Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Penelope.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:27

Hello, Babs!

Vraagje: is Mineral een toegestaande naam in de clans, (met achtervoegsel)

Terug naar boven Ga naar beneden
Aegon
Member
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:27

Hoi Babs n_n
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:30

Lol, ik lach me dood hier xD
Komt mijn zusje naar onder met haar surprise cadeautje is het een mini pakketje. Ik meteen de mijne in gaan pakken en ik kom onder met een groot cadeau, een gemiddeld en een echt klein cadeau xD Echt, wat ik allemaal gekocht heb voor 15 euro c': Niet veel, maarja ~
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:31

Mijn stalker heeft m'n msn.. Fijn, kan ik daar niet eens meer op komen. Serieus, I will freak out if he ever comes here DD:
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:33

Wolftail schreef:
Mijn stalker heeft m'n msn.. Fijn, kan ik daar niet eens meer op komen. Serieus, I will freak out if he ever comes here DD:

Ik ben goed met stalkers, vraag maar aan gaby. Heb haar stalker laten stoppen. Geef zijn msn is
Aegon
Member
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:33

Wolftail schreef:
Kan je niet gewoon zeggen dat hij moet stoppen? DAt is meestal zeer effectief. xD
Anders kan je natuurlijk ook robot-éénhoorns op hem afsturen. :3
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:34

T probleem is dat ik ooit bijna een relatie met 'm had, sinds dat ik nee heb gezegd laat hij me niet meer met rust, en hij is nogal makkelijk te breken, dus durf ik dat echt niet te zeggen.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:34

Wolftail schreef:
Gadver, die SAO episode moet uitkomen. Serious, ik kan echt niet wachten tot zondag/maandag.

Zaterdagavond, nog heel even. xD
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:35

Wolftail schreef:
T probleem is dat ik ooit bijna een relatie met 'm had, sinds dat ik nee heb gezegd laat hij me niet meer met rust, en hij is nogal makkelijk te breken, dus durf ik dat echt niet te zeggen.

geef zijn msn maar dat doe ik wel eventjes!
Tailclaw
Member
Robin
4
Actief

CAT'S PROFILE
Tailclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:38

Ik ben een stalker, maar als je vraagt om te stoppen stop ik, zeker bij mensen van WC xD
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:38

@Tessa, nee dat kan ik echt niet doen. Hij is 16 en zit op m'n school, als hij er achterkomt dat ik je heb gestuurd enzo..
@Wazz, Op die video stond dat de final episode pas zondag of maandag geopload word D:
Of lopen ze daar een dag voor? o.õ
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:40

@ chi

who cares ik ben bijna 18 kan hem hebben muwhahahahahahaha
Maar als je gewoon verteld Hee luister is, ik vind je heel aardig hoor maar ik vind je niet leuk, ik vond je wel eerst leuk. Maar zo voel ik mij nu niet meer en ik zou het erg prettig vinden als ik minder het gevoel van jou krijgt dat je mij stalkt

neem het aan van iemand die word gestalkt door een lesbiënne
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:43

Foxface schreef:
@ chi

who cares ik ben bijna 18 kan hem hebben muwhahahahahahaha
Maar als je gewoon verteld Hee luister is, ik vind je heel aardig hoor maar ik vind je niet leuk, ik vond je wel eerst leuk. Maar zo voel ik mij nu niet meer en ik zou het erg prettig vinden als ik minder het gevoel van jou krijgt dat je mij stalkt

neem het aan van iemand die word gestalkt door een lesbiënne

Beter gestalkt worden buiten je klas, dan een jochie in je klas te hebben zitten die je soms een heel lesuur aanstaart ><
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:44

:O, xD, Ik snap daar niks van D:
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:45

@Tessa, thanks<3 Ik heb het gestuurd via facebook maar me wel uitgelogd.
@Linn, poor you D:
@Robin, girl talk, keep out xD
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:46

Kan echt niemand me vertellen of Mineralkit mag?
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:46

Altijd eerst lief proberen daarna halen we de bijlen uit de tassen. (ik heb vandaag bijna een bijl gekocht trouwens)
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw

Vorig jaar was een jongen zo leuk geweest om te zeggen dat ik hem ook leuk vond, want zij wisten dat hij mij leuk vond. Dus hij komt naar mij toe, totaal onverwachts en vraagt of ik hem leuk vind. Ik helemaal zoveel; Neeeeheee! En toen begon 'ie te huilen. Wist ik veel dat hij mij leuk vond c': I'm mean, mean linn.
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:48

Penelope. schreef:
Kan echt niemand me vertellen of Mineralkit mag?
Betekend Mineral niet mineralen? Zo wel dan denk ik van niet, aangezien katten geen mineralen kennen right?
@Linn, tou are mean, excactly x'D Ik ben in zulke dingen echt een softie c':
EDIT;
@Tessa, Oehh, can I use it when he doesn't stop? :DD

Laatst aangepast door Wolftail op vr 21 dec 2012 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Aurora
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:48

Linn, er staan weer twee cadeaus van Secret Santa voor je >]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: