| {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} | |
|
|
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 15:49 | |
| FF tussendoor, Snowflakekit dat kan toch niet? omdat snow dan een voorzetsel is en flake een achterzetsel? |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 15:50 | |
| Maar snowflake is sneeuwvlok? Dus dat kan wel lijkt me? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 16:03 | |
| Snowflake = Sneeuwvlok, dat klopt ja.
Maar Snowflake is zelf al een voorvoegsel :') Anders krijg je Snowflakesoul, ofzo. En sneeuwvloekziel is niet echt ... een passende naam.
Just saying~ *Flies away* |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 16:11 | |
| Hmm, ik ga een andere naam bedenken :3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 16:18 | |
| Maar t kan wel, Snowflakekit, worden t wel super lange namen, maar oké xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 17:27 | |
| Snowflake is al in gebruik, right? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 26 dec 2012 - 17:28 | |
| Mensen, ik bedenk wel een andere naam, want wazz vind Snowflakekit ook niet goed ;P |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 18:24 | |
| Gaat dit nog door? Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 18:38 | |
| |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 18:40 | |
| Omdat het wat is gezakt... Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
| |
What!! I telling you nothing 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 19:44 | |
| Rustlekit~Rustlepaw~RustleclawUiterlijkGeslacht: Vrouwelijk Vacht lengte: Lang Vacht kleur: Wit-bruin Lichaamsbouw: lenig Ogen: 1 geel-groen oog en 1 blauw oog Pootkussens en neus: roze Kitten klik hierApp. klik hierWarrior klik hier InnerlijkPersoonlijkheid: Ze is speels en altijd vrolijk, ze is net als haar vader, alleen heeft ze een oog zoals haar moeder. Vind leuk: Trainen, Ravotten, Stout doen/Kattenkwaad uithalen Heeft een hekel aan: Luisteren Angsten: Nog niet Rustlekit(ik hoop dat het een beetje klopt.) Timberkit <3333333333333333
Laatst aangepast door Timberkit op vr 28 dec 2012 - 20:20; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 19:58 | |
| wouw Rustlekit is zo awsom Katten die ik actief hou:__________________________________ Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo |
|
| |
84
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 20:11 | |
| Zal ik me aanmelden ? -twijfelddood- |
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} vr 28 dec 2012 - 20:39 | |
| Als je wilt x'3 Ik ga je niet dwingen :3 |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} zo 30 dec 2012 - 14:07 | |
| |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} ma 31 dec 2012 - 12:35 | |
| wanneer wordt er gekozen? |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} ma 31 dec 2012 - 14:42 | |
| Weten we nog niet. aangezien er nog een topic tussen hunbeiden speelt en het volgende topic Beautysoul pas weet dat ze zwanger is ;3 |
|
| |
What!! I telling you nothing 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} di 1 jan 2013 - 15:01 | |
| Ik (Rustlekit) kan nog wel wachten mooi onderschrift trouwens Timberkit <3333333333333333 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} wo 2 jan 2013 - 20:13 | |
| GeneralName; Drizzlekit~Drizzlepaw~Drizzlestripe Gender; Kater Age; Unborn Clan; RiverClan Parents; BeautysoulxOddeye Siblings; Unknow OutsideFur; A short grey fur Eyes; Blue Pawpads; Black Nose; Black/grey Picture; KittenInsideKit; Als kitten zal Dribblekit een beetje verlegen en truggetrokken zijn. Hij speelt niet erg vaak met anderen omdat die hem 'saai' vinden. Hij is bang dat zijn ouders zich voor hem gaan schamen en heeft de gedachte om weg te lopen, wat hij niet doet. Ook heeft hij één grote droom, Medicine Cat worden. Daarom zal hij altijd wel voorzichtig doen met andere, want hij weet de gevolgen. Apperentice; Als Apperentice zal Drizzlepaw wat meer met anderen om gaan. Hij is voorzichtig met vriendschappen sluiten en zal wel erg loyaal aan zijn clan zijn. Hij heeft het niet zo op de andere clans, waarom weet niemand. Drizzlepaw zal de Medicine kat meestal wel helpen, maar natuurlijk gaat zijn eigen training voor. Warrior; Als warrior zal Drizzlestripe nog steeds zijn grote droom behouden. Hij helpt vaak in de Medicine Den, teminste, als hij tijd heeft. Hij zal wat minder hekel gaan hebben aan de andere clans en gaat beseffen dat het stom was dat hij zich vroeger zo teruggetrokken gedroeg, aangezien hij niet veel vrienden heeft. PostsKittenDrizzlekit opende langzaam zijn oogjes. Eerst was het allemaal nogal wazig, maar toen zag hij de gestalte van zijn moeder, broertjes en zusjes. Wat schuchter bleef hij liggen toen zijn broertjes en zusjes begonnen te spelen. Hij drukte zich dicht in de warme vacht van zijn moeder en probeerde weer te slapen, maar zijn ogen werden weer terug getrokken naar het lawaai van zijn Siblings. Drizzlekit keek snel weer weg toen ze zijn kant op keken. Het was even stil maar toen begonnen ze weer aan hun spel. De kleine grijze kater stond even op en keek zijn moeder aan. Ze zag hem niet, dus dribbelde hij weg, door de nursery heen. Na een tijdje stond hij stil, hij zag de Medicine Cat met haar Apperentice. Even sloot hij zijn ogen, wat zou hij ook graag z'n training willen! Aandachtig keek hij toe, maar al snel verdwenen de twee uit zijn zicht. Iewat teleurgesteld keerde hij terug naar zijn moeder. Hij ging on op gemerkt liggen en voelde zijn ogen al weer zwaar worden. Rustig sloot hij deze en begon te dromen. ''Drizzlekit!'' Klonk de stem van hun leider Stormstar door het kamp heen. De grijze kater van zes moons oud stapte trots en sierlijk naar voren. Met een trots, geheven hoofd keek hij naar zijn leider. ''Jou Apperentice naam zal Drizzlepaw worden, en jou mentor zal onze eigen Medicine Cat zijn!'' De clan begon te schreeuwen, allemaal vrolijke schreeuwen. Drizzlepaw kon wel schreeuwen van geluk, eindelijk! Zijn grote droom was uit gekomen. En op het moment dat hun leader zijn neus aan raakte, verdween alles, poef.. Drizzlekit schrok wakker omdat één van zijn zusjes op hem sprong. Ze klommen over hun moeder heen. Zuchtend keek Drizzlekit naar zijn poten, het was maar een droom.. ApperenticeDrizzlepaw liep langzaam door het hoge gras heen. Zijn grijze pootjes lieten het gras zachtjes kraken onder zijn poten. Met een kalme regelmatige ademhaling liep hij vedder. In de verte zat een konijn. Hij rook hem vanaf een aantal tien meter. Hij snoof even en drukte zijn buik tegen de grond aan. Hij probeerde te denken wat zijn mentor had gezegd, zorg dat ze je niet van te voren zien. Steeds herhaalde hij die woorden en sloop geruisloos vedder. Helaas stapte hij net op een tak, en het konijn was verdwenen. Zuchtend liep Drizzlepaw vedder, richting de rivier. Daar eenmaal aangekomen keek hij in het water. Hij zag zijn blauwe ogen in het water en toverde een kleine glimlach op zijn gezicht. Hij zag een aantal kleine visjes zwemmen, misschien, hij kon het proberen. Voorzichtig wachtte hij af, daar kwam er weer een! Hij greens en zat klaar. Toen de vis voorbij kwam patste hij zijn poot in het water, zette zijn nagels uit en voelde dat hij een aantal schubben van de vis af schraapte, meer niet. Een tweede diepe zucht verliet zijn mond, nee, vissen ging ook niet lukken van daag. Hij liep vedder totdat hij bij de watervallen kwam. Daar stopte hij zijn kop in het water en liet een aantal grote slokken in zijn keel stromen. Na een tijdje stopte hij, hij moest terug naar het kamp, anders was hij vanavond nog niet thuis. WarriorDrizzlestripe werd wakker in de Warrior's Den. Hij rekte zich eens even goed uit en knipperde met zijn ogen. Een lange gaap verliet zijn mond en hij rekte zich voor de tweede keer uit. Even haalde hij diep adem en verzamelde zijn kracht om de Den te verlaten. Hij liep rustig naar de uitgang van de Den en at een klein muisje van de overvolle prooistapen, die konden ze toch wel missen. Hij legde de botjes aan de kant en schoof er een beetje zand overheen. Zijn grijze vacht straalde in het morgenlicht. Hij keek naar de lucht, maar die zon zou niet voor lang blijven. Hij deed een paar klusjes voordat de meesten katten wakker werden, en toen viel er een druppel op zijn neus. Hij bleef staan en keek naar de lucht. Steeds meer druppels volgden, maar ze waren klein en het kwam niet hard naar beneden. Er viel een druppel op zijn neus en hij richtte zijn kop even op de grond. ''Hier ben ik dus naar genoemd.'' Zei hij zachtjes tegen zich zelf. Een traan rolde over zijn wang, wat was hij stom geweest. Eigenlijk kwam alles nu pas echt boven water. Hij had zich nooit zo moeten terugtrekken. Hij had meer zelfvertrouwen moeten hebben. Alles wat een echte RiverClan kat had had hij niet. Even keek hij om, een zachte, vertrouwde stem sprak tegen hem. Snel veegde hij de traan weg. Zijn hart warmde op toen hij zag wie het was. PersonalName; Daniëlle/Daan Age; 12 years (In maart 13) Accounts; Leafstorm, Bravesoul, Skippy, Juno&Fawnkit Why; Ik zoek een koppeltje waar ik Drizzlekit in kan plaatsen, en dit leek me wel een geschikt koppeltje. Ik vind Beautysoul en Oddeye leuke katten en ik wil wel een kitten van hen spelen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: {It is time Now} {{Kittens Beautysoul x Oddeye}} | |
| |
|
| |
|