L-Love? .:Shadowglare:.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollyleaf
Member
L-Love? .:Shadowglare:. DPKsfdL
Megurine Tanya
46

CAT'S PROFILE
Hollyleaf
BerichtOnderwerp: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 10:54

De ijsblauwe ogen van de kleine poes schenen als smaragden in het maanlicht. De bruine vacht gleed behendig langs een paar takjes die daarom wild heen en weer zwaaiden, en een krakend geluid maakten. Hollyleaf liep in de vroege ochtend als een van de eerste het kamp rond. Ze had niks gevangen voor de clan. Zoals normaal was ze chagrijnig. De bruine poten met uitgestrekte nagels gleden vrijwel geluidloos door de harde bevroren grond van het kamp. Bomen rond het kamp waren wit geworden door alle sneeuw die in de nacht gevallen was. De bomen die niet besneeuwd waren met sneeuw, waren wel bedolven onder ijspegels. Opeens hoorde Hollyleaf een geluid achter zich, en nog geen halve seconde daarna gleed er een onbekende katergeur in haar neus. Ze besloot voor een keer een vriendschap te sluiten, en trok haar nagels in. Ze nam een klein sprongetje en stond voor de kater. ''Hallo. Ik ben Hollyleaf'' Zei ze met een lichte kilheid in haar stem, die ze had geprobeert om te zetten ein een lieve toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 11:53

Shadowglare

Met een zucht gleden de ogen van de Riverclan kater open. Het was nog vroeg in de ochtend, de langharige kater hees zich omhoog vanuit zijn warme nest waar hij de nacht in had doorgebracht. De geur van koude en ellende van de winter vulde zijn neus. Shadowglare vond het niet erg dat het winter was, maar er waren dus wel een heleboel nadelen. De prooi werd schaars, er lag een witte laag bovenop de bladeren die waren af gevallen, en het water waar de katten van dronken bevroor. Shadowglare schudde zijn lange vacht uit, en verliet vervolgens de warriors den. Eens aangekomen op de open plek, werd het pas duidelijk hoe vroeg het nog was. Een meerderdeel van de katten sliepen nog. Snel likte hij nog eens aan zijn pootje en liet dat over zijn kop heen glijden. Daarna liep Shadoglare doorheen het kamp. "Hallo. Ik en Hollyleaf." zei de bruine kat met blauwe ogen die ook in het kamp was. "Hallo Hollyleaf. Ik ben Shadowglare" zei hij vriendelijk tegen haar. Zijn ogen keken haar dof aan. Dof van de hele nacht op gekruld te liggen. Eigenlijk zou hij nu op jacht moeten gaan, maar hij wachtte even af wat de poes zou gaan zeggen. misschien was er een kans dat ze met hem mee wou gaan jagen. Dan moest hij niet alleen gaan. Nog even keek hij de bruine poes aan en vroeg dan: "Zou je misschien mee willen gaan jagen?" vroeg hij dan. Hij kon het maar proberen. Als hij een nee kreeg was dat jammer voor hem en zou hij alleen vertrekken op jacht.

Hyperkit
Member
tanyaaaaaaa
42
Actief

CAT'S PROFILE
Hyperkit
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 16:06

"Hallo Hollyleaf. Ik ben Shadowglare" zei de katerdie dus Shadowglare heette vriendelijk tegen haar. Een klein glimlachje krulde om de lippen van de poes. Deze kater zag er aardig uit. Ook klon hij aardig, vond Hollyleaf.de bruine staart met haren die heel erg in de klit zaten zwiepte zachtjes heen en weer. "Zou je misschien mee willen gaan jagen?" Daar had ze eigenlijk geen zin in, maar dit was een perfecte kans om de kater beter te leren kennen. En ze kon vast wel een muisje verorberen tijdens de jacht. "Oke..." Zei ze met een nonchalante toon. Ze sprong op, en liep de kater voor naar de bossen. "Gaan we vissen, of muizen vangen?" Zei ze met een lachje.

-sorry als het kort is, mijn eerste telefoonpost-
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 12:28

Shadowglare

Een klein glimlachje werd duidelijk bij de bruine kat. De poes zwiepte met haar staart in het rond, rustig wachtte de langharige kater tot dat de poes antwoord zou gaan geven. Hij was geduldig, maar ergens voelde hij dat de poes liever niet wou gaan jagen. "Oke..." antwoorde ze dan. Zonder een ogenblik te twijfelen stond de kater op en liep rustig richting de uitgang van het kamp. Het was een koude ochtend, maar dat hield geen enkele kat tegen om op jacht te vertrekken. Dan zag hij hoe de Riverclan poes op sprong en voor hem uit liep richting het bos. "Gaan we vissen, of muizen vangen?" vroeg ze met een lachje. Shadowglare werd er blij van als hij door had dat ze mee wou, en het toch niet tegen haar zin was. "Mij maakt het niet zo veel uit, wat jij wil" antwoordde hij dan. Ergens voelde de kater zich zo verschrikkelijk stom dat hij nog niet naar haar naam had gevraagd, in de hoop dat ze haar naam zelf zou gaan zeggen. Snel maakte hij de afspraak met zichzelf, als ze antwoord gaf en haar naam niet zij, zou hij het gaan vragen, hoe stom het waarschijnlijk ook klonk. Zijn staart zwiepte zachtjes terwijl hij verder liep in het bos. Hij deed zijn best om op iedere kleine geur te letten, hij liep in de richting van de rivier, maar hij kon nog gemakkelijk afslaan als ze liever wou jagen op muizen.

Hollyleaf
Member
Megurine Tanya
46

CAT'S PROFILE
Hollyleaf
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 18:35

"Mij maakt het niet zo veel uit, wat jij wil" Hollyleaf glimlachte. ''We kunnen misschien checken of de vis er al is na de leaf-bare?'' Ze grinnikte even, en trippelde verder naar de rivier. Opeens herrinerde ze zich dat ze de naam nog niet wist van deze kater. Stom om dat te vergeten. ''Trouwens, ik ben Hollyleaf.'' Ze knipperde lief met haar ogen, en bleef stil staan bij de rivier. Haar ogen die bijna precies dezelfde kleur waren als het water, keken speurend naar de stromende massa. ''Ik zie er al een paar'' Miauwde ze zonder naar de kat te kijken. Ze stak in een flits haar poot uit, en pakte en vis vast. Het was een middelgrote, en ze trok hem met gemak op de kant. Snel doodde ze het beest. ''Dit is sinds tijden dat ik zo heb gejaagd'' Miauwde ze met een plezierig toontje. Ze was blij dat ze ja had gezegt, om mee te gaan jagen.
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 13:22

Shadowglare

'We kunnen misschien checken of de vis er al is na de leaf-bare?' miauwde de bruine kat met een glimlach. Iets in de kat, sprak Shadowglare enorm aan. Ondanks hij zich nog steeds dom voelde omdat hij haar naam niet had gevraagd. 'Ja, goed idee, het is al een eeuwigheid geleden dat ik vis heb kunnen eten' antwoordde hij vriendelijk. De kater volgde haar daarna verder in de richting van de river. 'Trouwens, ik ben Hollyleaf.' miauwde ze terwijl ze lief met haar ogen knipperde. 'Aangenaam Hollyleaf' begon Shaowglare. 'Ik ben Shadowglare' vervolgde de langharige kater. Zonder dat hij het eigenlijk echt besefte, waren de twee katten al bij de River aangekomen. 'Ik zie er al een paar' zei Hollyleaf. Dat beantwoorde Shadowgllare met een vriendelijke glimlach naar de poes. Als volgt stak de bruine poes haar poot in het water en haalde met een zwiep een grijze, middelgrote vis op de oever. Waarna ze het hevig spartellende dier doodde. 'Dit is sinds tijden dat ik zo heb gejaagd' miauwde Hollyleaf daarna. Het klonk plezierig. 'Tjah, ookal is het tijden geleden volgens jou, je kan het nog steeds goed' antwoordde hij een beetje vleiend. Aan de overkant van de Rivier was een zachte Thunerclan geur te reuken. Zonder er iets van te zeggen, walde Shadowglare er een beetje van. Maar niet alleen de geur van Thunderclan was te ruiken, ook een vage geur van een vos. De geur leek toch wel al een tijdje oud, dus zette de langharige RiverClan kater het maar uit zijn gedachten. 'Nu ik' miauwde hij vrolijk en ging richting de River. Rustig zat hij op de oever te wachten totdat er een grijze vis langs kwam. Hij gooide zijn poot het water in, en haalde net zoals Hollyleaf daarnet deed, een vis op de oever. Snel beet hij het diertje dood en lachte dan vriendelijk naar de bruine poes.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: L-Love? .:Shadowglare:.   L-Love? .:Shadowglare:. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: