| Kittens Emberstorm + Topics | |
|
Babs 420
| |
| Onderwerp: Kittens Emberstorm + Topics za 22 dec 2012 - 14:09 | |
| | EMBERSTORM AND WHEN YOU'RE DYING I'LL BE STILL ALIVE Hallo daar iedereen! Nadat Mims zei dat ze niet zo goed op kon schieten met Emberstorm, heb ik mijn kans gepakt en besloten haar zelf weer wat leven in de blazen. Ze was immers mijn allereerste accountje en dat kan ik niet vergeten. aye? Dus, na een tijd van onder andermans hoede te zijn, is Emberstorm terug onder mijn vleugel en dat zal ze nu waarschijnlijk ook blijven. Ik ga haar echter nu wel een beetje omgooien. Ten eerste zoek ik de kits van haar eerste nestZijn ze nog actief? Staan ze op de accountmarkt? Wat is er met ze gebeurd? Ik zie geen enkele actief in de RPG namelijk. Hun vader is Leopardstrike en Emberstorm heeft ook onthuld in de RPG dat hij hun vader is. Deze kittens zijn dus ook geboren uit een illegale romance, toen Leopardstrike nog medicine cat was. Sparkpaw - Staat op de acc markt, mag je hier aanvragen. Lijstje staat onder. Springpaw - Ik neem aan overleden Tenderpaw - Ik neem ook aan overleden Hiddenpaw - Accountmarkt Rainpaw - Onbekend Zouden de spelers van deze schatten zich kunnen melden en vertellen wat er met hun kitten gebeurd of gebeurd is? Dan weet ik ook hoe dat ervoor staat. TopicsVerder zou ik graag topics willen in de RPG willen met Emberstorm. Vrienden enzo zoek ik niet, dat zoek ik liever uit in de RPG of het klikt of niet. Emberstorm is een senior warrior en kan als ietwat arrogant gezien worden. SparkpawSparkpaw kun je dus hier aanvragen. Zijn Warrior naam móet Sparkshade worden, geen discussie mogelijk. Hij is een bruine tabby kater met amberkleurige ogen. Hij is nogal agressief ingesteld en kan niet goed tegen kritiek. Als kitten was hij overigens fobisch bang voor Bloodclan katten, omdat hij éénv an de Melting Ice kittens was die is ontvoerd. Hier kun je een tekening van hem zien die ik ooit gemaakt heb. Ik hoef alleen je bekendste account en de motivatie te weten WORDS: 000 COMPANY: Wie is er bij haar? NOTES: Song: Portal@ Still Alive | |
|Emberstorm|
Laatst aangepast door Emberstorm op za 22 dec 2012 - 16:17; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics za 22 dec 2012 - 16:12 | |
| Miss wil je een topicje met Bloodsmasher? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics za 22 dec 2012 - 16:13 | |
| Hiddenpaw meld zich, al staat meneertje hyper wel op de accountmarkt ^^' I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Babs 420
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics za 22 dec 2012 - 16:19 | |
| ik kan wel topicje maken, maar die komt pas vanaaf dan |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics zo 23 dec 2012 - 17:17 | |
| Ik wil een topic met Leafie hier :3 I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics zo 23 dec 2012 - 18:30 | |
| Misschien iets interessants met Nightpaw? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics zo 23 dec 2012 - 19:20 | |
| Ik heb wel interesse in Sparkpaw? ;3 |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Emberstorm + Topics zo 23 dec 2012 - 20:30 | |
| Lotusleaf is de bekendste en ik vind het karakter mij gewoon aanspreken ;3 Ik hou wel van slechte katten om te spelen en ik heb een tijdje Emberstorm ook gespeeld en de karakter en haar kittens spreken me helemaal aan ;3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Kallista 532
| |