We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 dec 2012 - 16:43
Wlegh, bezoek maakt me chagrijnig. Of ja, eigenlijk alleen mijn oudste zus. Ga ik niet verder... Over klagen.
Echter vind wel iedereen het in dit huis het ongezellig als ik al naar mijn laptop kijk terwijl deze gewoon uitstaat. Ik kan zo niet verder werken aan mijn secret santa dinges D:
Meh. Ik moet kerst maar weer eens gaan overleven. Prrt.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 dec 2012 - 16:44
Cinnamonpaw schreef:
Softcream schreef:
Ik kan niet wachten tot Soft zijn kittens ziet wenen omdat hij en Maple uit elkaar zijn ;3 Hij gaat breken, oelalala *Kan niet meer wachten*
Je wil Echo zien huilen? ;-;
Oui c: Goede ouder ben ik hé? xD Who knows, misschien krijg ik dan weer inspiratie. ;D Btw, als iemand een setje van me wilt stuur dan NU een pb naar Spottedleaf. Ik ga straks de hele weg naar m'n zus liggen bewerken. (Met de auto gaan we naar daar en dat duurt wel een tijdje voordat we er zijn. Anders ga ik me vervelen.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 dec 2012 - 16:46
Magicpaw schreef:
Spotlight schreef:
Wait, zie ik nou dat Magic online is? O.o
Btw, hi peepz ^.^
Jup, ik ben online c: Ik ga actief worden! >;3
Brave jij
btw: Jeeeeh <33 Simple Plan bij Serious Request (Oke, 1 liedje: Jetlag. Maar toch xD)
xD Amg, maar ehh: Jason Mraz, Too much food. Omdat niemand die aanvraagt >D *Staat alleen mijn naam er >.<)
OEWH, ikke proberen en dan kijken of ik het ook een leuk liedje vind? Wat is er zo erg als er alleen jouw naam er staat? & TABLE TRWOING IS AWESOME! & dit gesprek is een beetje lang.. maar een beetje.. c: