|
Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:45 | |
| Accouts activation Ik wil dus echt laten merken dat ik terug ben, ik wil een nieuwe start maken, en dit geld ook voor mijn katten. Vijf van al mijn katten zijn over, zei die mij het dierbaarst waren. Bij deze kondig ik aan, de overlevende: LEAFSTORM, SKIPPY, DREAMERPAW, BRAVEPAW(HEART) en SWIFTBREATH! In dit topic ga ik jullie vertellen wat ik met hen ga doen :3
Swiftbreath Ik ben van plan haar te gaan laten crushen op de nieuwe deputy van de Thunderclan (Jep Ceesje x'D) Ze zal hem dus ook gaan stalken ect.
Dreamerpaw Ze word een warrior met de naam Dreamerghost. Voor haar zoek ik een crush in de windclan, de liefde zal van 2 kanten gaan komen. Ik wil veel romantische topicjes :3
Bravepaw(heart) Is nu al warrior, gaat gewond raken en zal verliefd worden, voor hem zoek ik ook een crush die vreselijk op hem zal worden.
Leafstorm Haar kittens mogen Apperentice worden! We spoelen maar door dat ze weten dat hun vader hen heeft verlaten. Leafstorm zal vanaf nu weer een normale clankat worden.
Skippy Hij gaat vrienden worden met een rogue poes en daar word hij dan verliefd op, deze poes zoek ik ook nog.
Interesse in 1 van de rollen? Zet het hier neer :3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:49 | |
| Welke clan is bravepaw"?
Want miss wil ik wel crush worden met een accountje dan ;3 |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:50 | |
| Ik heb voor Dreamerghost Windflight als crush (niet nage-aapt, hebt zelf bedacht en heb m daarna teruggevonden in de boeken :')) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:52 | |
| Bravepaw is nu Braveheart en hij zit in de RC, hij is de kleinzoon van Stormstar :3
En Silverkill, welke acc heb je nog meer?? |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:55 | |
| Frostypaw, Nightsky en de bende :3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation za 22 dec 2012 - 23:56 | |
| Ow dan kan het niet mijn kittypaw is te jong xd
ze is pas apprentice & 6 moons.
|
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 9:35 | |
| Oh god, damn *Hides her Timefall* I'M GOING TO SAVE YOU! 8D
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 10:10 | |
| Dus vind je mijn plan goed Ceesje x'D
En Vikkie, ik wacht op meer aanmeldingen voor'm, maar je staat op het onzichbare lijstje x] |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 12:19 | |
| Ik heb een rogue kat maar of ze op hem verliefd word, weet ik niet ;p |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 15:07 | |
| Ik bespeel Timekit en zal hem bij de eerste de beste ceremonie aanmelden als apprentice. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 15:09 | |
| - Rens schreef:
- Ik bespeel Timekit en zal hem bij de eerste de beste ceremonie aanmelden als apprentice.
Fijn :3 Wil je der wel rekening mee houden dat hem in zijn kittentijd is verteld dat zijn vader hen in de steek heeft gelaten? |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 16:44 | |
| Jep. Ik denk dat we die verhaallijn maar eens uit moeten gaan voeren :3 Wat was hun eerste topic? I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 16:45 | |
| Daan, wat vind je van Windflight en Dreamerghost? the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
xGucci Christinax 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 16:47 | |
| Misschien is Icoon wel een poes waar Skippy op kan crushen. |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| |
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation zo 23 dec 2012 - 19:20 | |
| Ook hallo Lyra x'D I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Accouts activation | |
| |
|
| |
|