|
| [!Versie 2!] Cat Questions! | |
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! za 4 apr 2015 - 17:47 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum?: Scarkit/paw 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic?: Scarkit/paw 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie?: Jaggedpaw 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat?: Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet?: jaggedpaw 6. Waar heeft je dat deze ontmoet?: bij de rivier 7. Wat was de eerste vriend van je kat?: Scarpaw 8. Wat was de eerste vijand van je kat?: Jaggedpaw 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen?: Lovely x Dawn, en dit gaat ook gebeuren ^-^ 10. Welke forumkat vind je het mooist?: Euhm ik vind Arcanwish erg mooi 11. Welke forumkat is je absolute favoriet?: Oei, Ik heb gene favoriet maar ik vind Lionroar awesome 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen?: Er zijn zo veel mooie katten dat ik het eerlijk gezegd niet weet 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden?: Ik weet het niet 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum?: Ik vind Shrew x Wolf leuk 15. Wie is de grootste hartenbreker?: Arcanewish >D 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste?: Dat weet ik niet 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden?: Euhm, dat weet ik niet 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden?: Lovely x Dawn >D 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen?: Er zijn veel te veel amazing koppels om te kiezen 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Shrfew x Wolf, a bigger family for Sharpie >D 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden?: Oei, euhm dat weet ik niet echt 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend?: Ik vind Zira wel eng 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend?: Jagged x Lovely, ik heb niet echt veel enge topics gedaan 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG): Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik arcane hara posten leuk vind 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG): weet ik helemaal niet 26. Welke kitten vind je het schattigst?: Ik vind Leopard schattig 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel?: Leopardkit 28. Welke clanleader vind je het strengst?: Dat weet ik niet, ik heb niet echt ervaring met clanleaders 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben?: Er zijn er zo veel… 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan?: er zijn zo veel loyale katten 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? dat kan ik niet antwoorden 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Shrewstar 33. En welke absoluut niet?: Bonecrusher 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier): Ik denk dat Lionkit zelf best apart is 35. Welke kat vind je het slimst?Te veel slimme katten 36. Welke kat vind je het meest enthousiast?: Airpaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Shrew x Wolf 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? ik vind Sharpsoul best origineel 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Ik vind Leopardkit mooi 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst?: Jinx 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Euhm idk 42. Wat is je favoriete clan?: Thunderclan en Shadowclan 43. Wat is je favoriete clangebied?Thunderclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Shrewstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden?: Smokebreath maar hij is geen med. cat meer 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt?: Een topic dat Dawn x Lovely was en Leopard x Lion 47. De bekendste Thunderclan kat?: Firepaw 48. De bekendste Riverclan kat?: Butterstar 49. De bekendste Windclan kat?: Everstar 50. De bekendste Skyclan kat?Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Lionroar 52. De bekendste rogue? weet ik niet 53. De bekendste Bloodclan kat? Zira 54. De bekendste Kittypet? wet ik niet 55. De leukste site verhaallijn? De badgers 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Die van bluewisp 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Dawn x nog iemand ben naam vergeten 58. Welke van je katten is je favoriet?: Sharpsoul 59. Welke van je katten vind je het mooist?: Ik vind Lion erg mooi 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? veel verschillende 61. Welke van je katten is het slimst?: Ze zijn allemaal slim 62. Welke van je katten kan het beste vechten?: Sharpsoul 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Lovelypaw 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Lovely x Dawn, Sharp x Arcane, Lion x Leopard 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Lionroar 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Lionroar 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet?Leopardkit 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Lionroar en arcanewish 69. Welke kat is de liefste queen? Shrewstar 70. Welke kat is de beste vader?Thrushdive 71. Welke kat is de beste mentor? Sharpsoul >D 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven?Bijna allemaal 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Lionkit 74. Welke kat is het hyperst?: Sharpsoul op zijn momenten 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk?Whitelion 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Ik verzin ze 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was?: Airpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Airpaw en Dawnpaw 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Te veel om op te noemen xD 80. Welke kat heeft de meeste humor? Euhm… 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben?Shrewstar en dat is ze ook ^-^ 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Leopardkit 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Verschiillende 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent?Nee 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden?Sharpsoul 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Weet ik niet 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Shrewstar 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Alle familieleden van Sharpsoul + Leopardkit 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf?Lovelypaw 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste?: Ik vind Arcane 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste?: wish 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? alleen op mezelf 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was?: dat wete ik niet, so many beautiful names 94. Hoe zou je eruit willen zien? het liefst calico 95. In welke clan zou je dan zitten? Shadowclan of Thunderclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Dawnpaw 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Die weet ik niet 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauw of twee kleurig 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? calico 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? calico, ze zijn nooit hetzelfde 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Cheetah 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? er zijn er zo veel, maar ik vind dawnstar mooi ^-^ 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Sharpsoul >D 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Euhm, ik weet het niet 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Ik hoop ze allemaal xD 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Dat weet ik niet, hangt er van af of Troubled gelooft in de starclan of niet 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken?: Dat weet ik niet, ik hou ervan om te variëren 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven?: To mush, to mush 109. Welke kat had nooit mogen sterven?: euhm 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Elke kat behalve een bloodclanner, behalve als het ene kitten is 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Sharpsoul 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? to much…… 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Apprentice tot nu toe 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest?: dat weet ik niet, Troubled i guess 115. Welk van je katten zou daar willen trainen?: idk 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? ja, van lion ik bedacht ineens een super naam met daar ook lion in maar dan als achtervoegsel 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Sharpsoul al is lion ook super 118. Met welke persoon RPG je het liefste? ik rpg heel graag met mijn lieve Kippiestein <3 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum?: Ik wist nog iets maar kan me nu ineens niet meer herinneren 120. Welke persoon gun je een hoge rang?: Heel veel personen 121. Wat is je favoriete fanclan?: Ik kijk niet nara Fanclans 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? zie hierboven 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? zie hierboven 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? zie hierboven 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? zie hierboven 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? zie hierboven 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? zie hierboven 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? zie hierboven 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? zie hierboven 129. Welke fanclan heeft de beste layout? zie hierboven 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? zie hierboven 131. Welke fanclan is het actiefst? zie hierboven 132. Welke fanclan is het origineelst? zie hierboven 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden?: Streampaw 134. Welke van je katten is het bangst?Lovelypaw heeft hele veel angsten 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Streampaw, tot hij door heet dat dat fout is 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Lovelypaw sowieso 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Lion denk ik 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Sharpsoul 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Het leek me echt super 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? ja, vaak 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? ja best vaak 142. Wat zijn al je actieve accounts? Lionkit, Sharpsoul en Lovelypaw 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben?: niet echt anders dan toen ik begon
|
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! za 4 apr 2015 - 20:50 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Volgens mij Nimblepaw 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Pff. Diegene welke me als eerste herinner is met Bunnypaw x Dewpaw. 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Thymewillow had als eerst ruzie met Iciclespirit 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Dat weet ik niet meer 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Dat weet ik niet meer 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Bunnypaw 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Mijn katten hebben nog geen vijanden 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Voldemort x Brat xD 10. Welke forumkat vind je het mooist? Otterflight 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Glowstick 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Glowstick x Ravenheart (gay koppel xD) 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Sushi x Claw 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Lightleaf x Hate 15. Wie is de grootste hartenbreker? Whitelion 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Cyber 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Whitelion 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Mazepaw x Ivypaw 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Dauntrose x Ravenheart 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Dauntrose x Ravenheart 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Silvergale 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Sushi 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? https://www.warriorcatsnl.com/t19689-h-help-i-m-drowningopen <--- This one c: 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) https://www.warriorcatsnl.com/t22827-my-little-ones-birthtopic#536478 <--- Otterflights beginpost 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) I don't know 26. Welke kitten vind je het schattigst? Flowerkit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Leopardkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar >D 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Whitelion 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Innerghost 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Lynxfang 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Glowstick 33. En welke absoluut niet? Whitelion 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) geen idee 35. Welke kat vind je het slimst? Innerghost 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Flashkit/paw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Firestar x Icestorm 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Fisheye 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Serenemind 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Cyber 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Sushi >D 42. Wat is je favoriete clan? Thunderclan 43. Wat is je favoriete clangebied? Fourtrees 44. Wie is je favoriete clanleader? Silverstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Sparrowfeather 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Geen idee cx 47. De bekendste Thunderclan kat? Firepaw 48. De bekendste Riverclan kat? Lynxfang 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Roughpaw 52. De bekendste Rouge? Eclipse 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw 54. De bekendste Kittypet? Skinny Love 55. De leukste site verhaallijn? Badgers! 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Bluewisps verhaallijn 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? TC x RC om de sunningrocks 58. Welke van je katten is je favoriet? Swallowkit en Snowkit :3 59. Welke van je katten vind je het mooist? Snowkit 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Bluewisps verhaallijn 61. Welke van je katten is het slimst? Voldemort 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Voldemort 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Thymewillow 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Sushi, Brat en Flowerkit xD 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Leopardkit 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Redkit" 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Sinclaw 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Claw 69. Welke kat is de liefste queen? Dauntrose 70. Welke kat is de beste vader? Ravenheart 71. Welke kat is de beste mentor? Geen idee 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Glowstick! 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Glowstick 74. Welke kat is het hyperst? Echokit 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Snowblossom 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Pff.. I dunno D; 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Dustpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Blackpaw 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Geen idee 80. Welke kat heeft de meeste humor? Geen idee 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Sushi 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Brat 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Hellhound 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Niet echt cx 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Littlestream 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Littlestream 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Glowstick 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Glowstick 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Swallowkit 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Serene 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Stick 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Voldemort en Simba op film karakter 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Colorbomb 94. Hoe zou je eruit willen zien? Een tortoiseshell met blauwe ogen 95. In welke clan zou je dan zitten? Thunderclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Cyberr 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Weaseleye 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Whitelions ogen 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Silverstars patroon 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Mallowkits patroon 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Thymewillow: Stokstaartje, Voldemort: Slang, Simba: Leeuw, Swallowkit: Zwaluw, Snowkit: Sneewuil 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Butterstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Lynxfang 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Glowstick 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Thymewillow 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Geen van m'n Clankatten 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Sorrowpaw, een oranje poes 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Snowyowl 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Iciclespirit 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Iciclespirit 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Firestar 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Sushi 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Kitten 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Uhh. Geen idee 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Niemand 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Ik denk Swallowkit wanneer ze is geboren 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Ik denk Snowkit wanneer ze is geboren 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Geen idee 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Eef 121. Wat is je favoriete fanclan? Geen idee 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? Geen idee 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? Geen idee 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Geen idee 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? Alle fanclans :3 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? Alle dode fanclans :3 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? Geen idee 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? Geen idee 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? Geen idee 129. Welke fanclan heeft de beste layout? Geen idee 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Maak een coole actieve clan 131. Welke fanclan is het actiefst? I dunno 132. Welke fanclan is het origineelst? Pffff ik weet het nieeeet 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Ik denk toch Simba >:3 134. Welke van je katten is het bangst? Thymewillow 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Voldemort 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Voldemort xD 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Voldemort 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Swallowkit 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? OMDAT DIT DE AWESOMESTE SITE EVAH ISSSSS 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Thymewillow van Luna 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Jups 142. Wat zijn al je actieve accounts? Swallowkit, Snowkit en Thymewillow 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Ben ik nu al klaar? xD Net zoals voordat ik begon cx |
| | | E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 24 jul 2015 - 11:44 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? De eerste waar ik echt naar keek en niet voorbij scrolde? Snowcrystal. 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Ik dacht Zira. 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Lionpaw 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Highlands van Riverclan 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Lionpaw 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Zira 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Misschien een leuke Bloodclaner ofzo... Nee, de eerste waar ik over nadacht was Flameleaf. Puur omdat hij een kleine crush op Emerald had. I 10. Welke forumkat vind je het mooist? Dat is een onmogelijke vraag :c Everstar en Tallshadow zijn wel erg mooi. 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Ehm... Ik zou het niet weten. 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Hurricane en Acid. Allebei mooi. 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Dat zijn er honderden... Dan Claw en Lightleaf 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Firestar en Icestorm waren de leukste, Claw en Zira zouden de leukste zijn. 15. Wie is de grootste hartenbreker? Ravi misschien : P 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Zira (sorry, ze doet gwn gemeen xD) 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Ripa en Zira 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? ZIRA EN CLAW!!! Of Zira en Jinx. 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? CLAW EN ZIRA SWS (als ze een koppel waren) 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Leopardskin en Memphis, misschien mag ik die keer wel een kitten spelen : P 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Die kitten die vermoord is door Ripa (RC) en Frozenkit. een Skyclan kitten die gestorven is in het Skyclan kamp tijdens de brand. Waarschijnlijk herinnerd niemand zich Frozenkit meer maar lees het maar eens terug. Super zielig. 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Toen Emerald vastzat in Windclankamp was dat wel heel spannend. 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Skinny Loves doodtopic was heel mooi en maakte me erg sad :'( 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Zou het niet weten. 26. Welke kitten vind je het schattigst? Foxkit! (Die een topic in de nursery had met Ravenbreeze) 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Wat is dat? 28. Welke clanleader vind je het strengst? Shrewstar en Innerghost zou ook streng kunnen zijn als ze Innerstar is. 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Bonepaw/Ripa natuurlijk. 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Veel katten zijn dat. 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Ook veel katten. 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Futersong lijkt me een leuke mentor. 33. En welke absoluut niet? Veel. 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Als ik op karakter topic moet oordelen Pyscho. Ook wel grappig. 35. Welke kat vind je het slimst? Skinny Love was erg slim (ja inderdaad, Emeraldtail had echt heel veel respect voor haar kunnen hebben.) 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Voor zover ik de katten ken, Lionpaw. 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Elke familie heeft zijn goede en slechte punten. 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Weet ik niet. 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Lionroar! 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Cyber 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Idk 42. Wat is je favoriete clan? Starclan! 43. Wat is je favoriete clangebied? Thunderclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Ik vond Bluestar het leukst. 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? X 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Ik heb zoveel leuke topics gehad... 47. De bekendste Thunderclan kat? Ik zou het niet weten... 48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Everstar/Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Duststar/Dogdance 51. De bekendste Shadowclan kat? Shrewstar/Tallshadow 52. De bekendste rogue? Emeraldtail! (Nee ik denk Cyber) 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw of Zira. 54. De bekendste Kittypet? Skinny Love ook al is ze dood. 55. De leukste site verhaallijn? Ik heb alleen Badgers meegemaakt XD Zo lang ben ik hier nog niet! (Ergens december 2014 denk ik) 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Let ik nooit op : P 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Zou t niet weten. 58. Welke van je katten is je favoriet? Emeraldtail :3 59. Welke van je katten vind je het mooist? Emerald 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? 61. Welke van je katten is het slimst? Emerald 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Emerald 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Emerald (Zucht) 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Ho wacht, die vraag heb ik al beantwoord! Ravenbreeze weet ik niet, Panthereye misschien aan Liondust 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? FIREPAW 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Zelfde als hierboven 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Ik vond die van Firepaw geweldig (niet slijmerig bedoelt ik vind ze gewoon allemaal mooi) 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Nog een keer: Firepaw. 69. Welke kat is de liefste queen? Emerald!! 70. Welke kat is de beste vader? Venom natuurlijk :3 71. Welke kat is de beste mentor? Skinny Love zou een goede mentor zijn. 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Lionpaw!! 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Lionpaw maar ik denk niet dat hij het leuk zou vinden. 74. Welke kat is het hyperst? Weet niet. 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Weet niet. 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Panthereye: Haar vacht en ik wou eigenlijk ~fur of ~tail erachter maar dat was al bezet. Emeraldtail: Fine, ik geef het toe, ik heb niet het hele guidebook gelezen. Ik wist niet dat rogues een Rogue naam mochten. Anders was het Emerald geworden. Ravenbreeze heb ik overgenomen, dat moet je dus niet aan mij vragen. 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Lionpaw (RC) en Spinpaw (TC) 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Venom en Lionpaw. 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Hoe moet ik dat weten?! Wat voor vraag is dit?! (Grapje!!) 80. Welke kat heeft de meeste humor? Draco. 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Idk 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Random kat. 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Claw! RAW!! (En dan hoeft Emerald echt niet te winnen XD) 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? NATUURLIJK 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Verwacht je van me dat ik alle karakter topics ga lezen? 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Er zijn meer katten met een zielig dan met een goed verleden denk ik. 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? ZIRA EN CLAW 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Skinny Love : ( 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Emerald. Bruin haar, groene ogen (nee niet smaragd groen als emerald :/) eigenwijs... 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Emerald 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Fur, spark en night. 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Panthereye op iemand die ik ken en die weet zelf ook dat zij het is maar, haar levensverhaal is iets minder dramatisch... 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Emerald als rogue, Emeraldtail als clankat. 94. Hoe zou je eruit willen zien? Zoals Emerald hier. 95. In welke clan zou je dan zitten? Bloodclan! 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? WACHT WAAAAT?! Oké, ik pas. 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Emerald 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Groene 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Tabby en zwart. 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Wit bruin gestippeld. 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Panthereye een panter, Ravenbreeze een raaf en Emerald een luipaard. 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Bluestar en Everstar is ook mooi. 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Bluewisp en Tallshadow. 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Emeraldtail! 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Panthereye in ieder geval, Ravenbreeze overleg ik eerst met vorige eigenaar. 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Geen op dit moment. 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Ik wil al een tijdje de naam Glamour maar ik moet geduld hebben voor ik het wachtwoord krijgt. Een fluffy zandkleurige poes met hemelsblauwe ogen. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Duststar 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Frozenkit (too young : ( ) 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? LIONPAW GEEN ENKEL TWIJFEL. 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Lionpaw (hij is zo schattig!!) 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Zira, wat denk jij dan?! 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Warrior 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Misschien Emerald met de verleiding van wraak. 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Emerald 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Ja Panthereye in Panthertail, een inactief account zonder posts. 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Idk 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Idk 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? 3D game grapichs en dat je kan rondlopen in territoria!! (Zo bedoelde je het niet?) 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Heb ik al gezegd slimmerd. 121. Wat is je favoriete fanclan? Geen. 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? Ik kijk nooit naar fanclans. ********* 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? * 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? ** 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan?*** 125. Welke fanclan moet weer gaan leven?**** 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal?***** 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen?****** 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt?******* 129. Welke fanclan heeft de beste layout?******** 130. Heb je nog tips voor fanclan makers?********* 131. Welke fanclan is het actiefst?********** 132. Welke fanclan is het origineelst?********** 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Panthereye 134. Welke van je katten is het bangst? Denk Ravenbreeze omdat hij niet zo goed kan vechten. 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Mwah, Emerald is een beetje flirterig maar zal andere katers nooit boven Venom kiezen. 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Emerald : P en Panthereye hoop ik ooit. 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Emerald!! 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Weet ik niet. 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Verveelde me en het leek me wel leuk 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja, Ravenbreeze. 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Nee mooi niet!! 142. Wat zijn al je actieve accounts? Ik had een klein inactieviteits dipje maar ik ga ze weer oppoetsen. 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Ik voel me raar. Ik zou iets moeten gaan doen met mijn leven in plaats van 143 rare vragen beantwoorden...
Verder: 1. Hey sommige dingen zijn als grapje bedoelt neem het niet te serieus! 2. Ik verspil me leven niet maar zit in de auto van Zuid Frankrijk naar Utrecht en dat duurt heel wat lange uurtjes. Ik heb de lijst gekopieerd en type dit in notities. 3. Sorry op sommige dingen wist ik echt geen antwoord... 4. Mag ik nu mijn award :3 |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! di 4 aug 2015 - 0:06 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Stormstar 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Stormstar & Mousefur met Lightheart toen Lightpaw 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Lightheart met Moonstream 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Riverclan met Lightpaw 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Raindrop uit Shadowclan met Lightpaw 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Fourtree's als ik me goed herinner 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Silverflower toen Silverpaw van Lightpaw 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Darkfire van Brightspots 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Mijn single katjes zou ik graag willen koppelen aan: Viperpaw x Swiftkit of Snowykit.. of ineens komt heel iemand anders op t pad. Nightkit... Haar heb ik nog maar net c: Misschien een kitten van Fawnstep :') Maar dan wordt het incest, wat ze niet weet. Tigerleap... Sinclaw :') Smokegaze.. alle poezen van Riverclan. Lucidpaw... Lionpaw, Bearpaw of Galepaw of... huehuehue. Raptorkit x Mousekit... obvious Roughpaw x Lurkingshade~ 10. Welke forumkat vind je het mooist? Ik vind Snowynight nog steeds super sexy <3 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Ashdrizzle 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Leopardshade x Butterstar, want die kleuren <3 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Ashdrizzle x Fawnstep~ 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Ik weet 't niet :') 15. Wie is de grootste hartenbreker?
Thrushdive euhm, niet mijn kat. Still Whitelion met al z'n poezen. 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Brat, kitten killer! Slechter dan dat kan niet! 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Brat, Darkfire, Whitelion... 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Tallshadow x Littlestream <3 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Tallshadow x Littlestream als ze een koppel worden <3 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Alle koppeltjes met maar één nestje :') 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Fawnstap, want ja... 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Ik vind Hailpaw eng :') 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? De topics Brightspots x Darkfire blijven me aan het hart vreten. 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Slatekit die het kamp verlaat is geweldig. 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Alle posts in het complimenten topic <3 26. Welke kitten vind je het schattigst? Snowykit vind ik echt cute <3 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Leopardkit! 28. Welke clanleader vind je het strengst? Shrewstar & Butterstar staan op één lijn. 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Whitelion! 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Tallshadow 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Tallshadow 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Met Nightkit zou ik graag Tallshadow als mentor willen, met Raptorkit zou ik Brindleleaf als mentor willen & Maplekit zou ik Sassyrose wel als mentor willen c: 33. En welke absoluut niet? Met Nightkit Sinclaw niet (no offence), met Raptorkit zou ik Whitelion niet willen, want dan wordt hij wel heel badass & met Maplekit zou ik... alle Thunderclan warriors zijn lief c: 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Hailpaw, want Hailpaw is zo... slecht en eng op een vreemde manier. 35. Welke kat vind je het slimst? Tallshadow c: 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Lionpaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Die van Shrewstar c: 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Sassyrose~ 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Nightwish <3 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Ripa 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Venom vind ik cool 42. Wat is je favoriete clan? Shadowclan 43. Wat is je favoriete clangebied? Waterfall 44. Wie is je favoriete clanleader? Shrewstar <3 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray, want hij is grappig. 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Oh god... nou dat topic tussen Thrushdive en Ashdrizzle is toch wel echt geweldig! 47. De bekendste Thunderclan kat? Firepaw 48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Euhmm, Duststar? 51. De bekendste Shadowclan kat? Shrewstar 52. De bekendste rogue? Sushi 53. De bekendste Bloodclan kat? Brat 54. De bekendste Kittypet? Lumina 55. De leukste site verhaallijn? Fever Pitch! 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Die zijn er niet echt meer, volgens mij 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Shadowclan x Windclan! 58. Welke van je katten is je favoriet? Roughpaw, I guess... 59. Welke van je katten vind je het mooist? Innerghost <3 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Ik zie mijn katten wel in elke verhaallijn zitten, als 'i er in past. 61. Welke van je katten is het slimst? Innerghost 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Innerghost 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Thrushdive 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Smokegaze :') 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Littlestream 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Lionpaw 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Ashdrizzle 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Ashdrizzle 69. Welke kat is de liefste queen? Snowynight 70. Welke kat is de beste vader? Stormstar was <3 71. Welke kat is de beste mentor? Tallshadow 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Fawnstep & Snowynight 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Alle kittens 74. Welke kat is het hyperst? Acefray 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Nightspark; zwarte vacht, felle ogen... sprak... 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Nightkit (Nightstep); Nou, ik bedacht ship-names tussen Fawnstep en Snowynight... en toen kwam ik dus op Nightstep. Roughpaw (Roughflower); Een karakter die ik een twee jaar geleden heb verzonnen in een verhaal. Innerghost; Lang leve google translate. Brightspots; Lang na denken Thrushdive; Ik wou het voorvoegsel nadat ik Bluestar's Prophecy had gelezen en Babs kwam met het achtervoegsel. Tigerleap; Lang na denken :3 Viperpaw; Ik wou Viper al een poosje als voorvoegsel, ben nog niet uit zijn warriornaam. Smokegaze; Ik wou een soort van nieuwe Smoketear en over het achtervoegsel heb ik gewoon lang nagedacht. Lucidpaw; Helder door vertalen en zo kwam ik op Lucid. Raptorkit (Raptorecho); daar ben ik opgekomen met dank aan Jurassic World 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Met Innerghost zou ik Ashkit wel willen zodra hij Apprentice wordt 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Fawnstep. 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Acefray 80. Welke kat heeft de meeste humor? Acefray 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Ashbrook, want het karakter is wel leuk en ja. 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Leopardshade vriend van Smokegaze c: 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Een goed gevecht tussen Innerghost x Whitelion. 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nope. 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Ashdrizzle 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Oh god... 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Die van Brat 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Smokegaze x Ashbrook 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Nightkit atm. 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Ash vind ik dan toch echt een mooi voorvoegsel. 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Spark vind ik een heel mooi achtervoegsel. 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Thrushdive op Kris Allen, deels xD Verder niet. 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Sunsetcloud 94. Hoe zou je eruit willen zien? Chocolate tortoiseshell and white en groene ogen. 95. In welke clan zou je dan zitten? Riverclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Leopardshade 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Toch wel die naam <3 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Fel blauwe <3 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Bengaals 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Chocolate tortoiseshell and white 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Wolven of Leeuwen. 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Silverstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Tallshadow 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Fawnstep, want ze is zorgzaam <3 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Roughflower wss. 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Raptorkit ofz 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Zie beschrijving ik als een warrior. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Firestar! 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Firestar :c 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Firestar :c 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Shrewstar 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Geen. Ik zou het nooit zo kunnen spelen als die persoon. 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Deputy Apprentice dan toch. 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Raptorkit 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Raptorkit & Viperpaw 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee. 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Ik val altijd terug op Innerghost en Roughpaw, ze posten echt fijn. Maar Nightkit begint nu ook al geweldig <3 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Babs, Sharon, Soof, Chi, Mimi, Juul, Demi, Daan, Iró, Emma & Jamie 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Niks. 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Emma & Demi & Chi nog een keer c: 121. Wat is je favoriete fanclan? ~ 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? ~ 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? ~ 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? ~ 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? ~ 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? ~ 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? ~ 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? ~ 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? ~ 129. Welke fanclan heeft de beste layout? ~ 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? ~ 131. Welke fanclan is het actiefst? ~ 132. Welke fanclan is het origineelst? ~ 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Ik vermoed dat Nightkit wel snel verliefd kan worden. 134. Welke van je katten is het bangst? Brightspots 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Thrushdive 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Roughpaw wel 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Viperpaw & Raptorkit 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Nightkit, Roughpaw.. 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? 'T is een super leuke en gezellige site en je kan er veel in kwijt <3 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Jup. 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Jup. 142. Wat zijn al je actieve accounts? Innerghost, Roughpaw, Thrushdive, Tigerleap, Nightkit, Viperpaw, Raptorkit, Smokegaze, Lucidpaw en Brightspots. 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Opgelucht. |
| | | M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! di 4 aug 2015 - 0:54 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? volgens mij EmeraldTail 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? met een bloodclanner maar weet niet wie meer 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? heb alleen rogue 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? ashbrook van de riverclan 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? bij 4 boom 7. Wat was de eerste vriend van je kat? nee 8. Wat was de eerste vijand van je kat? eeb bloodclanner 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? BLACKSWIRL!! <3 10. Welke forumkat vind je het mooist? bLACKSWIRL! <3 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? BLACKSWIRL! <3 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? blackswirl en tigersnow 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? uhmm.. 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? emarald en venom 15. Wie is de grootste hartenbreker? idk.. 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Brat! 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? BRAT! 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Brat en hurracine 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? emerald en venom (ben hun pleegzoon ^^) 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? BLACKSWIRL EN TIGERSNOW!! <3 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? met een kat die hun kitten is verloren :C 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Niemand! 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? geen eentje! 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) toen blackswirl vertelde dat ze zwanger was van tigersnow <3 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) niks.. 26. Welke kitten vind je het schattigst? Tusk 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? uhm idk.. 28. Welke clanleader vind je het strengst? niemand 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? idk.. ik ben geen clankat! 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? de gene die ik ken, ashbrook dan 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? neiamdnwant iedereen is speciaal op zijn eigen manier 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? ik ben een ROGUE! 33. En welke absoluut niet? Pff.. 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Shun x3 35. Welke kat vind je het slimst? nog niet echt slimme katten ontmoet 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? mezelf duhh.. 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? die van mij en blackswirl natuurlijk! <3 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Allemaal 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? LightingWish 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? allemaal 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Grizzly (kitten) 42. Wat is je favoriete clan? Shadowclan,RiverClan 43. Wat is je favoriete clangebied? de zwaterval 44. Wie is je favoriete clanleader? ik ben de leider WHAHAH! nee geen flauw idee.. 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Die het aardigst is 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? {A New Home} blackswirl 47. De bekendste Thunderclan kat? 48. De bekendste Riverclan kat? asgbrook 49. De bekendste Windclan kat? sweetkit 50. De bekendste Skyclan kat? wtf is een skyclan kat ?! 51. De bekendste Shadowclan kat? geen idee 52. De bekendste rogue? Emerald 53. De bekendste Bloodclan kat? brat 54. De bekendste Kittypet? DAWN <3 55. De leukste site verhaallijn? ik vinds ze allemaal even leuk 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? pff.. 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? schrewstar vs brat 58. Welke van je katten is je favoriet? BLACKSWIRL <3 59. Welke van je katten vind je het mooist? blackswirl <3 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? hmm.. lastig 61. Welke van je katten is het slimst? TigerSnow 62. Welke van je katten kan het beste vechten? TigerSnow/GrizzyFace 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Allemaal 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? uhm.. aan iemand die dat wilt x3 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Die van me zelf natuurlijk! 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? ook die van mij <3 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? wtf is een postsheet? 68. Welke kat heeft het mooiste setje? ikke! 69. Welke kat is de liefste queen? BLACKSWIRL! <3 70. Welke kat is de beste vader? IKKE 71. Welke kat is de beste mentor? kweenie.. heb nog nooit een mentor gehad 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? BLACKSWIRL <3 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? DAWN <3 74. Welke kat is het hyperst? uhm.. ik een beetje af en toe 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? GrizzlyFace 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Door hun gebeurtenissen/uiterlijk ect. 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? ik ben geen CLANKAT! 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? blackswirl <3 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? ikke natuurlijk 80. Welke kat heeft de meeste humor? hm.. lastig 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Emerald 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Ashbrook 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? maakt mij niet uit! (alleen kater, vecht niet met poezen) 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? nee hoor ^^ 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? GrizzlyFace en TigerSnow 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? GrizzlyFace 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Blackswirl 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Met iedereen! 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? TigerSnow en Grizzlyface... 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Tiger <3 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Klauw 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? mezelf.. 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? LightingWish of iets met dark/tiger/night ofzo 94. Hoe zou je eruit willen zien? Groot en grof gebouwd en natuurlijk langharige 95. In welke clan zou je dan zitten? Riverclan of Shadowclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? ik heb al een partner BLACKSWIRL <3 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? LihgtingWish 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? ijsblauw 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Gestreept als een tijger 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? tabby 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? tijger/leeuw/wolf ofzo iets 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? TigerStar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? iemand die het verdiend (of die heel machtig kan worden >3) 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? hm.. geen idee 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Allemaal, ze zijn geen watjes ofzo die dood gaan door een gevecht! 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? GrizzlyFace 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? LightingWish/Grizzly 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? geen idee 109. Welke kat had nooit mogen sterven? de kittens van iemand uit de riverclan.. 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? blackswirl <3 (al gedaan eigenlijk) 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Mezelf en blackswirl <3 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? een leider 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? warrior/duputy/leider 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? GrizzlyFace 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? GrizzlyFace 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? nee 117. Met welke kat RPG je het fijnst? TigerSSnow tot nu toe 118. Met welke persoon RPG je het liefste? TigerSnow 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? NIKS THIS PERFECT! <3 120. Welke persoon gun je een hoge rang? iedereen verdiend een hoge rang! 121. Wat is je favoriete fanclan? Ruinclan 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? ruinclan 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? heb ik niet 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? CloverBlossom 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? ruinclan 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? idk.. 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? geen flauw idee 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? pff.. 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? WEET IK VEEL! 129. Welke fanclan heeft de beste layout? ruinclan 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? nee,, 131. Welke fanclan is het actiefst? i think ruinclan 132. Welke fanclan is het origineelst? ruinclan 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? grizzlyface 134. Welke van je katten is het bangst? geen eentje 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? geen eentje denk ik, heel misschien grizzlyface 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? ik hoop meer dan 1 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? grizzlyface 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? tigersnow (probeerd die altijd, maar word vaak uitgemaakt voor watj >3 niemand weet zijn verleden!) 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? omdat ik van warrior cats hou!!!!! <3 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? ja, sweetkit 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? nope 142. Wat zijn al je actieve accounts? TigerSnow 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? precies het zelfde toen ik begon
Allemaal beantwoord om 1 uur nachts ofzo <3
|
| | | Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 7 aug 2015 - 0:50 | |
| Had dit al eens gedaan maar super lang geleden & idk heb toch niets te doen. 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Lol weet ik echt niet meer, te lang geleden maar I guess Fireheart(toen nog). 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Lionblaze, na lang zoeken. 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? / 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? TC 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? I really don't know. 6. Waar heeft je kat deze ontmoet? / 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Lionblaze 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Magnetfur 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Idkk 10. Welke forumkat vind je het mooist? Quietkit is wel chill; chick 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Quietkit, Mousefur, Tallshadow, Wolfgaze, Shrewstar 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? WolfxShrew Again? :'D 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Idkkk 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Wolf x Shrew 15. Wie is de grootste hartenbreker? Wolftail? xD 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Darkfire 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Darkfire 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Claw x Zira 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Geen idee 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Wolf x Shrew 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Dontknow 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Darkfire 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? A patrol like a nightmare. 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) When Firestar dies 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) hm? 26. Welke kitten vind je het schattigst? Quietkit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Quietkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Claw 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Darkfire 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Bluewisp 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Firepaw 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Whitelion 33. En welke absoluut niet? Darkfire? xD Al mijn antwoorden zijn hetzelfde precies xD 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Brat 35. Welke kat vind je het slimst? idkk 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Tallshadow 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Shrewstar ofcc 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Otterflight 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Smoketear 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Ripa 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Ripa & Rolo 42. Wat is je favoriete clan? TC & SC 43. Wat is je favoriete clangebied? Sunningrocks 44. Wie is je favoriete clanleader? Shrewstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? The Blue Star tbh 47. De bekendste Thunderclan kat? Has to be Firepaw 48. De bekendste Riverclan kat? Mousefur 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion & Everstar 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Shrewstar 52. De bekendste rogue? Sushi & Cyber(ookal nu even BC) 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw 54. De bekendste Kittypet? Voor mij Mr. Tips 55. De leukste site verhaallijn? The Blue Star 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Hmm idk 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? RC x TC 58. Welke van je katten is je favoriet? Flamestripe 59. Welke van je katten vind je het mooist? Flamestripe 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? RC x TC maar gaat niet meer :c 61. Welke van je katten is het slimst? Flamestripe 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Flamestripe 63. Welke van je katten kan het beste jagen? You know the answer xD Heb nog maar 1 acc aja haha 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? :$$ 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Roughpaw 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Lionpaw 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Ashdrizzle 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Acefray 69. Welke kat is de liefste queen? Idkk 70. Welke kat is de beste vader? Stormstar 71. Welke kat is de beste mentor? Silverstar 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Blossompaw 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Blossompaw 74. Welke kat is het hyperst? Tallshadow 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Tallshadow 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Uiterlijk 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Quietkit xD 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Fireheart-star 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Graystripe xD (gewoon van de boeken) 80. Welke kat heeft de meeste humor? Quietkit 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Hmm lastige. Iedereen gewoon haha yooo 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Timefall, but he's gone now 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Ik vecht niet. :'D 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nu toch een beetje wel ja. Deze vraag zit er toch gewoon middenin om mensen te pesten xD 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Wolftail 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Bluewisp 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Kol 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Iederen c: 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Heb er maar een 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Milk 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Blossom 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? nope 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Flamestripe 94. Hoe zou je eruit willen zien? Gawd, ik word echt moe. Geel met blauwe stippen. 95. In welke clan zou je dan zitten? TC 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Niemand. Single ftw 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Iets met milk ofzo xD 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauw 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Tabby 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Niets is meer origineel 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Walvissen en dolfijnen wow wtf is deze vraag nu weer xD 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Butterstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Innerghost 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Bluewisp 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Flamestripe? Mss? Weet het nog niet 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? / 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Het feit dat ik heel de tijd terug op dat B'tje bovenaan moet duwen is verschrikkelijk. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Firestar 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Firestar, zowel op het forum als in de boeken. 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Firestar 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Firestar 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Rolo 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Nog nooit een gehad maar zou Deputy enorm leuk vinden denk ik. 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? / 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? / 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nope 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Flame 118. Met welke persoon RPG je het liefste? hm? 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Ik wil de verschillende layout switcher terug :c 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Iedereen echt waar. 121. Wat is je favoriete fanclan? Ruinclan 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? Ruinclan 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? None 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Dawnwhisker 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? Ruinclan 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? Weet ik echt niet 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? Ruinclan 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? Ik geef echt vaak hetzelfde antwoord merk ik nu. 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? En ik ga echt kapot mijn arm doet pijn. 129. Welke fanclan heeft de beste layout? Ruinclan 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Nee 131. Welke fanclan is het actiefst? Momenteel Ruinclan xD 132. Welke fanclan is het origineelst? Stawp 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Heb er maar een dusja 134. Welke van je katten is het bangst? You know the answer 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Flame 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Flame 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Flame 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Flame 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Ik wou een vraag stellen over de boeken xD 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Jup 142. Wat zijn al je actieve accounts? Flamestripe 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Ik ben dood xD |
| | | 717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 7 aug 2015 - 1:44 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Hurricane 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Hurricane 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Brat 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Geen Clan, ze was kittypet 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Springtrap 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? ThunderClanterritory 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Hurricane 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Brat 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Hurricane 030 10. Welke forumkat vind je het mooist? Kol 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Rina 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Jinx x Rina 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Hurricane x Zira 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Emeraldtail x Venom 15. Wie is de grootste hartenbreker? Ravi 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Brat 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Skypaw x Goldenpaw 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Rina x Grizzlyface 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Emeraldtail x Venom 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Ik had met Rina 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Ripa 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Brat vs Fortuna 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Hurricane x Fortuna (Prince) 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Moonwhite x Claw (Trapped) 26. Welke kitten vind je het schattigst? Lizardkit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Quietkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Shrewstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Ripa (aka Bonepaw) 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Springtrap 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Fisheye 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Claw 33. En welke absoluut niet? Snake. 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Shun 35. Welke kat vind je het slimst? Quietkit 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Skypaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Venom, Emeraldtail, Mountain, Kia, Solar, Lunar, Cielo & Tusk xD 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Nightwish 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Sassyrose 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Claw 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Cloë of course 42. Wat is je favoriete clan? WindClan 43. Wat is je favoriete clangebied? Fourtrees 44. Wie is je favoriete clanleader? Butterstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Wishperwind 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Fortuna x Snake. 47. De bekendste Thunderclan kat? Fisheye 48. De bekendste Riverclan kat? Creamyfrost 49. De bekendste Windclan kat? .Foxkit. 50. De bekendste Skyclan kat? Idk 51. De bekendste Shadowclan kat? Roughpaw 52. De bekendste rogue? Venom 53. De bekendste Bloodclan kat? Jinx 54. De bekendste Kittypet? Rina 55. De leukste site verhaallijn? Idk 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Idk 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Shrewstar vs Brat 58. Welke van je katten is je favoriet? Fortuna 59. Welke van je katten vind je het mooist? Lostpaw 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Prelude of Darkness (Cloë) 61. Welke van je katten is het slimst? Cloë 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Cloë 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Lostpaw 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Fortuna 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Kol 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Lostpaw 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Brat 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Tigersnow 69. Welke kat is de liefste queen? Emeraldtail 70. Welke kat is de beste vader? Venom!! 71. Welke kat is de beste mentor? Whiteliom 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Fisheye 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? .Foxkit. 74. Welke kat is het hyperst? Flowerkit,, 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Nightspark 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Mijn brein 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? .Foxkit. 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Futuresong 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Silverstar 80. Welke kat heeft de meeste humor? Graywing 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Claw x Moonwhite 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Jinx 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Hurricane 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Ja, best wel 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Willowstorm 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Fisheye 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Nightwish 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Springtrap 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Fortuna 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Lost 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Step 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Ja, Fortuna op Avril Lavigne, Lostpaw op Fluttershy en Cloë op Dove Cameron 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Loststep 94. Hoe zou je eruit willen zien? Een witte kater met groenblauwe ogen 95. In welke clan zou je dan zitten? ShadowClan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Fisheye 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Idk 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauwgrijs 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Gevlekt 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Cypers 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Fortuna een tijger, Lostpaw een phoenix en Cloë een wolf 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Firestar, Daystar, Skystar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Nightwish 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Honeypaw 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Lostpaw 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Nobody 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Lightpath, een witte poes met ambere ogen. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Idk 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Skinny Love 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Snake 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Cloë 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Silverstar 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Medicine Cat 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Cloë 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Nobody 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Ja 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Lostpaw 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Hurricane 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? De word count 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Nightwish 121. Wat is je favoriete fanclan? RuinClan 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? RuinClan 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? Cloverblossom 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Wishperpaw 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? RuinClan 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? Banned Clan 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? RuinClan 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? RuinClan en Banned Clan 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? Lightningstar 129. Welke fanclan heeft de beste layout? RuinClan 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Ja, vertel wat voor prooi beschikbaar is en wpat voor kruiden er zijn 131. Welke fanclan is het actiefst? RuinClan 132. Welke fanclan is het origineelst? RuinClahaaan 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Lostpaw 134. Welke van je katten is het bangst? Lostpaw 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Cloë 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Cloë 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Cloë 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Fortuna 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Omdat het kan 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja, Lostpaw 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Ja, Skykit/Skypaw 142. Wat zijn al je actieve accounts? Lostpaw en Cloë 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Moe en mijn vingers zijn dood |
| | | Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 7 aug 2015 - 16:25 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Firestar 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Moonwhisper 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Goldentail 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? WindClan, echt een hele verassing, omdat ik dat echt een tijd lang de minst leuke clan gevonden heb :') 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Moet ik nu gewoon een random kat kiezen? Dan beantwoord ik namelijk alle vragen voor de rest met Zira ;3. Volgens mij Barkpaw/sound. 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? In het WindClan gebied 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Jinx *wenkbrauwwiebel* 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Barkpaw/sound? 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Goeie. Claw of Jinx ;3 10. Welke forumkat vind je het mooist? Fawnstep 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Fawnstep ;3 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Lionpaw x Lucidpaw 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Thrush x Shrew 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Fawn x Thrush 15. Wie is de grootste hartenbreker? Géén idee, er zijn er zoveel.. Ik denk Cyber 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw D: Arme Zira... 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? ... Claw 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Geen idee, er zijn teveel katten op het forum ;w; 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Zelfde als hierboven
WIP
20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) 26. Welke kitten vind je het schattigst? 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? 28. Welke clanleader vind je het strengst? 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? 33. En welke absoluut niet? 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) 35. Welke kat vind je het slimst? 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? 42. Wat is je favoriete clan? 43. Wat is je favoriete clangebied? 44. Wie is je favoriete clanleader? 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? 47. De bekendste Thunderclan kat? 48. De bekendste Riverclan kat? 49. De bekendste Windclan kat? 50. De bekendste Skyclan kat? 51. De bekendste Shadowclan kat? 52. De bekendste rogue? 53. De bekendste Bloodclan kat? 54. De bekendste Kittypet? 55. De leukste site verhaallijn? 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? 58. Welke van je katten is je favoriet? 59. Welke van je katten vind je het mooist? 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? 61. Welke van je katten is het slimst? 62. Welke van je katten kan het beste vechten? 63. Welke van je katten kan het beste jagen? 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? 68. Welke kat heeft het mooiste setje? 69. Welke kat is de liefste queen? 70. Welke kat is de beste vader? 71. Welke kat is de beste mentor? 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? 74. Welke kat is het hyperst? 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? 80. Welke kat heeft de meeste humor? 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? 94. Hoe zou je eruit willen zien? 95. In welke clan zou je dan zitten? 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? 109. Welke kat had nooit mogen sterven? 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? 117. Met welke kat RPG je het fijnst? 118. Met welke persoon RPG je het liefste? 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? 120. Welke persoon gun je een hoge rang? 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? 134. Welke van je katten is het bangst? 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? 142. Wat zijn al je actieve accounts? 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 7 aug 2015 - 18:06 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Nynke: Nimblepaw 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Swallow: Geboortetopic uhuh. Lightleaf, Hate, Coal en Blur 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Swallow: MOUSEBRAIN WHO IS CALLED COALKIT 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Swallow: ThunderClan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Swallow: CLAW THAT FRMGLMG LEADER 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Swallow: ThunderClan territory
7. Wat was de eerste vriend van je kat? Swallow: Uh.. Shykit? 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Swallow: COALKIT CLAWWWW 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Swallow: Uhh.. *Kijkt naar de kittenkatertjes, pakt een random* Hazelkit? {A} 10. Welke forumkat vind je het mooist? Nynke: Zierzierrr :') 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Nynke: Ziraah 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Nynke:Zira 'nd Jinxx 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Nynke: Zira x Bratt 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Nynke: ZINX 15. Wie is de grootste hartenbreker? Nynke x Swallow:CLAW 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Nynke x Swallow: CLAW 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Nynke x Swallow: CLAW 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Nynke: Yu x Zira Tehehehehee 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Nynke: ZIRA X JINX OFCOURSE :'D 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Nynke: Silverstar x Dogdance c: 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Nynke: Coalkit ^^ 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Nynke: Claw 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Nynke x Swallow: Dat ene topic waar Coalkit ontvoerd wordt 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Nynke: Uhm.. 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Nynke: Tjaa.. 26. Welke kitten vind je het schattigst? Nyn: Redkit is so adorable <33 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Nynke: Coalkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Nynke: Everstar met alle kittiessss 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Nynke: Whitelionn 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Nynke: Creamyfrost 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Nynke: Firepaw 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Swallowkit: Lightleaf! 33. En welke absoluut niet? Swallowkit: Snowstorm 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Swallowkit: Blurkit 35. Welke kat vind je het slimst? Swallowkit: Coalkit, hmpf 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? WIPP 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? 42. Wat is je favoriete clan? 43. Wat is je favoriete clangebied? 44. Wie is je favoriete clanleader? 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? 47. De bekendste Thunderclan kat? 48. De bekendste Riverclan kat? 49. De bekendste Windclan kat? 50. De bekendste Skyclan kat? 51. De bekendste Shadowclan kat? 52. De bekendste rogue? 53. De bekendste Bloodclan kat? 54. De bekendste Kittypet? 55. De leukste site verhaallijn? 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? 58. Welke van je katten is je favoriet? 59. Welke van je katten vind je het mooist? 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? 61. Welke van je katten is het slimst? 62. Welke van je katten kan het beste vechten? 63. Welke van je katten kan het beste jagen? 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? 68. Welke kat heeft het mooiste setje? 69. Welke kat is de liefste queen? 70. Welke kat is de beste vader? 71. Welke kat is de beste mentor? 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? 74. Welke kat is het hyperst? 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? 80. Welke kat heeft de meeste humor? 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? 94. Hoe zou je eruit willen zien? 95. In welke clan zou je dan zitten? 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? 109. Welke kat had nooit mogen sterven? 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? 117. Met welke kat RPG je het fijnst? 118. Met welke persoon RPG je het liefste? 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? 120. Welke persoon gun je een hoge rang? 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? 134. Welke van je katten is het bangst? 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? 142. Wat zijn al je actieve accounts? 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben?[/quote]
Laatst aangepast door Swallowkit. op wo 12 aug 2015 - 12:05; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 7 aug 2015 - 18:50 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Firestar (toen nog Fireheart) 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Midgetstripe 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Midgetstripe xD 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Icy 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Riverclan territory, dacht de rivier 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Midgetstripe 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Icy 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Sassyrose x Arrowthrill lijkt me wel epic Snowykit x Viperpaw of Thawkitteh c; 10. Welke forumkat vind je het mooist? Ashdrizzle 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? I just adore Snowynight 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Shrewstar x Ravenheart 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Zira x Silverstar :') 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Mousefur x Stormwise 15. Wie is de grootste hartenbreker? Whitelion xD 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Darkfire for sure 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Darkfire 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Ashdrizzle x Thrushdive >D 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Fawnstep x Ashdrizzle 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Shrewstar x Wolftail 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Fallentear 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Zira 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Topic tussen Cindersmoke, Honeyspots en Icy 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Alle liefdestopics <3 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) De gezelligheid in het AOT 26. Welke kitten vind je het schattigst? Quietkit met z'n chickies 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Swiftkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Darkfire 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Shrewstar 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Mousefur 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Innerghost 33. En welke absoluut niet? - 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Ashdrizzle 35. Welke kat vind je het slimst? Butterstar 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Canarykit 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Shrew x Wolf, Inner x Flame & Storm x Mouse 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Aurynight 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Ravenheart 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Saxon 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Artemis 42. Wat is je favoriete clan? Riverclan of Shadowclan 43. Wat is je favoriete clangebied? Riverclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Silverstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Snowykit x Viperpaw xD 47. De bekendste Thunderclan kat? Brightspots 48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar (-fang) 51. De bekendste Shadowclan kat? Thrushdive 52. De bekendste rogue? Venom 53. De bekendste Bloodclan kat? Zira 54. De bekendste Kittypet? Reno 55. De leukste site verhaallijn? The Blue Star 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? - 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Melting Down 58. Welke van je katten is je favoriet? Snowykit denk ik, aangezien ze het meest op me lijkt 59. Welke van je katten vind je het mooist? Sassyrose 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? The Blue Star maar daar zat Sassyrose ook in 61. Welke van je katten is het slimst? Sassyrose 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Snowykit 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Sassyrose 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Sassyrose x Arrowthrill Snowykit x Viperpaw of Thawkit 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Roughpaw 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Lionkit 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Firepaw 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Crescentkit 69. Welke kat is de liefste queen? Snowynight 70. Welke kat is de beste vader? Silverstar 71. Welke kat is de beste mentor? Innerghost 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Crescentkit 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Fawnstep 74. Welke kat is het hyperst? Foxkit 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Van beide eigenlijk niet xD 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Sassyrose - Sassy vond ik een leuk voorvoegsel en ik vond -rose er erg sierlijk bij passen. Snowykit - Ik hield van het voorvoegsel door Snowynight, achtervoegsel is nog onbekend. 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Viperpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Silverstar 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? - 80. Welke kat heeft de meeste humor? - 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? De hele Shadowclan voor Snowy xD 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Arrowthrill voor Sassy 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Geen op dit moment 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? IK MOET DIT AFMAKEN >D 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Icyrose 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Brightspots 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? - 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Crescentkit voor Snowy & Arrowthrill voor Sassy 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Snowykit 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Snowy, Silver 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Night, Chime 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Snowykit is gebaseerd op mijn eigen karakter, Sassyrose is op niemand gebaseerd 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Silverchime 94. Hoe zou je eruit willen zien? Black 'nd white, blue eyed 95. In welke clan zou je dan zitten? Riverclan of Shadowclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Thrushdive >D 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Littlechime 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Ijsblauw 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Zwart-wit 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Tortoise 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Sassyrose - Cavia Snowykit - Tijger 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Silverstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Rowanflight 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? - 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Misschien Sassyrose 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? None 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Roughkit als ik word aangenomen bij het nestje - rode kater met blauwe ogen 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Bluestar 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Bluestar 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Bluestar 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Bluestar xD 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Hmm, Aurynight I guess, I love the name 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Warrior, ik heb nog geen hoge rangen gespeeld xD 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Misschien Snowykit 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? - 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Snowykit 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Nath, Soof, Chi, Babs, Daan, Danii <3 .. Heel veel mensen xD 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Niets 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Daan of Danii 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Lol, Sassyrose, pregnant by the first xD 134. Welke van je katten is het bangst? Snowykit 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Geen 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Sassy krijg snel een nestje, misschien Snowy ook wel 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Snowy 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Snowy 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Met dank aan Demi en het leek me erg leuk 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Ja 142. Wat zijn al je actieve accounts? Sassyrose 'nd Snowykit 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Ik ben bekaf ;p |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! za 8 aug 2015 - 5:23 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Fireheart (toen nog :"D) 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Blacktail 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Hawkfire (was t die?) 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? RiverClan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Hawkfire dus 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Steppingstones 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Blacktail (deze nostalgie) 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Hawkfire 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Ash --> KrisThrushdive of Littlestream voor de mooiste kittens van het hele forum 10. Welke forumkat vind je het mooist? Strawberry ;3; 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Slatepawsels is adorbs 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Ash met iedereen, maar Nightspark x Sassyrose kittens is sign me the f up (y) 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Nightspark x Fawnstep O:) 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Shrew & Wolf tbh, nee grapje, Silverstar x Dogdance zijn altijd amaze geweest, maar Bleaktail x Icicleshard zijn ook <3 15. Wie is de grootste hartenbreker? Thrushdive, No doubt 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Whitelion B( 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? T H R U S H D I V E 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Tallshadow & Littlestream :3 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Hierboven 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Niemand want ik heb genoeg accounts ;3; 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Snowynight 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Everstar 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Al die topics waarin Ash ruzie heeft 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Alle ceremonies vind ik altijd heel leuk om te lezen C: 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Wanneer mensen echt cinnamon rolls zijn voor andere mensen in het ljh 26. Welke kitten vind je het schattigst? Crescentkit ;3; 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Raptorkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Me. Maar Everstar ook wel 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Graystripe? 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Creamyfrost 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Innerghost 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Creamyfrost c: 33. En welke absoluut niet? Lionroar D: 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Graywing 35. Welke kat vind je het slimst? Littlestream 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Roughpaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Heel ShadowClan is een familie, dus die 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Butterbell 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Roughflower <3 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Cyber 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Zira 42. Wat is je favoriete clan? ShadowClan 43. Wat is je favoriete clangebied? Carrionplace 44. Wie is je favoriete clanleader? Everstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Little en Ash die samen naar WindClan gaan 47. De bekendste Thunderclan kat? Dustpaw 48. De bekendste Riverclan kat? Creamyfrosf 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Tallshadow 52. De bekendste rogue? Sushi 53. De bekendste Bloodclan kat? Brat 54. De bekendste Kittypet? Geen idee? 55. De leukste site verhaallijn? Fever pitch 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Die heb ik al even niet meer gezien dus idk 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Fireheart en Scourge, met Waz d'r mega post 58. Welke van je katten is je favoriet? Ashdrizzle, for sure, maar Reedkit is ook <3 59. Welke van je katten vind je het mooist? Ashdrizzle 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Ik wil Reedkit wel in zo'n liefdesdrama gooien 61. Welke van je katten is het slimst? Shrewstar 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Ashdrizzle 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Cedarpaw 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Ashdrizzle x Thrushdive, Cedarpaw x Ivypaw, Reedkit x niets, Bluekit x ambities 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Nightspark 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Sushi hihi 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Solarberry 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Firepaw 69. Welke kat is de liefste queen? Snowynight en Fawnstep 70. Welke kat is de beste vader? 71. Welke kat is de beste mentor? Innerghost 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Snowynight 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Tallshadow 74. Welke kat is het hyperst? Windpaw 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Nightspark 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Pure luck 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Raptorkit 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Icicleshard 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Acefray 80. Welke kat heeft de meeste humor? Tallshadow 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Hmm, kan ik zo even niet op komen 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Cutie Snowykif 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Claw 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nee, niet echt 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Innerghost 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Littlestream ;3; 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Whisperwind 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Nightspark tbh, maar ook Futuresong 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Reedkit 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Falling 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Song 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Ashdrizzle werd opeens Adam Lambert, Reedkit deels op mezelf en lyrics van Green Day 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Fadinglight 94. Hoe zou je eruit willen zien? Calico met blauwe oogjes 95. In welke clan zou je dan zitten? ShadowClan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Geen idee :") 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Niet echt een C: 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Van die heldere cyaanblauwe 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Calico <3 of grijs tabby 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Ragdoll-ish 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Wolves :3 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Tallstar <3 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Tallshadow, Futuresong 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Ivypaw als Warrior 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Cedarpaw en Reedkit 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Nog niemand :"D 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Nog geen naam, maar ik wil wel weer een calico of een tuxedo 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Die laatste twee levens van Everstar :C 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Crimsoncry ;3; 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Elke 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Roughflower, de cinnamon roll 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Niet echt een :") 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Warrior 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Reedkit, Ashdrizzle misschien 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Reedkit 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nope 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Ashdrizzle 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Nath, Babske, Chiwi, Daan, Iro, Endria, Sharon en iedereen eigenlijk 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Niet echt iets :3 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Endria, Yanthe 121. Wat is je favoriete fanclan? X 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? X 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? X 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? X 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? X 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? X 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? X 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? X 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? X 129. Welke fanclan heeft de beste layout? X 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? X 131. Welke fanclan is het actiefst? X 132. Welke fanclan is het origineelst? X 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Ashdrizzle 134. Welke van je katten is het bangst? Cedarpaw 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Bluekit 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Cedarpaw 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Reedkit 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Cedarpaw 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Ik had toentertijd nog veel vrije tijd en ik was verslaafd aan de boeken 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Jup, Ashie hier 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Ja 142. Wat zijn al je actieve accounts? Ashdrizzld, Cedarpaw, Reedkit en Bluekit 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Helemaal top! |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! zo 9 aug 2015 - 19:12 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Innerkit/ghost, gezien Nath me die onder de neus schoof 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Innerkit/ghoste 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Autumnslate met Fallentear geloof in 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Shadowclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Geen idee meer 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Geen idee 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Autumnpaw/slate 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Eerste echte haatgevoelens... denk tussen Nevermind x Sushi, of Tall x Sushi 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Geen op dit moment xD 10. Welke forumkat vind je het mooist? Quietkit, Cedarpaw, Flutter en Innerghost 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Tallshadow I think 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Fawnstep x Gloriousnight 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Tall x Sushi, sws
W.I.P. 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? 15. Wie is de grootste hartenbreker? 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) 26. Welke kitten vind je het schattigst? 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? 28. Welke clanleader vind je het strengst? 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? 33. En welke absoluut niet? 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) 35. Welke kat vind je het slimst? 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? 42. Wat is je favoriete clan? 43. Wat is je favoriete clangebied? 44. Wie is je favoriete clanleader? 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? 47. De bekendste Thunderclan kat? 48. De bekendste Riverclan kat? 49. De bekendste Windclan kat? 50. De bekendste Skyclan kat? 51. De bekendste Shadowclan kat? 52. De bekendste rogue? 53. De bekendste Bloodclan kat? 54. De bekendste Kittypet? 55. De leukste site verhaallijn? 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? 58. Welke van je katten is je favoriet? 59. Welke van je katten vind je het mooist? 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? 61. Welke van je katten is het slimst? 62. Welke van je katten kan het beste vechten? 63. Welke van je katten kan het beste jagen? 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? 68. Welke kat heeft het mooiste setje? 69. Welke kat is de liefste queen? 70. Welke kat is de beste vader? 71. Welke kat is de beste mentor? 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? 74. Welke kat is het hyperst? 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? 80. Welke kat heeft de meeste humor? 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? 94. Hoe zou je eruit willen zien? 95. In welke clan zou je dan zitten? 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? 109. Welke kat had nooit mogen sterven? 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? 117. Met welke kat RPG je het fijnst? 118. Met welke persoon RPG je het liefste? 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? 120. Welke persoon gun je een hoge rang? 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? 134. Welke van je katten is het bangst? 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? 142. Wat zijn al je actieve accounts? 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! ma 26 okt 2015 - 23:36 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Firestar (toen nog Fireheart) 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Midgetstripe 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Midgetstripe, meteen het eerste topic (tb naar de noob times) xD 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Ik denk Icy 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? De rivier in het RC territorium, Cinders heldhaftige optreden :') 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Midgetstripe 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Icy 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Idk really :') 10. Welke forumkat vind je het mooist? Ravenheart 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Shrewstarrie c: 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Littlestream x Ashdrizzle omg ;'D 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Smokebreath x Littlestream hahah 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Brightspots x Polarbear, so cute <3 15. Wie is de grootste hartenbreker? Thrushdive for sure 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Zira 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Thrushdive 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Littlestream x Tallshadow omg the ship is real <3 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Littlestream x Tallshadow 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Shrewstar x Wolftail 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Fawnstep 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Claw 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Ik denk toch het topic met Honeyspots, Cindersmoke, Stormstar & Icy 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) De onverwachte liefdesverklaringen 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Alle lieve posts om anderen te ondersteunen, dat kan mensen echt opbeuren (me included) <3 26. Welke kitten vind je het schattigst? Crescentkit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Leopardkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Darkfire 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Creamyfrost 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Innerghost 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Definitely Zealspark of Silverstar 33. En welke absoluut niet? Smokebreath xD 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Shiverthought 35. Welke kat vind je het slimst? Quietpaw 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Roughpaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Shrewstar x Wolftail & Innerghost x Flamepath 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Ashdrizzle 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Aurynight 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Saxon 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Pyre 42. Wat is je favoriete clan? Shadowclan 43. Wat is je favoriete clangebied? Riverclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Shrewstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Ik vind zoveel topics leuk maar ik denk het topic van Viper x Snowy met het spookverhaal :') 47. De bekendste Thunderclan kat? Rowanflight 48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Whitelion 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Ashdrizzle 52. De bekendste rogue? Sushi 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw 54. De bekendste Kittypet? Geen idee 55. De leukste site verhaallijn? The Blue Star 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Geen idee 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Badgerfight 58. Welke van je katten is je favoriet? Sassyrose denk ik 59. Welke van je katten vind je het mooist? Snowypaw 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? The Blue Star maar Sassyrose speelde hierin mee 61. Welke van je katten is het slimst? Breakingkit 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Ik gok op Breakingkit 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Snowypaw 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Sassyrose x Zealspark :'D - Snowypaw x Viperpaw - Breakingkit x alles en iedereen 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Ashdrizzle 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Innerghost 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Littlestream 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Innerghost 69. Welke kat is de liefste queen? Brightspots 70. Welke kat is de beste vader? Glowstick 71. Welke kat is de beste mentor? Silverstar 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Shrewstar 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Zealspark 74. Welke kat is het hyperst? Quietpaw 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Brightspots 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Sassyrose - ik vond het mooi en sierlijk bij elkaar Snowypaw/-breath of -breeze - ik houd van het voorvoegsel en wilde het een stoer achtervoegsel geven Breakingkit/? - het is een cool voorvoegsel 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Lizardpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Zealspark 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Rowanflight xD 80. Welke kat heeft de meeste humor? Tallshadow 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? De hele familie van Shrew of Inner omg 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Reedkit 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Breakingkit 'nd Snowypaw 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Een beetje xD 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Brightspots 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Littlestream aawh *hugs* 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Geen eigenlijk 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Ashdrizzle x Breakingkit, the daddy issue 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Snowypaw 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Snowy 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? -song/-spell/-heart 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Snowypaw is echt mijn karakter zelf 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Snowyspell 94. Hoe zou je eruit willen zien? Zwart-wit of grijze tabby met felblauwe ogen 95. In welke clan zou je dan zitten? Shadowclan of Riverclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Tallshadow 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Ryeshade, Silverchime 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Ijsblauw 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Grijze tabby of zwart-wit 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Calico of tortoise 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Sassyrose - Konijn Snowypaw - Tijger Breakingkit - Kikker :') 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Futurestar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Futuresong 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Creamyfrost 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Misschien Sassyrose 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Misschien Snowypaw 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Ik heb nog geen idee 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Thrushdive 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Firestar ;-; 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Firestar 111. Welke kat zou je onsterfelijk maken als je dat kon? Shrewstar 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Ik heb geen idee 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Warrior 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Snowypaw 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Tot nu toe geen 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Eigenlijk met allemaal even fijn 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Nath, Soof, Lolo & Chi denk ik, maar ik vind elk topic superleuk c: 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Helemaal niets 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Yanthe 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Sassyrose 134. Welke van je katten is het bangst? Snowypaw 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Snowypaw 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Sassyrose heeft een nestje, misschien ooit nog één 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Geen 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Breakingkit 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Demi :') 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Oui 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Sí 142. Wat zijn al je actieve accounts? Sassyrose, Snowypaw 'nd Breakingkit 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Onoverwinnelijk omg |
| | | Inge 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! do 29 okt 2015 - 6:18 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Everstar 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Foxpaw (van windclan) 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Tigerpaw (windclan) 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Windclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Fortuna en Draco (Bloodclan) 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? The Heatherfields 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Quietpaw (windclan) 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Tigerpaw (windclan) 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Yellowpaw: Tigerpaw Bat: Yu 10. Welke forumkat vind je het mooist? Silverstar 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Cyber 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Yellowpaw X Tigerpaw 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Claw en Silverstar XD 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Blackswirl en Tigersnow <3 15. Wie is de grootste hartenbreker? Eternity 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Brat 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? (Bijna) alle bloodclanners 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Yellowpaw X Tigerpaw 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Cyber X ? 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Blackswirl X Tigersnow 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Al Cyber's exen 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Bat en Brat 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Locked up en secured 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Die van Honeyscent dat ze haar naam krijgt. 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) De shippings 26. Welke kitten vind je het schattigst? Foxkit (windclan) 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Foxkit (windclan) 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Blackswirl? 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Idk... 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? (Bijna) allemaal! 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Claw/Cyber/Whitelion 33. En welke absoluut niet? Niemand! 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Shivertought 35. Welke kat vind je het slimst? Everstar 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Yellowpaw (windclan) 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Die van Cyber <3 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Evergreen 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Firework 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Brat 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Jewel 42. Wat is je favoriete clan? WINDCLAN! 43. Wat is je favoriete clangebied? Thunderclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Silverstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Allemaal! 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Clangame 47. De bekendste Thunderclan kat? Silverstar 48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Everstar 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Tallshadow 52. De bekendste rogue? Sushi 53. De bekendste Bloodclan kat? Brat 54. De bekendste Kittypet? Skinnylove 55. De leukste site verhaallijn? Prelude of darkness 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Alle kittensearches 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Tegen de badgers 58. Welke van je katten is je favoriet? Yellowpaw 59. Welke van je katten vind je het mooist? Bat 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Yellowpaw: tegen de badgers 61. Welke van je katten is het slimst? Blackswirl 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Bat 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Yellowpaw 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Yellow: Tigerpaw (windclan), Bat: Yu, Blackswirl: Tigersnow duh 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Jewel 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Bat 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Everstar 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Bat 69. Welke kat is de liefste queen? Brindleleaf 70. Welke kat is de beste vader? Claw 71. Welke kat is de beste mentor? Iedereen! 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Yellowpaw 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Yellowpaw 74. Welke kat is het hyperst? Idk? 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Bat 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Uiterlijk 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Tigerpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Everstar 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Tallshadow? 80. Welke kat heeft de meeste humor? Brat (op haar eigen manier) 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Cybers familie! 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Tigerpaw 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Iedereen MUHAHA 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nee 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Silverstar 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Iedereen eigenlijk 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Claw 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Iedereen! 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Yellowpaw 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Snow 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Dash 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Yellowpaw op mij 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Goldheart 94. Hoe zou je eruit willen zien? Gouden tabby langhaar 95. In welke clan zou je dan zitten? Thunderclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Silverstar <3 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Goldheart 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauwe 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Calico 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Calico 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Dassen? 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Everstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Yellowpaw 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Yellowpaw 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Yellowpaw 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Bat 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Calico, ? 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Everstar 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Idk... 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Idk... 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Bat 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Honeyscent 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Med. cat aprentice 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Bat 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Bat 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Yellowpaw 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Iedereen 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Niks! 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Mijzelf :p 121. Wat is je favoriete fanclan? Moonclan duh! 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? Moonclan 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? Ik weet haar naam niet meer XD (ze was med. cat) 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Sunclan 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? Moonclan 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? Moonclan 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? Moonclan 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? Moonclan en Sunclan! 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? Idk... 129. Welke fanclan heeft de beste layout? Ruinclan 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Niet dat ik weet 131. Welke fanclan is het actiefst? Sunclan op dit moment 132. Welke fanclan is het origineelst? Moonclan 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Yellowpaw 134. Welke van je katten is het bangst? Yellowpaw 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Bat 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Allemaal hopelijk! 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Bat 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Yellowpaw 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? HET IS GEWELDIG!! 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Nope 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Nope 142. Wat zijn al je actieve accounts? Allemaal actief! Yay! 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Ik moet naar de wc... |
| | | Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! vr 30 okt 2015 - 8:14 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Silverstar 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Grizzlyface? Idk 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Rustscar 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? ShadowClan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Brindleleaf 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Fourtrees 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Rustscar 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Clover does'nt have enemies 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Grizzlyface is ook prima 10. Welke forumkat vind je het mooist? Slatefur <3 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Tornado 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Ash x Little (Totally not my ship) 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Flamekit x Crescentkit 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Clover x Grizzly 15. Wie is de grootste hartenbreker? Cyber... Of Eternity 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw, Raptorkit 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Eternity 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Flamekit x Nightkit, Rainpaw x Sagepaw 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Claw x Howl 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Venom x Emeraldtail 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Brat :'D 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Bluewisp en haar ava xD 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Don't have 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Acefray en Claw xD 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Idk 26. Welke kitten vind je het schattigst? Pyre! 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Cole, wacht die is geen kitten. Raptor dan? 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Mijn Clover xD 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Creamyfrost 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Tallshadow 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Innerghost 33. En welke absoluut niet? Idk 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Satsui 35. Welke kat vind je het slimst? Acefray 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Flamekit 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Venom en Emeraldtail met hun kleine leger 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Mijn Cloverblossom 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Lostvoice 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Cyber 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Eternity 42. Wat is je favoriete clan? ShadowClanbrofist! 43. Wat is je favoriete clangebied? WindClan 44. Wie is je favoriete clanleader? Butterstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Honeyscent 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Clover x Flame x Moon 47. De bekendste Thunderclan kat? Firepaw 48. De bekendste Riverclan kat? Creamyfrost 49. De bekendste Windclan kat? Brindleleaf 50. De bekendste Skyclan kat? Idk 51. De bekendste Shadowclan kat? Ashdrizzle 52. De bekendste rogue? Venom 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw 54. De bekendste Kittypet? Rina 55. De leukste site verhaallijn? Idk 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Idk 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? ButterClan & ShrewClan VS Badgers 58. Welke van je katten is je favoriet? Clover zelf 59. Welke van je katten vind je het mooist? Cloverblossom, Goldenrain 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Idk 61. Welke van je katten is het slimst? Sunbreeze tho 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Goldenrain? 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Clover xD 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Dunno 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Rina <3 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Sinclaw 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Zealspark 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Flamekit 69. Welke kat is de liefste queen? Clover zelf (Fawnstep) 70. Welke kat is de beste vader? Venom 71. Welke kat is de beste mentor? Innerghost 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Skyfeather 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Claw 74. Welke kat is het hyperst? Dunno tho 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Slatefur 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Mijn brein 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Quietpaw, Wolfpaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Grizzly 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Acefray 80. Welke kat heeft de meeste humor? Hurricane? 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Idk, Northernlight? 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Tornado 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Fortuna 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Ja 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Brightspots 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Creamyfrost 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Sinclaw 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Acefray 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Clover 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Lost 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Blossom 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Ja, Clover op mij, Sun op mijn beste vriend, Golden op mijn broer, Drake op mijn broer, Zorro op een vriend van mijn school en Wolverine op mij 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Cloverblossom 94. Hoe zou je eruit willen zien? Een witte maine coon met blauwe ogen 95. In welke clan zou je dan zitten? ThunderClan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Glowstick *wbw* 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Rainingtaco jk Fallinglife 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Rood 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Spots 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Wit 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Clover; phoenix , Sun; wolf, Golden; vogel, Drake; draak, Wolverine; wolf, Zorro; vos 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Shrewstar, Silverstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Quietpaw 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Moonkit 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Clover en Sun 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Clover maybe? Dunno 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Windfall, grijze cyperse poes met hele groene ogen 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Idk 109. Welke kat had nooit mogen sterven? ARCANEWISH!! 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Thrushdive 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Hurricane 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Lightningvoice 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Queen <3 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Drake 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Goldenrain tho 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Ja, Goldenrain in Autumnrain 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Clover zelf 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Marlie 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Ahum? OTM's!! 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Eternity 121. Wat is je favoriete fanclan? RuinClan 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? Dunno 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? Don't have 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Cloudkit/paw 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? RuinClan 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? RuinClan 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? SunClan 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? SunClan & RuinClan 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? Brightstar 129. Welke fanclan heeft de beste layout? RuinClan, always 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Maak het actiever 131. Welke fanclan is het actiefst? Dunno 132. Welke fanclan is het origineelst? Dunno 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Cloverblossom 134. Welke van je katten is het bangst? Goldenrain 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Drake 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Zorro 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Sunbreeze 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Wolverine 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Omdat het kan 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Lostlife 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Fortuna 142. Wat zijn al je actieve accounts? Alle 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Moe |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! za 31 okt 2015 - 20:29 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? - Deterkit (jaaa, toen ie nog ‘n minimormel was) 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? - Crimsoncry, Lakeside, Ech’s sibs, Sushi 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? - Viperpaw :’) 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? - Shadowclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? - Outpaw, Riverclan 6. Waar heeft je kat deze ontmoet? - De borders. 7. Wat was de eerste vriend van je kat? - Blackkit/paw? 8. Wat was de eerste vijand van je kat? - Viperpaw? 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? - Viperpaw, tbh. Ze zouden echt een vreselijk koppel zijn and I crave it >D Maar idk, ik geef haar even de kans zich te ontwikkelen. 10. Welke forumkat vind je het mooist? - Dogdance. 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? - Lurkingshade. 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? - Northernlight x Ashdrizzle. Don't mind me, gewoon mooie katten af. 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? - Mazepaw x Emberspark. Trololo xD 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? - Brightspots x Polarbear zijn luv. 15. Wie is de grootste hartenbreker? - Whitelion. 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? - Claw? Ik vind hem ook hilarisch though :'D 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? - Thrushdive. 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? - Rough x Lurking for laif. 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? - Tall x Little. So much for shipping. 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? - Ace x Running? :3 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? - Atm met Fawnstep denk ik, of Slatefur. 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? - Otterflight, nog steeds xD 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? - None. Echo vindt altijd wel een manier om tegen een boom te lopen oid. 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) - Oh zoveel <3 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) - In het complimententopic en vaak ook in het lucht-je-hartje topic. 26. Welke kitten vind je het schattigst? - Crescentkit. 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? - Palekit. 28. Welke clanleader vind je het strengst? - Everstar. 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? - Whitelion. 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? - Innerghost. 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? - Innerghost. 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? - Innerghost (three in a row). Ze is echt alles wat warriorcats katten zouden moeten zijn. Haar als mentor hebben zou echt een kittendroom voor iedereen moeten zijn eigenlijk. 33. En welke absoluut niet? - Kan ik zo snel niet bedenken. Lurkingshade? Hij kan wel fantastisch vechten. 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) - Snowypaw, van Sharon. Maar ook Mistpaw van Kiki. 35. Welke kat vind je het slimst? - Azzuén. Hij heeft echt een vocabulaire waar je u tegen kunt zeggen :'3 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? - Crescentkit. 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? - Ik denk het hele drama om Fawnstep heen. Is toch altijd interessant. 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? - Roughflower. 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? - Spearmint (nieuwe favorite gewoon, respect Babs ~). 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? - Yu, don't ask. 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? - Cherish. 42. Wat is je favoriete clan? - Shadowclan for the win. 43. Wat is je favoriete clangebied? - Riverclan gebied. 44. Wie is je favoriete clanleader? - Silverstar. 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? - Acefray. 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? - 47. De bekendste Thunderclan kat waar je het eerst aan denkt? - Coldkit. 48. De bekendste Riverclan kat waar je het eerst aan denkt? - Creamyfrost/Butterstar. 49. De bekendste Windclan kat waar je het eerst aan denkt? - Whitelion. 50. De bekendste Skyclan kat waar je het eerst aan denkt? - Silverstar. 51. De bekendste Shadowclan kat waar je het eerst aan denkt? - Innerghost. 52. De bekendste rogue waar je het eerst aan denkt? - Auora. 53. De bekendste Bloodclan kat waar je het eerst aan denkt? - Zira. 54. De bekendste Kittypet waar je het eerst aan denkt? - Skinny Dream. 55. De leukste site verhaallijn? - Prelude of darkness. 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? - No clue, honestly. 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? - Het Thunderclan x Windclan gevecht, a long time ago. 58. Welke van je katten is je favoriet? - Echopaw. 59. Welke van je katten vind je het mooist? - Floodfire. 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? - PoD. 61. Welke van je katten is het slimst? - Echopaw. 62. Welke van je katten kan het beste vechten? - Echopaw. 63. Welke van je katten kan het beste jagen? - Forestrain denk ik zo. 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? - Forestrain x Strugglebug (SHIP IZ CANON) Floodfire x Lurkingshade Echopaw x Viperpaw Lightkit mag nog even groeien voor ze begint aan zoiets. 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? - Wolfgaze. 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? - Firepaw. 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? - Zealspark. 68. Welke kat heeft het mooiste setje? - Leopardpaw. 69. Welke kat is de liefste queen? - Fawnstep. 70. Welke kat is de beste vader? - Polarbear. 71. Welke kat is de beste mentor? - Innerghost. 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? - Ivywing. 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? - Creamyfrost. 74. Welke kat is het hyperst? - Flashback. 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? - Slatefur. 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? - Mooie woorden, coole combinaties (Lightswitch bijv.). Ook ben ik graag origineel enzo, al is dat meestal niet het geval. Floodfire was wel origineel though. 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? - Innerpaw, van Tess. 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? - Littlestream. 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? - Acefray. 80. Welke kat heeft de meeste humor? - Tallshadow. 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? - Crescentkit, Slenderstep. 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? - Lurkingshade (gewoon om de achievement x'D). 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? - Dauntrose. 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? - Nee, verrassend genoeg. 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? - Littlestream. 86. Welke kat heeft het zieligste verleden? - Brightspots. 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? - Lakeside. 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? - Sushi. 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? - Ik denk Floodfire. Hoewel al mijn karakters wel trekjes van mij hebben. 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? - Echo, Auburn. 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? - Dash, Plume. 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? - Nee, ze zijn gewoon gegroeid in tot wat ze nu zijn eigenlijk xD 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? - Echofade. 94. Hoe zou je eruit willen zien? - Zilveren tabby, blauwe ogen. 95. In welke clan zou je dan zitten? - Shadowclan. 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? - Flashback. He funny :'3 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? - Auburnstruck. 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? - Blauw. 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? - Spotted tabby. 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? - Snowshoe. 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? - Echopaw - Lynx. Forestrain - Bij. Floodfire - Wolf. Lightkit - Egel. 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? - HOW ABOUT ROCKSTAR. 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? - Littlestream, wow. Maar ook Raptorpaw, die zou ik wel graag als leader zien, en Swiftpaw. 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? - Sassyrose would do great, I guess. 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? - Forestrain, Lightkit. 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? - Geen. Kijk eens wat lief. 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? - Auburnstruck, roodbruin tabby met een blauw en goud oog. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? - Firestar. 109. Welke kat had nooit mogen sterven? - Arcanewish. 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? - Crimsoncry; Echo needs her mummy. 111. Welke kat zou je onsterfelijk maken als je dat kon? - Shrewstar. 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? - Geen, van de karakters die ik ken kan niemand ze beter spelen dan de spelers op het ogenblik. 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? - Kitten I guess. 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? - Floodfire. 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? - Flood wel. 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? - Rainforest ipv Forestrain x'D 117. Met welke kat RPG je het fijnst? - Echo dear <3 118. Met welke persoon RPG je het liefste? - Als mensen maar een beetje met interpunctie posten xD 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? - Niets, echt niet. 120. Welke persoon gun je een hoge rang? - Emma, Danii, Yanthe. 121. Wat is je favoriete fanclan? - Geen, sorry. 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? - Geen, sorry. 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? - Geen, sorry. 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? - Geen, sorry. 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? - Geen, sorry. 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? - Geen, sorry. 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? - Geen, sorry. 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? - Geen, sorry. 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? - Geen, sorry. 129. Welke fanclan heeft de beste layout? - Geen, sorry. 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? - Make it original C: 131. Welke fanclan is het actiefst? - Sunclan denk ik? Ik hou me er echt niet mee bezig. 132. Welke fanclan is het origineelst? - Geen idee. 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? - Floodfire denk ik. Maar ze zou het echt heel goed verstoppen. 134. Welke van je katten is het bangst? - Forestrain. Hij heeft 100% van de tijd geen idee waar hij mee bezig is, maar is daarbij ook het meest onzeker en bang dat het misgaat. 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? - Echopaw. 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? - Forestrain. 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? - Echopaw. 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? - Echopaw. 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? - Omdat ik warrior cats een leuke boekenserie vond. 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? - Ja, maar zijn inactief of teruggegeven. 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? - I did, Mistyrose en Mysticpaw volgens mij. 142. Wat zijn al je actieve accounts? - Echopaw, Forestrain soort van, Lightkit probeer ik. 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? - Fabulous. |
| | | Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! zo 1 nov 2015 - 12:35 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Fireheart, zoals bij de meeste :') 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Stripedpaw 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Malona 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Thunderclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Leopardclaw 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Steppingstones 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Firelion denk ik 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Malona 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Ehh.. xD 10. Welke forumkat vind je het mooist? Ashdrizzle 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Tallshadow 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Sassyrose x Silverstar 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Leopardpaw x Snowypaw 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Dogdance x Silverstar 15. Wie is de grootste hartenbreker? Tallshadow O:) 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw en Zira 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Whitelion 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Cederpaw x Ivywing 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Dogdance x Silverstar 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Dogdance x Silverstar 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Slatefur 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Sinclaw sorry x'D 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Dat Little Inner red van een monster en zelf bewusteloos geraakt 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Firestar's dood 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Het complimenten topic 26. Welke kitten vind je het schattigst? Cinnamonkit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Coldkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Everstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Whitelion 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Innerghost of Tallshadow 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Everstar 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Silverstar O:) 33. En welke absoluut niet? Whitelion 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Coldkit 35. Welke kat vind je het slimst? Innerghost 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Firepaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Die van Silverstar x Dogdance & Firestar x Icestorm 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Firedance 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Silverfang & Firedance<3 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Phantom 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Phantom 42. Wat is je favoriete clan? Thunderclan & Shadowclan 43. Wat is je favoriete clangebied? Little creek, geen idee waarom tbh 44. Wie is je favoriete clanleader? Silverstar & Shrewstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Sparrowfeather 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Al die van Little x Tall xD 47. De bekendste Thunderclan kat? Silverstar 48. De bekendste Riverclan kat? Creamyfrost of Butterstar 49. De bekendste Windclan kat? Everstar 50. De bekendste Skyclan kat? Dogdance & Silverfang toen 51. De bekendste Shadowclan kat? Tallshadow & Innerghost 52. De bekendste rogue? Silverthorn 53. De bekendste Bloodclan kat? Zira 54. De bekendste Kittypet? Ken er geen xD 55. De leukste site verhaallijn? Fever pitch vond ik echt heel leuk 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Ken er niet zoveel 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? BC x TC en het dassengevecht 58. Welke van je katten is je favoriet? Zealspark & Littlestream 59. Welke van je katten vind je het mooist? Zealspark & Littlestream xD 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Geen idee tbh. Op dit moment doe ik in de meeste lopende verhaallijnen mee xD 61. Welke van je katten is het slimst? Littlestream 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Zealspark 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Zealspark 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? O:) 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Butterstar en Firepaw 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Nightwish 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Firepaw 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Butterstar 69. Welke kat is de liefste queen? Sassyrose 70. Welke kat is de beste vader? Wolftail Silverstar 71. Welke kat is de beste mentor? Innerghost en Silverstar 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Tallshadow en Snowynight 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Snowynight 74. Welke kat is het hyperst? Blurpaw 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Inkmask 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Mijn enorm creatieve -kuch- brein 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Firepaw xD Of Snowypaw 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Tallshadow 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? ACEFRAY. 80. Welke kat heeft de meeste humor? Acefray 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Silverstar 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Allemaal O:) 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Tallshadow 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nope 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Shrewstar 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Silverstar? 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Inkmask 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Inkmask maar dat gaat niet meer D: 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Littlestream denk ik, wat onzekerheden betreft etc 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Silver 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? wish 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Wss wel maar kan er nu niet opkomen xD 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Silverwish<3 94. Hoe zou je eruit willen zien? Zilverkleurig met ijsblauwe ogen of roodkleurig met groene ogen 95. In welke clan zou je dan zitten? Thunderclan 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Tallshadow of Silverstar O:) 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? WINTERGREEN -kijkt naar babs- 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauw & groen 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Wit 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Seal point 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Tijgers of leeuwen 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Silverstar en Butterstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Tallshadow 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Smokebreath O:) Of Sassyrose 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Geen idee eigg, Snowkit sws 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Swiftpaw misschien 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Wintergreen 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? 109. Welke kat had nooit mogen sterven? Firestar 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Inkmask 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Inkmask en Shrewstar 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Geen idee 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Apprentice of warrior. Al lijkt deputy me ook leuk 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Swiftpaw 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Swiftpaw 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nope 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Zeal en Little 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Babs, Emma, Soof, Nath, Maaike, Waz, Sharon en nog een hele hoop die ik vergeten ben 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? nuthing<3 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Emma & Babs 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Snowkit 134. Welke van je katten is het bangst? Snowkit xD 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Graystripe was m'n enige echte playboy. 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Zealspark misschien 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Swiftpaw en Wolftail 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Zealspark 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Omdat ik de boeken las 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Ja 142. Wat zijn al je actieve accounts? Zealspark, Littlestream, Wolftail, Swiftpaw, Snowkit & Spottedwish 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? C: |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! wo 23 dec 2015 - 3:07 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Stormstar/wise 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Stormstar en Mousefur (met Lightheart toen ze nog 'paw was) 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Lightheart x Moonstream 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? Riverclan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Raindrop oude SC deputy met Lightheart 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Fourtrees 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Silverflower van Lightheart 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Darkfire van Lightheart I guess? 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Raptorpaw met Mousepaw ofcourse <3 10. Welke forumkat vind je het mooist? Swiftpaw vind ik atm wel heel mooi <3 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Shrewstar 3 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Northernlight met Ashdrizzle 8) 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Acefray en Mistpaw want regels! >D 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Claw met Howl 15. Wie is de grootste hartenbreker? Claw want hij doodt katten omdat het kan 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw/Darkfire 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Claw/Darkfire 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Claw x Darkfire... Nee, Littlestream met Tallshadow! 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Littlestream met Tallshadow tbh 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Shrewstar x Wolftail ... but... but... 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Shiverthough, want ja... haar dood is zo harsh & de rest 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Darkfire blijft mijn nummero 1 & Claw is ook eng 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Alle topics met Darkfire for sure! 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Teveel om op te noemen of om uit te kiezen 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Die complimenten zijn sweet 26. Welke kitten vind je het schattigst? Reedkit vind ik heel cool & Swankit is lief 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Reedkit & Swankit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Shrewstar ;w; 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Darkfire & Ashdrizzle is aardig ver gegaan 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Littlestream 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Glowstick 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Ik had wel één van Wolftail willen spelen ;w; 33. En welke absoluut niet? Northernlight :') Nee, t is fun. Lakse, luie mentoren. 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Genoeg :') 35. Welke kat vind je het slimst? Tallshadow vind ik slim 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Killerkit wel 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Stormstar's family 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Sleepingcurse 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Honeyscent 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Rubisque want check het xD 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Luvon 42. Wat is je favoriete clan? Shadowclan duh 43. Wat is je favoriete clangebied? Complete shadowclan territory.. Nee waterfalls bij Riverclan 44. Wie is je favoriete clanleader? Stormstar uit verleden, Shrewstar nu... ook verleden ;w; 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Littlestream... ;w; Honeyscent nu. 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Gosh best veel. Maar de Moonstripe x Brightspots blijft geweldig en Darkfire... mijn leven <3 Lightpaw* met Wildpaw was ook geweldig <3 En het trainingstopic Raptor x Northern, lachen! 47. De bekendste Thunderclan kat? Zealspark 48. De bekendste Riverclan kat? Sagepaw 49. De bekendste Windclan kat? Northernlight 50. De bekendste Skyclan kat? Silentcry 51. De bekendste Shadowclan kat? Shrewstar/Tallshadow/Acefray 52. De bekendste rogue? Luvon 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw/Scourge 54. De bekendste Kittypet? Lumina 55. De leukste site verhaallijn? Nou, dan val ik weer terug naar waar Bluestar dood ging (vooral gedeelte DarkxBright), maar die Fever Pitch vond ik ook awesome 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Weet ik niet :') 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Dassen gevecht SC met RC 58. Welke van je katten is je favoriet? Innerghost &Brightspots gedeelde plek 59. Welke van je katten vind je het mooist? Brightspots <3 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Alles wat spontaan is 61. Welke van je katten is het slimst? Innerghost 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Innerghost 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Bright voor haar poot weg was & Thrush voor hij dood ging.. nu Innerghost 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Inner met Flame & Leopard Raptor met Mouse Whiffle met haar staart Night met een mosbal Rough met Lurking en Hazel en een boom xD Smokegaze met Sage want pedo <3 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Russetfur 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Swiftpaw 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Kijk ik niet naar 68. Welke kat heeft het mooiste setje? Met dank aan Q vind ik het setje van Inner het mooist, als er een andere naam op had gestaan was die nog net zo mooi <3 Thank u Q <3 69. Welke kat is de liefste queen? Shiver was super lief ;w; 70. Welke kat is de beste vader? Polarbear 71. Welke kat is de beste mentor? Ashdrizzle 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? De kittens die hun mama's kwijt zijn 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Alle kittens 74. Welke kat is het hyperst? Tallshadow 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Graystripe 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Verzinnen via google translate en ineens plopt er wat in je hoofd 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Reedkit 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Stormstar/wise 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Acefray 80. Welke kat heeft de meeste humor? Acefray 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Een compleet nieuwe familie lijn. 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Kitten maatjes voor mijn Whiffle en Nightkit 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Claw x Innerghost, Inner x Ever 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? Nope 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Katten die vanaf dag één redelijk goed zijn bijgehouden. 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Zoveel 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Leopardgaze 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Inner x Flamepath 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Rough, Inner, Whiffle, een soort mengelmoes. Elk account heeft altijd wel iets, al kan ik me, vind ik zelf, ook goed in compleet andere karakters verplaatsen. 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Sprakling 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Ice/Frost/Eyes/Leaf. T is maar net wat bij het voorvoegsel past 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Ik had Thrushdive voor een poosje op Kris Allen gebaseerd en 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Russetpatch 94. Hoe zou je eruit willen zien? Dit keer ben ik een rossig gevlekte witte poes met blauwe ogen. Slank en lenig gebouwd. 95. In welke clan zou je dan zitten? Shadowclan <3 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Tallshadow 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Alles wat ik nu verzin, Russetpatch, Sparklingeyes, ik moet ophouden. Eerder verzonnen namen, ik moet echt eens terug kijken als ik een nieuw account wil. 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauwe of gemixt gekleurde ogen, zoals groen met blauw, groen met bruine spikkels, dat. 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? Bengaal/birmaan 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Bengaal 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Grotere katachtigen/wolven 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Innerstar, Sparklingstar, Lightstar, Clearstar, Darkstar, Shiverstar 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Zealspark 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? Alle lieve poezen die zorgzaam zijn 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? Ja daar houd ik me niet meer aan... #Brightspots 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Ben ik niet overuit. 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Nou, ik keek door wat andere ingevulde cat questions en besef dat ik nog steeds een Sunsetcloud wil en dan. Chocolate tortoiseshell and white en groene ogen. 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Shrewstar met Wolftail, ze probeerde elkaar te verdedigen en te helpen... maar t kwam niet goed :c 109. Welke kat had nooit mogen sterven? SHREWSTAR EN WOLFTAIL 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Shrewstar en Wolftail 111. Welke kat zou je onsterfelijk maken als je dat kon? Shrewstar... but I'm too late 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Shiverthought, lijkt me best grappig, want ze is gestoord en awesome. 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Deputy straks leader ontdekken >3 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Ergens Roughpaw wel... 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Niet per se bewust willen, maar Rough kan wel verleid worden. 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Nee. Nou.. misschien Whiffle. 117. Met welke kat RPG je het fijnst? Innerghost for sure 118. Met welke persoon RPG je het liefste? Tessa, Soof, Emma, Daan, Eef, Chi, Yanthe, Kiki, Quinty, Julia, Demi, Lolo, Iró, Wazoula, Juul, Maaike en Mimi.... iedereen xD 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Euhm. 120. Welke persoon gun je een hoge rang? Tessa & Demi
121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Misschien Whifflekit later 134. Welke van je katten is het bangst? Ja, Brightspots, maar Whiffle zal die rol snel overnemen na dit. 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Ja die is dood, hé, Thrushdive 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? Weet ik veel, ben wel klaar met nestjes voorlopig. 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? Ja Raptorpaw. 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? Raptorpaw niet. Whifflepaw en Nighkit maybe. 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Omdat ik de site vond en gek van de boeken was. Als t goed is staat t verhaal in eerdere lijstjes. 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Ja, Silverstream onder anderen. 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Ja, Dovewing recently. 142. Wat zijn al je actieve accounts? Innerghost, Roughpaw, Smokegaze, Raptorpaw, Whifflekit en Nightkit. 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Goed hoor. |
| | | Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! ma 6 jun 2016 - 18:36 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Fireheart 2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Fearlightning 3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Blacksoul 4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? WindClan 5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Graystripe 6. Waar heeft je dat deze ontmoet? Fourtrees 7. Wat was de eerste vriend van je kat? Fearlightning 8. Wat was de eerste vijand van je kat? Blacksoul 9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Fawnstep x Some ShadowClan male 10. Welke forumkat vind je het mooist? Leopardspirit 11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Acefray 12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Tallshadow x Littlestream 13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Butterstar x Everstar 14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Roughflower x Lurkingshade 15. Wie is de grootste hartenbreker? Thrushdive 16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Whitelion 17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? 18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Winddancer x Hazelnut 19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Tallshadow x Littlestream 20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Innerstar x Flamepath 21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Mousewish 22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Raptorecho 23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Little tiny baby mouse 24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Fireheart VS Scourge 25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Complimententopic 26. Welke kitten vind je het schattigst? Puppykit 27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Eveningkit 28. Welke clanleader vind je het strengst? Innerstar 29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Whitelion 30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Stallionheart 31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Slatebreath 32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Everstar 33. En welke absoluut niet? Nevermind 34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Acefray 35. Welke kat vind je het slimst? Creamyfrost 36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Crescentpaw 37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? Innerstar / Shrewstar familytree 38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Zealspark 39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Crescentrose 40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Sushi 41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Lullaby 42. Wat is je favoriete clan? WindClan 43. Wat is je favoriete clangebied? Starlake 44. Wie is je favoriete clanleader? Everstar 45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray 46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? Tiger x Mouse x Raptor x Magpie 47. De bekendste Thunderclan kat? Zealspark 48. De bekendste Riverclan kat? Creamyfrost 49. De bekendste Windclan kat? Everstar 50. De bekendste Skyclan kat? Silverstar 51. De bekendste Shadowclan kat? Tallshadow 52. De bekendste rogue? Sushi 53. De bekendste Bloodclan kat? Claw 54. De bekendste Kittypet? Skinny Love 55. De leukste site verhaallijn? Fever Pitch 56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Een hele hoop 57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? WindClan VS RiverClan 58. Welke van je katten is je favoriet? Tigergaze 59. Welke van je katten vind je het mooist? Ivywing 60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Zoveel 61. Welke van je katten is het slimst? Sparrowfeather 62. Welke van je katten kan het beste vechten? Tigergaze 63. Welke van je katten kan het beste jagen? Fawnstep 64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Ivywing x Cedarfrost Tigergaze x Mousewish Sandpaw x Cole Sparrowfeather x Brindleleaf & Frostfaith 65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? 66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? 67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? - 68. Welke kat heeft het mooiste setje? 69. Welke kat is de liefste queen? 70. Welke kat is de beste vader? 71. Welke kat is de beste mentor? 72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? 73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? 74. Welke kat is het hyperst? 75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? 76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? 77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? 78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? 79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? 80. Welke kat heeft de meeste humor? 81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? 82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? 83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? 84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? 85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? 86. Welke kat heeft met zieligste verleden? 87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? 88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? 89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? 90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? 92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? 93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? 94. Hoe zou je eruit willen zien? 95. In welke clan zou je dan zitten? 96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? 97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? 98. Welke kattenogen vind je het mooiste? 99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? 100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? 101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? 102. Welke leidersnamen vind je het mooist? 103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? 104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? 105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? 106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? 107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? 108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? 109. Welke kat had nooit mogen sterven? 110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? 111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? 112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? 113. Wat is je favoriete rang om te spelen? 114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? 115. Welk van je katten zou daar willen trainen? 116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? 117. Met welke kat RPG je het fijnst? 118. Met welke persoon RPG je het liefste? 119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? 120. Welke persoon gun je een hoge rang? 121. Wat is je favoriete fanclan? 121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? 122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? 123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? 124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? 125. Welke fanclan moet weer gaan leven? 126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? 127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? 128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? 129. Welke fanclan heeft de beste layout? 130. Heb je nog tips voor fanclan makers? 131. Welke fanclan is het actiefst? 132. Welke fanclan is het origineelst? 133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? 134. Welke van je katten is het bangst? 135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? 136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? 137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? 138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? 139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? 140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? 141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? 142. Wat zijn al je actieve accounts? 143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? |
| | | Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! di 7 jun 2016 - 11:15 | |
| 1. Wat was de eerste kat die je zag op het forum? Silverstar2. Met welke kat zat je als eerste in een topic? Shimmer3. Met welke kat had jouw kat als eerste ruzie? Draco4. Wat was de eerste clan waarin je kat zat? ThuncerClan5. Welke kat van een andere clan heeft jouw kat als eerst ontmoet? Nog geen :')6. Waar heeft je kat deze ontmoet? Nog niet7. Wat was de eerste vriend van je kat? Draco8. Wat was de eerste vijand van je kat? Shark9. Aan welke forumkat zou je jouw kat het liefst willen koppelen? Cyber ^^10. Welke forumkat vind je het mooist? Mistpaw/Stallionheart11. Welke forumkat is je absolute favoriet? Wasabi/Draco12. Welke twee katten zouden samen de mooiste kittens krijgen? Firedance & Hellhound13. Welke twee katten zouden absoluut geen partners moeten worden? Silverstar & Zira14. Wat vind je het leukste koppel op het forum? Draco & Amare15. Wie is de grootste hartenbreker? Ravi16. Wie van de katten op het forum vind je het slechtste? Claw17. Welke kat zou je willen straffen voor zijn/haar daden? Stoute Claw!18. Welke katten zouden een koppel moeten worden? Silverstar & Firedance omg xD19. Van welk koppel zou je een kitten moeten spelen? Zira & Jinx20. Welk koppel zou meer kittens moeten krijgen? Ashdrizzle & Futuresong :')21. Met welke kat heb je het meeste medelijden? Cyber22. Welke kat vind je het meest angstaanjagend? Claw?23. Welk topic dat je gespeeld hebt, vind je het meest angstaanjagend? Not afraid. [&AMARE]24. Wat vind je de mooiste post van het forum? (In de RPG) Vrijwel iedere post in dit topic25. Wat vind je de mooiste post van het forum? (Buiten de RPG) Can't choose26. Welke kitten vind je het schattigst? Earthkit.27. Welke kitten vind je heeft veel potentieel? Earthkit. ?28. Welke clanleader vind je het strengst? Butterstar29. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken hebben? Ashdrizzle30. Welke kat vind je het loyaalst aan zijn of haar clan? Tallshadow31. Welke kat heeft een heel erg realistisch karakter? Silverstar32. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was? Silverstar/Zealspark33. En welke absoluut niet? Claw34. Welke kat vind je het apartst? (Op een positieve manier) Leopardskin/Milo35. Welke kat vind je het slimst? Skinny Love36. Welke kat vind je het meest enthousiast? Elke kitten ^^37. Welke kattenfamilie vind je het leukst? ,Dawnpaw haar familie natuurlijk38. Welke clankattennaam vind je het origineelst? Silhouetteheart39. Welke clankattennaam vind je het mooist? Mistfeather40. Welke buitenclanse naam vind je het origineelst? Sushi41. Welke buitenclanse naam vind je het mooist? Icy42. Wat is je favoriete clan? WindClan43. Wat is je favoriete clangebied? RiverClan44. Wie is je favoriete clanleader? Innerstar45. Door welke medicine cat zou je het liefst behandeld worden? Acefray46. Wat is het leukste topic dat je ooit gehad hebt? https://www.warriorcatsnl.com/t29531-but-i-thought-you-were-gone-wasabi47. De bekendste Thunderclan kat? Silverstar48. De bekendste Riverclan kat? Butterstar49. De bekendste Windclan kat? Everstar50. De bekendste Skyclan kat? Duststar51. De bekendste Shadowclan kat? Innerstar52. De bekendste rogue? Roxy53. De bekendste Bloodclan kat? Claw54. De bekendste Kittypet? Skinny Love55. De leukste site verhaallijn? Prelude of Darkness56. De leukste accountmarkt verhaallijn? Vrijwel iedere ks57. Wat is het leukste gevecht van de site (In de RPG!)? Amare VS Shark58. Welke van je katten is je favoriet? Amare59. Welke van je katten vind je het mooist? Amare & ,Dawnpaw60. In welke verhaallijn zou je je kat wel willen zetten? Prelude of Darkness61. Welke van je katten is het slimst? April62. Welke van je katten kan het beste vechten? Amare63. Welke van je katten kan het beste jagen? ,Dawnpaw64. Aan welke katten zou je ál je forumkatten willen koppelen? Amare --> Draco ,Dawnpaw --> Chawl April --> Cyber65. Welke forumkat heeft het mooiste avatar? Mistpaw.66. Welke forumkat heeft de mooiste signature? Wasabi67. Welke kat heeft de mooiste postsheet? Everstar68. Welke kat heeft het mooiste setje? Runningpaw69. Welke kat is de liefste queen? Snowdrop70. Welke kat is de beste vader? Liondust71. Welke kat is de beste mentor? Silverstar72. Welke kat zou je zo een knuffel willen geven? Claw xD73. Welke kat zou je mee naar huis willen nemen om als Kittypet te houden? Firedance74. Welke kat is het hyperst? Mijn kleine ,Dawnpaw75. Van welke kat past de naam het beste bij het uiterlijk? Fisheye76. Hoe kom je bij de namen van al je katten? Heel lang op het internet ronddolen en sterven aan een acute breinontploffing77. Welke kat zou je als apprentice willen nemen als je een mentor was? Mistpaw.78. Welke kat zou je vertrouwen met je leven? Silverstar79. Welke kat zou het meeste kunnen eten? Milo xD80. Welke kat heeft de meeste humor? Gingerpaw'81. Welke katten zou je graag als familie van je karakter willen hebben? Cyber82. Welke kat zou je nog graag als vriend van je kat willen hebben? Shark83. Met welke kat zou je graag nog in de RPG mee willen vechten? Butterstar84. Heb je spijt dat je aan deze vragenlijst begonnen bent? JA85. Welke kat heeft het best uitgewerkte verleden? Cyber86. Welke kat heeft met zieligste verleden? Cyber87. Van welke kat ben je nieuwsgierig naar het verleden? Skinny Love88. Met welke kat zou je heel graag nog een topic willen? Skinny Love :c89. Welke van je karakters lijkt het meeste op jezelf? Een mix van Amare & ,Dawnpaw90. Welk voorvoegsel (Eerste woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Mist,Feather & Dawn91. Welk achtervoegsel (Tweede woord van een warrior naam) vind je het mooiste? Mist, Feather & Heart92. Heb je je karakters nog op iemand gebaseerd? Amare & ,Dawnpaw op mij93. Hoe zou je willen heten als je een Warrior Cat was? Wolfheart/Featherstorm94. Hoe zou je eruit willen zien? Een schildpadpoes/tuxedo cat95. In welke clan zou je dan zitten? Riverclan96. Welke kat van het forum zou je dan als partner willen? Futuresong97. Welke naam moet en zal je nog een keer willen gebruiken? Featherstorm98. Welke kattenogen vind je het mooiste? Blauwe99. Welke kattenvachtpatroon vind je het mooiste? TUXEDO/schildpadpoes100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Crèmekleurig met zwarte strepen101. Als je de diersoort van je karakters zou kunnen veranderen, welke dieren zouden ze dan zijn? Amare --> Hond April --> Uil ,Dawnpaw --> Hert102. Welke leidersnamen vind je het mooist? Innerstar103. Welke kat zou je het gunnen om leider te worden? Firedance104. Welke warrior zou eigenlijk een geweldige medicine cat zijn? April105. Wie van je katten zullen elders worden voordat ze sterven? April106. Wie van je katten zullen naar the Dark Forest gaan als ze dood gaan? Maybe Amare107. Hoe zal je volgende kat heten en eruit zien als je een nieuwe aan zou maken? Wolfheart/Featherstorm. Een donkergrijze kater/poes.108. Welke kat is een heldhaftige dood gestorven? Timefall (ik kan geen andere verzinnen)109. Welke kat had nooit mogen sterven? Firestar110. Welke kat zou je redden van de dood als het kon? Wasabi111. Welke kat zou je onstervelijk maken als je dat kon? Amare112. Als je een kat van het forum mocht overnemen van iemand, welke kat zou dat dan zijn? Wasabi113. Wat is je favoriete rang om te spelen? Warrior114. Welk van je katten zou verleid kunnen worden door The Dark Forest? Amare115. Welk van je katten zou daar willen trainen? Amare116. Als je de naam van één van je katten mocht veranderen, zou je dat dan doen? Misschien April117. Met welke kat RPG je het fijnst? April118. Met welke persoon RPG je het liefste? Iedereen hier kan goed schrijven c;119. Wat vind je dat nog verbeterd kan worden aan het forum? Er moet een chatbox komen :')120. Welke persoon gun je een hoge rang? Iedereen die actief is en aardig kan schrijven121. Wat is je favoriete fanclan? SunClan, denk ik zo?121. Welke fanclan heeft het leukste gebied? SunClan122. Wat is je favoriete fanclan kat van jezelf? Geen123. Welke fanclan kat van een ander is je favoriet? Icefall124. Welke fanclan mag nooit dood gaan? SunClan125. Welke fanclan moet weer gaan leven? SunClan126. Welke fanclan heeft het leukste achtergrond verhaal? SunClan127. Welke fanclans moeten aan elkaar gaan grenzen? RuinClan & MoonClan128. Welke fanclanleider vind je het best uitgewerkt? Darkstar, MoonClan129. Welke fanclan heeft de beste layout? MoonClan130. Heb je nog tips voor fanclan makers? Nope ^^'131. Welke fanclan is het actiefst? Momenteel SunClan132. Welke fanclan is het origineelst? The dark cave tribe133. Welke van je katten zou het snelst verliefd worden? Amare134. Welke van je katten is het bangst? Amare135. Welke van je katten zou het snelste vreemdgaan? Amare136. Welke van je katten zal ooit een nestje krijgen of meer? ,Dawnpaw137. Welke van je katten zou snel vijanden maken? April & Amare138. Welke van je katten zou snel vrienden maken? ,Dawnpaw & April139. Waarom ben je lid geworden van Warrior Cats? Omdat ik een ongezonde verslaving heb voor de boeken en de fandom.140. Heb je ooit wel eens een account overgenomen van iemand? Nope141. Heb je ooit wel eens een account weggegeven aan iemand anders? Nope142. Wat zijn al je actieve accounts? Amare, April & ,Dawnpaw143. Hoe voel je je nu na zoveel vragen beantwoord te hebben? Aardig dood vanbinnen :')~Ik heb ze allemaal achter elkaar beantwoord. *klapt* |
| | | | Onderwerp: Re: [!Versie 2!] Cat Questions! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |