dat Smoketear x Lotusleaf wel erug veel pech hebben xD
1. Lotusleaf valt weg uit het territoria 2. Smoketear krijgt kittens van een ander 3. Smokedust's verhaallijntje
en er zal nog wel meer gebeuren denk je niet? xD Bij de kittens van die ander blijkt de zoon dood te zijn. Voor Lotusleafs terug keer is Lastbreathe er vandoor gegaan en hadden ze nog ruzie gehad.
Well, en Lotus heeft vast en zeker ook een hoop gedoe mee gemaakt, for sure. U EEN MAKEN VOOR MIJJJ >D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:02 | |
| @Dashpaw: Hold on, ik heb die kat ergens in mn fav's staan ^^ Kzal voor je kijken! (:
---- Hurr, lekker vroeg op omdat ik straks naar de bioscoop ga en naar de McDonalds~ |
|
| |
Jinte~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:02 | |
| Tom Hiddleston lachte niet zijn bekende lach: Ehehehehe maar hj lachte zoals iedereen het doet met een A, en dat doet hij nooit O_O
IK WEET HOE JE OOGKLEUR MOET VERANDEREN 8D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:03 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:03 | |
| @Dashpaw, geef me plaatje, en beschrijf hoe je t ongeveer wilt. Voor anderen, dat betekent niet dat ik nu voor iedereen setjes ga maken Af en toe pik ik er mensen tussen uit om setje voor te maken, of ik meld wel in AOT dat ik daar zin in heb =3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:06 | |
| -I'm ashamed of Linn >,< Nja, ik ga vandaag proberen een kat te tekenen en dan hopen dat het lukt x'D dit ging over Secret Santa-
Buiten dat, Hii!
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:09 | |
| @Dashpaw, ik wilde die naam ook gaan gebruiken -_- |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:10 | |
| Het word druk ja :'D
And maybe nog een nestje hehe xD |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:11 | |
| - Smoketear schreef:
- @Dashpaw, geef me plaatje, en beschrijf hoe je t ongeveer wilt.
Voor anderen, dat betekent niet dat ik nu voor iedereen setjes ga maken Af en toe pik ik er mensen tussen uit om setje voor te maken, of ik meld wel in AOT dat ik daar zin in heb =3 Plaatje: - Spoiler:
Heel erg bedankt Laura die hem voor me vond :3 En als je KUNT deze erbij en anders niet x3 - Spoiler:
En dan alleen de naam erop :33 en randje mag je zelf weten ^^ @Bravesoul Oops D: dat kan toch? dan doe je er een ' achter, en dan als ze Warrior zijn dan kunnen ze en andere naam krijgen. ookal gaat deze Dash naar de BC xd |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:12 | |
| - Dashpaw schreef:
- Smoketear schreef:
Voor anderen, dat betekent niet dat ik nu voor iedereen setjes ga maken Af en toe pik ik er mensen tussen uit om setje voor te maken, of ik meld wel in AOT dat ik daar zin in heb =3 Plaatje:[spoiler http://monsterbrand.deviantart.com/art/Fantome-325959737 '[/spoiler]Heel erg bedankt Laura die hem voor me vond :3
En als je KUNT deze erbij en anders niet x3 - Spoiler:
En dan alleen de naam erop :33 en randje mag je zelf weten ^^
@Bravesoul Oops D: dat kan toch? dan doe je er een ' achter, en dan als ze Warrior zijn dan kunnen ze en andere naam krijgen. ookal gaat deze Dash naar de BC xd Wie ben jij eigenlijk x'D Ene ik denk dat ik maar een andere naam verzin.. Maar wat is je rl naam x'D |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:13 | |
| - Bravesoul schreef:
- Dashpaw schreef:
- Smoketear schreef:
Voor anderen, dat betekent niet dat ik nu voor iedereen setjes ga maken Af en toe pik ik er mensen tussen uit om setje voor te maken, of ik meld wel in AOT dat ik daar zin in heb =3 Plaatje:[spoiler http://monsterbrand.deviantart.com/art/Fantome-325959737 '[/spoiler]Heel erg bedankt Laura die hem voor me vond :3
En als je KUNT deze erbij en anders niet x3 - Spoiler:
En dan alleen de naam erop :33 en randje mag je zelf weten ^^
@Bravesoul Oops D: dat kan toch? dan doe je er een ' achter, en dan als ze Warrior zijn dan kunnen ze en andere naam krijgen. ookal gaat deze Dash naar de BC xd Wie ben jij eigenlijk x'D Ene ik denk dat ik maar een andere naam verzin.. Maar wat is je rl naam x'D Waaaroem wil u da weten ? |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:17 | |
| - Lotusleaf schreef:
- Het word druk ja :'D
And maybe nog een nestje hehe xD AMG Lotus heeft een mooi osje ;3 (Ojeee, ik heb met howrse mijn enige pasje voor iets stoms gebruikt terwijl ik er een eenhoorn mee ging kopen >,<) |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 dec 2012 - 10:18 | |
| - Aurora schreef:
- Lotusleaf schreef:
- Het word druk ja :'D
And maybe nog een nestje hehe xD AMG Lotus heeft een mooi osje ;3
(Ojeee, ik heb met howrse mijn enige pasje voor iets stoms gebruikt terwijl ik er een eenhoorn mee ging kopen >,<) voor wat theheh xD? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|