|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:27 | |
| Slimme! xD Cato, jou setje is ook gaaf hoor c: *Gaat nu verder SAO zien* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:30 | |
| slimme? D: Thanks, heeft Robin voor me gemaakt, voor Kerst <3 |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:32 | |
| Zo ga maar 's posten met Breezeh <'3
#Chi
ZIjn Maple en Soft trouwens al uit elkaar? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:34 | |
| Ik twijfel of ik Patchpaw op geef als de Apprentice. Moet ik alleen Freedje te pakken zien te krijgen voor de mentor rol x'D |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:35 | |
| Ik moet eigenlijk reageren met Silver... *Thinks* Meh, komt straks c: Eerst ... Mwa, ik zie wel |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:38 | |
| - Patchpaw schreef:
- Ik twijfel of ik Patchpaw op geef als de Apprentice. Moet ik alleen Freedje te pakken zien te krijgen voor de mentor rol x'D
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:38 | |
| - Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Ik twijfel of ik Patchpaw op geef als de Apprentice. Moet ik alleen Freedje te pakken zien te krijgen voor de mentor rol x'D
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:39 | |
| - Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:40 | |
| - Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD Oh god x'D Ik heb Patch in de RPG nooit veel meegekregen *Shame on me* Maar ik was verlieft op zijn oude setje .-. En aangezien Demi het goed vond, heb ik 'm nu xD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:44 | |
| - Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD Oh god x'D Ik heb Patch in de RPG nooit veel meegekregen *Shame on me* Maar ik was verlieft op zijn oude setje .-. En aangezien Demi het goed vond, heb ik 'm nu xD Haha, ze zijn als kittens een keer het kamp uitgeslopen (nee leedjes, dat mag nu niet meer idd) om een steen te redden en die naar 'vierboom' te brengen (wat eigenlijk vierboom helemaal niet was, maar 3 zielige boompjes bij elkaar). :') |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:46 | |
| - Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD Oh god x'D Ik heb Patch in de RPG nooit veel meegekregen *Shame on me* Maar ik was verlieft op zijn oude setje .-. En aangezien Demi het goed vond, heb ik 'm nu xD Haha, ze zijn als kittens een keer het kamp uitgeslopen (nee leedjes, dat mag nu niet meer idd) om een steen te redden en die naar 'vierboom' te brengen (wat eigenlijk vierboom helemaal niet was, maar 3 zielige boompjes bij elkaar). :') Well, that makes sense x'D |
|
| |
Iro~ 104
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:47 | |
| 'That moment when you have like 1000 WC tabblads open and you refresh the wrong one all the time and think; WHY AREN'T THEY REACTING |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:52 | |
| ik heb net een kom vol met fruitsla gemaakt :3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 15:58 | |
| - Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD Oh god x'D Ik heb Patch in de RPG nooit veel meegekregen *Shame on me* Maar ik was verlieft op zijn oude setje .-. En aangezien Demi het goed vond, heb ik 'm nu xD Haha, ze zijn als kittens een keer het kamp uitgeslopen (nee leedjes, dat mag nu niet meer idd) om een steen te redden en die naar 'vierboom' te brengen (wat eigenlijk vierboom helemaal niet was, maar 3 zielige boompjes bij elkaar). :') Well, that makes sense x'D Purrfect sense. ;D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:00 | |
| - Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
- Littlepaw schreef:
- Patchpaw schreef:
Patchpaw had oorspronkelijk de rol van Hopepaw. xD Alleen die heb ik weggeven omdat Patchpaw op de accountmarkt kwam. Klopt x'D Ik heb Patch overgenomen van Demi :') Patchpaw is Little's steenbuddy. xD Oh god x'D Ik heb Patch in de RPG nooit veel meegekregen *Shame on me* Maar ik was verlieft op zijn oude setje .-. En aangezien Demi het goed vond, heb ik 'm nu xD Haha, ze zijn als kittens een keer het kamp uitgeslopen (nee leedjes, dat mag nu niet meer idd) om een steen te redden en die naar 'vierboom' te brengen (wat eigenlijk vierboom helemaal niet was, maar 3 zielige boompjes bij elkaar). :') Well, that makes sense x'D Purrfect sense. ;D Helemaal x'D -- Miep. Nog een uur voordat ik moet gaan eten. Wat zal ik es gaan doen? Nee, niet posten |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:00 | |
| YAY! YAY! YAY! YAY! Ik heb een awesome rapport ;P 77% |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:01 | |
| Setje voor Dapplepaw gemaakt bij Secret Santa ;3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:13 | |
| Mijn rapport is echt..méga slecht :"3 Maar goed, ik had dat al verwacht, zeker omdat die Franse docent zo.. Argh :c |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:14 | |
| Ik moet dringend posten. xD ... Ach, ik doe het later wel :3 |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 16:15 | |
| Miep. Ik ben blij dat ik mijn rapport nog niet heb xD |