| The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] | |
|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] di 25 dec 2012 - 13:48 | |
| Wie mentor van willowpaw zijn?
@Stijn krijgt ze kittens dan? anders jkun je geen queen zijn |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] di 25 dec 2012 - 19:47 | |
| Ik wil nog wel eentje ;3
Lijstje: Naam: Brindlepaw Rank: Apprentice Uiterlijk (foto mag): Een grijze kater met een witte streept op zijn neus, groene ogen en witte pootjes Innerlijk: Stoer, dapper, vrolijk, speels Poes of kater: Kater |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| |
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] di 25 dec 2012 - 23:54 | |
| Accepted ~
Ik ben brindlepaw's mentor wel :3 because we don't have much warriors.
@crumblefur is goed maar zeg ff als je een partner hebt misschien word ik wel kittentje ;3 xD
Ik ga ook n partner zoeken ;3 |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] wo 26 dec 2012 - 10:37 | |
| Ik wil wel nog een partner nemen als je wil, 3 katten lukt wel maar meer niet xD |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] wo 26 dec 2012 - 12:40 | |
| Of die van One-ear of wie het ook is haha xD
|
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] wo 26 dec 2012 - 13:01 | |
| Ik bedoelde dan ook om nog een kat bij te voegen |
|
| |
tessa 61
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] wo 26 dec 2012 - 13:02 | |
| (ik ben ook crumblefur)
Ooh..Oké. |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 9:40 | |
| Ik meld Shadowpaw aan als apprentice die een mentor zoekt. |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 9:56 | |
| Lotusbloom kan mentor zijn |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:07 | |
| Okee.
Heb wat mentor's nodig wie wil?
Ik heb t ge edit dat je kan zien wie je mentor is en het uiterlijk!
Spottedsayer is now een Queen!
Lotus, je mag wel nog een char om een partner te worden ;3 Want partnerregels gelden niet in fanclans. Ga je maken? |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:34 | |
| Ja hoor ik wil wel, maar voor wie dan? Voor jou of Spottedsayer? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:35 | |
| Mij maakt het niet uit. Als spottedsayer liever wil dan mag zij wel hoor ^^
ps: heb gereageerd in het rpg topic, en kijk ff naar waar de clan staat, kun je zien wie mentor van wie is. :3 |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:38 | |
| Mij maakt het ook niet uit :'D |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:40 | |
| Nou je kan wel mijne ^.^
@spottedsayer, als je nog een partner zoekt maak ik wel een nieuw charrie xd Lotusbloom kan echt niet als z'n chars tegelijk XD |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:41 | |
| Haha idd 3 lukt nog wel maar meer echt niet xD
Lijstje: Naam: Fireflame Rank: Warrior Uiterlijk (foto mag): Een rode kater met gele ogen Innerlijk: Lief, vriendelijk, stoer, sterk Poes of kater: Kater |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] do 27 dec 2012 - 19:59 | |
| coole char xD ik zet m erbij |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The dawnclan ~ info & aanmelding. [hoge rangen!!] | |
| |
|
| |
|