Without a certain destination, I keep pursuing east
My own shadow is the only company
I carve the distant voice on my blank map
As I seek to whom it belongs toHello kleine derpjes van me. Ik heb een klein verhaallijntje voor Poppy bedacht, en het gaat als volgt;
Poppy en [...] hadden het prima voor elkaar. Ze waren kittens en werden goed verzorgt door hun moeder, Rosetear. Hun vader was echter een rogue, maar hun moeder vertelde poppy en [...] dat hij was gesneuveld tijdens een borderfight. De vader zat vroeger in WindClan, maar is vertrokken omdat hij het niet eens was met hoe de dingen er gingen. Op een dag vertelde Rosetear haar kittens de waarheid. Poppy was er erg van onder de indruk, en vroeg vanalles en nog wat. [...] was er echter niet zo blij mee.
-Skip In time- [...] heeft ook besloten van de Clan te vertrekken, en Poppy heeft hem nooit meer gezien.
[...] Zoekt dag en nacht naar Poppy, maar is flink in de war geraakt en weet dus niet meer waar alles is. Hij komt steeds meer katten tegen die hem vergezelen op zijn reis. Zo maakt hij vrienden, maar ook vijanden. Uiteindelijk zal hij Poppy vinden, en zal hij op de grens dicht bij het WindClan territorium gaan leven.
Nu zoek ik dus;
[...], de broer van Poppy.
De vader van Poppy & [...]
Katten die [...] Tegenkomt op zijn reis.
Katten die [...] Vergezelen en helpen.
Misschien nog een jonger broertje/zusje van Poppy&[...] (Apprentice)
Dat was het denk ik wel. Hoe uitgebreider je aanmelding is,
EDIT;; Dit zijn Poppy en haar broer toen ze nog kittens waren;
KLIKWe're destined to go around further, further without end
Trying to find the fragment of my herat, I keep wandering
Your singing voice soothes even my dried soul
I won't give up finding you
Whose smile has burned into my mind...