|
Babs 420
| |
| Onderwerp: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 1:22 | |
| | EMBERSTORM AND WHEN YOU'RE DYING I'LL BE STILL ALIVE Mhm klein ideetje van mijn kant, nadat ik een bepaald topic heb aangemaakt. Ik zat mijn oude topics namelijk door te snuffelen en zag toen dat ik met mijn oude karakter Honeypaw (Honeyfeather) ooit toen ze Warrior werd een assessment had geprobeerd te doen. Dit is echter nooit van de grond gekomen omdat haar mentor nooit gereageerd had, maar goed. Mijn idee is dus om dit begrip wat meer credits te geven op dit forum. In de boeken is het immers heel belangrijk, een uiteindelijke test waarin een apprentice laat zien dat hij alles kan en dat hij het waard is een Warrior te worden. In mijn idee net zo belangrijk als de Silent Vigil als een kat een warrior wordt. Natuurlijk, een vigil is uitermate lastig om te RPG'en, dus dat wordt weg te laten. Maar een Final Assessment toch niet? Dit kan gedaan worden door de mentor zelf, of gewoon een random clanwarrior. Niet verplicht of course, maar gewoon dat mensen weten dat het kan en mag? Misschien is het zelfs wel leuk om er een award voor te maken: I've assessed an apprentice & I got assessed. Om het een beetje aan te moedigen wellicht? In ieder geval, als voorbeeldje: Klik hierHier in dit topic zal Emberstorm de volgende dingen testen: x Speuren (Geursporen herkennen en volgen) x Jachttechnieken (Kan de kat goed jagen?) x Vechttechnieken (Kan de kat goed vechten?) x Improvisatie (Kan de kat omgaan met een onverwachte gebeurtenis?) Gewoon een ideetje, misschien is het leuk om dit vaker op Warrior Cats te doen? Mit freunlichen Grußen~ -Babs WORDS: 000 COMPANY: Wie is er bij haar? NOTES: Song: Portal@ Still Alive | |
|
|
| |
Annemeike 45
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 7:43 | |
| Hi Babzel,
Agree, het is idd een belangrijke gebeurtenis en als die er niet is, dan mist er soms wat. Ik ben degelijk voor :3
Annemeike uit~ |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 8:41 | |
| ~Ik ben voor~
Ik vind het een leuk en goed idee |
|
| |
tanyaaaaaaa 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 9:35 | |
| |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 9:43 | |
| Ik vind het wel een leuk idee, ben voor. ;D |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 10:09 | |
| Ik ben voor, het zorgt weer voor meer activiteit en het lijkt me super om te spelen! |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 10:12 | |
| Het lijkt me inderdaad een erg leuk idee, en dat van de awards vind ik ook een goed idee!
Ik ben dus voor c: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 10:13 | |
| Leuk idee. (: Ik zal kijken of ik er een leuke award voor kan vinden. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:04 | |
| Fantastisch idee =D Ik ben helemaal Voor =DDD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:06 | |
| Niet dat ik niet voor ben, t is wel een goed idee maar ook wel lastig :3 Soms hebben de personen geen tijd voor zulke topics, en af en toe zullen die dus ook doodgaan. Ik vind eerder dat dit ietwat overbodig is, maar t is wel een leuk ideetje. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:18 | |
| - Graystripe schreef:
- Niet dat ik niet voor ben, t is wel een goed idee maar ook wel lastig :3
Soms hebben de personen geen tijd voor zulke topics, en af en toe zullen die dus ook doodgaan. Ik vind eerder dat dit ietwat overbodig is, maar t is wel een leuk ideetje. "Niet verplicht of course, maar gewoon dat mensen weten dat het kan en mag?" Mind you, ik heb dit topic gemaakt om het idee wat meer in de Spotlight te zetten, niet om mensen te verplichten. (; Gewoon dat mensen weten dat het kan en een idee te geven om wat te doen voordat ze Warrior worden, omdat ik hoor van veel mensen dat aan het eind van de apprentice tijd, hun inspi een beetje op is. |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:21 | |
| Ik ben helemaal voor, Babs. Ik vond dat altijd al leuk om te lezen in de boeken en jammer dat het hier nooit gebeurde, het brengt ook wat meer activiteit en een betere band tussen mentor en leerling. Als je een award er van maakt zijn mensen denk ik ook sneller gemotiveerd. Nou, ik ben helemaal voor! (: |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:25 | |
| Ik weet heus wel wat je ermee bedoelde, t was gewoon om even te zeggen dat sommige daar de tijd niet voor hebben. c: Op zich is het idee wel leuk, en als Maaike er een award voor kan vinden zullen er wss wel mensen aan mee doen.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 11:37 | |
| Award is prima. Verder is het eigen initiatief. Maar idd wel leuk. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 14:13 | |
| Ik ben voor! Een leuk idee (: . |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 15:01 | |
| Helemaal voor, maar dat wist je al =3 |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments ma 24 dec 2012 - 15:09 | |
| Ik vindt het echt een awesome idea Helemaal voor ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Apprentice Assessments | |