|
|
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:27 | |
| Hello, Babs!
Vraagje: is Mineral een toegestaande naam in de clans, (met achtervoegsel)
|
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:27 | |
| |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:30 | |
| Lol, ik lach me dood hier xD Komt mijn zusje naar onder met haar surprise cadeautje is het een mini pakketje. Ik meteen de mijne in gaan pakken en ik kom onder met een groot cadeau, een gemiddeld en een echt klein cadeau xD Echt, wat ik allemaal gekocht heb voor 15 euro c': Niet veel, maarja ~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:31 | |
| Mijn stalker heeft m'n msn.. Fijn, kan ik daar niet eens meer op komen. Serieus, I will freak out if he ever comes here DD: |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:33 | |
| - Wolftail schreef:
- Mijn stalker heeft m'n msn.. Fijn, kan ik daar niet eens meer op komen. Serieus, I will freak out if he ever comes here DD:
Ik ben goed met stalkers, vraag maar aan gaby. Heb haar stalker laten stoppen. Geef zijn msn is |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:33 | |
| - Wolftail schreef:
- Mijn stalker heeft m'n msn.. Fijn, kan ik daar niet eens meer op komen. Serieus, I will freak out if he ever comes here DD:
Kan je niet gewoon zeggen dat hij moet stoppen? DAt is meestal zeer effectief. xD Anders kan je natuurlijk ook robot-éénhoorns op hem afsturen. :3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:34 | |
| T probleem is dat ik ooit bijna een relatie met 'm had, sinds dat ik nee heb gezegd laat hij me niet meer met rust, en hij is nogal makkelijk te breken, dus durf ik dat echt niet te zeggen.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:34 | |
| - Wolftail schreef:
- Gadver, die SAO episode moet uitkomen. Serious, ik kan echt niet wachten tot zondag/maandag.
Zaterdagavond, nog heel even. xD |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:35 | |
| - Wolftail schreef:
- T probleem is dat ik ooit bijna een relatie met 'm had, sinds dat ik nee heb gezegd laat hij me niet meer met rust, en hij is nogal makkelijk te breken, dus durf ik dat echt niet te zeggen.
geef zijn msn maar dat doe ik wel eventjes! |
|
| |
Robin 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:38 | |
| Ik ben een stalker, maar als je vraagt om te stoppen stop ik, zeker bij mensen van WC xD |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:38 | |
| @Tessa, nee dat kan ik echt niet doen. Hij is 16 en zit op m'n school, als hij er achterkomt dat ik je heb gestuurd enzo.. @Wazz, Op die video stond dat de final episode pas zondag of maandag geopload word D: Of lopen ze daar een dag voor? o.õ |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:40 | |
| @ chi
who cares ik ben bijna 18 kan hem hebben muwhahahahahahaha Maar als je gewoon verteld Hee luister is, ik vind je heel aardig hoor maar ik vind je niet leuk, ik vond je wel eerst leuk. Maar zo voel ik mij nu niet meer en ik zou het erg prettig vinden als ik minder het gevoel van jou krijgt dat je mij stalkt
neem het aan van iemand die word gestalkt door een lesbiënne |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:43 | |
| - Foxface schreef:
- @ chi
who cares ik ben bijna 18 kan hem hebben muwhahahahahahaha Maar als je gewoon verteld Hee luister is, ik vind je heel aardig hoor maar ik vind je niet leuk, ik vond je wel eerst leuk. Maar zo voel ik mij nu niet meer en ik zou het erg prettig vinden als ik minder het gevoel van jou krijgt dat je mij stalkt
neem het aan van iemand die word gestalkt door een lesbiënne Beter gestalkt worden buiten je klas, dan een jochie in je klas te hebben zitten die je soms een heel lesuur aanstaart >< |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:44 | |
| :O, xD, Ik snap daar niks van D: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:45 | |
| @Tessa, thanks<3 Ik heb het gestuurd via facebook maar me wel uitgelogd. @Linn, poor you D: @Robin, girl talk, keep out xD |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:46 | |
| Kan echt niemand me vertellen of Mineralkit mag? |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Altijd eerst lief proberen daarna halen we de bijlen uit de tassen. (ik heb vandaag bijna een bijl gekocht trouwens)
|
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Vorig jaar was een jongen zo leuk geweest om te zeggen dat ik hem ook leuk vond, want zij wisten dat hij mij leuk vond. Dus hij komt naar mij toe, totaal onverwachts en vraagt of ik hem leuk vind. Ik helemaal zoveel; Neeeeheee! En toen begon 'ie te huilen. Wist ik veel dat hij mij leuk vond c': I'm mean, mean linn. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:48 | |
| - Penelope. schreef:
- Kan echt niemand me vertellen of Mineralkit mag?
Betekend Mineral niet mineralen? Zo wel dan denk ik van niet, aangezien katten geen mineralen kennen right? @Linn, tou are mean, excactly x'D Ik ben in zulke dingen echt een softie c': EDIT; @Tessa, Oehh, can I use it when he doesn't stop? :DD
Laatst aangepast door Wolftail op vr 21 dec 2012 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 20:48 | |
| Linn, er staan weer twee cadeaus van Secret Santa voor je >] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |