We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dast probleem, enige wat wij doen is lopen, gymnastiek of balsporten en dat kan ik àllemaal voor geen meter xD
Wij doen Turnen en Balsporten :'D Balsporten kan iknog wel, omdat ik wel eens voetbal en ik op korfbal zit :'D Turnen, ik heb geen kracht in mijn armen, ik ben niet lenig, heb hoogtevrees, en tja nog veel meer XD
Ik ben juist slecht in balsporten xD Rennen: Dingen als estafette kan ik wel maar coopertest ofzo niet, want kan wel hard rennen maar heb echt geen conditie xDD Turnen enzo gaat wel c:
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
@Her; Lol thank you, thank you. --- Gastjes, ik ontdekte mijn onvoldoende punt van LO op pc //THANK THE LORD dat het niet meetelt op rapport zelf!// Het is een f*cking 32 en het klasgemiddelde is 72.. It's official, ik moet toch écht wel wat conditie opbouwen :'D *gaat morgen crosstrainen*
Die 30 op die ballon past er ook zo goed bij, hahaha
Lol xD Wij worden op héél veel dingen beoordeeld, maar niet op Conditie :'D
Hahah :'D Ik ben de beste loper/springer en de het sterkste meisje van de klas en echt gebouwd voor zware inspanning. Maar 50% van ons rapport staat op balsporten. Gues what? Ik krijg ze altijd tegen mijn neus -.-'
Nog niet x'D Maar ooit zal ik wel eens de eerste episode zien c: Of ik ze allemaal ga zien.. dunno, hangt er van af xD 'Nd Deadman wonderland, zal ik meteen eens opzoeken c:
Nog niet x'D Maar ooit zal ik wel eens de eerste episode zien c: Of ik ze allemaal ga zien.. dunno, hangt er van af xD 'Nd Deadman wonderland, zal ik meteen eens opzoeken c:
Heeft Wolftail geen zin in een topic? xD *pokes topic van Aegon*
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Hehe, after Anime weekend c: 'nd Na Kerstmis. Pas dan begin ik weer met posten, heb even een weekend-non-post pauze ingelast xD
Hehe, after Anime weekend c: 'nd Na Kerstmis. Pas dan begin ik weer met posten, heb even een weekend-non-post pauze ingelast xD
Als je Saint Seiya: The Lost Canvas kijkt dan ga ik je echt aanbidden x'D
Als je Saint Seiya: The Lost Canvas kijkt dan ga ik je echt aanbidden x'D
Jeej naam veranderd, hugt waz xD, morgen aan storyline beginnen voor mijn Robin xD
Lol wat x'3 Hm.. Als ik een account zou nemen met de naam Cat, dan.. speelt Cato een kat genaamd Cat. Nee wacht, dan doe ik Cath C: (naam van m'n fursona ^^)