Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? do 20 dec 2012 - 19:47
een paar mensen illegaal neer halen(we gaan toch dood) heel het winkel centrum leegroven aan chocolade en het opeten met mijn vrienden.(we gaan toch dood) tegen een paar meiden zegen dat ik verliefd op hun ben.(we gaan toch dood) me moeder een keer slaan.(we gaan toch dood) naar me leuke familie gaan en afscheid nemen.(we gaan toch dood) een paar docenten helemaal lam schoppen.(we gaan toch dood) naar Amsterdam gaan en veel wapens jatten en de heleboel verrot schieten.(we gaan toch dood) een dikke limo stelen en al mijn vrienden mee nemen.(we gaan toch dood) en als laatste..heel zwaar dronken worden!!(we gaan toch dood)
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? do 20 dec 2012 - 19:47
Ik denk dat ik als marginale naar londen zou gaan met de eurostar, overal even heel geschift gaan doen, allemaal hotties gaan charmeren, op een roltrap of zo heel luid zinnen met allemaal verschillende talen er in zou gaan schreeuwen, daarna zou ik een beetje in griekenland chillen en annozel doen en dan zou ik denk ik assassin wezen in italië, en dan klaar es kees x'D
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 2:18
Ik ben een beetje laat, maar ach wat o3o
Eerst speel ik AC III uit. Dan wil ik trollen op LoL. Daarna wil ik nog Adventure Time en The Amazing World of Gumball afkijken. Daarna koop ik een super sjiek ding om mijn kat in te proppen, zo'n baby ding zodat ik haar handig kan dragen. Dan ga ik naar de manege waar ik rijd en zadel ik mijn lievelings paard op en steel hem ;D OF NEE WACHT; ik steel daar mijn drie lievelings paarden en vier lievelings pony's >3 MY PACK.
En dan breng ik een bezoekje aan mijn natuurkunde docent, mijn wiskunde docent, mijn ANW docent van vorig jaar en mijn Nederlands docent van in de onderbouw en zeg ik dit: 'Jullie zijn dom. Jullie mening laat me koud. Jullie gaven mij enkel waarschuwingen omdat ik het altijd beter wist en dat weet ik ook gewoon. En weet je wat? MIJN OPLEIDING BOEIT NIKS MEER. Want de wereld vergaat toch, so fck you all and have a nice ending of the world ;D'
En dan met regenboog en sparkles en zonsondergang rijd ik het einde tegemoet.
THE END.
Toch wel een sjiek einde voor moi, non o3o ?
EDIT; O NEE, IK VERGEET IETS. Ik wil ook nog epic met een zonnebril weglopen van een explosie. Zoals ze in films doen. Dat wil ik zo ontzettend graag nog eens een keer doen D:
Smoketear
StarClan
Nath 1391 Actief
CAT'S PROFILE Age: ||"My life ended by 45 moons"|| Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 2:25
Hollypaw schreef:
Eerst speel ik AC III uit. Dan wil ik trollen op LoL. Daarna wil ik nog Adventure Time en The Amazing World of Gumball afkijken. Daarna koop ik een super sjiek ding om mijn kat in te proppen, zo'n baby ding zodat ik haar handig kan dragen. Dan ga ik naar de manege waar ik rijd en zadel ik mijn lievelings paard op en steel hem ;D OF NEE WACHT; ik steel daar mijn drie lievelings paarden en vier lievelings pony's >3 MY PACK.
En dan breng ik een bezoekje aan mijn natuurkunde docent, mijn wiskunde docent, mijn ANW docent van vorig jaar en mijn Nederlands docent van in de onderbouw en zeg ik dit: 'Jullie zijn dom. Jullie mening laat me koud. Jullie gaven mij enkel waarschuwingen omdat ik het altijd beter wist en dat weet ik ook gewoon. En weet je wat? MIJN OPLEIDING BOEIT NIKS MEER. Want de wereld vergaat toch, so fck you all and have a nice ending of the world ;D'
THE END.
EDIT; O NEE, IK VERGEET IETS. Ik wil ook nog epic met een zonnebril weglopen van een explosie. Zoals ze in films doen. Dat wil ik zo ontzettend graag nog eens een keer doen D:
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 7:43
Smoketear schreef:
Hollypaw schreef:
THE END.
+1 FOR SURE <3333 Really, just like this; -filpmpjeh-
2+ <33 Today... D:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 12:54
Hollypaw schreef:
THE END.
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 17:03
Ik heb hier nog nooit over nagedacht but <,>;;
Ik zou eerst al mijn vrienden ( Inclusief0 Die van Wc uitnodigen op een reis naar autraie en daaral mijn geld opmaken voor drank enz. Dan op een olifant rijden samen met; Chi, Soof, Waz, Cees, Tanya, Iro en nog meer mensjes. Dan Gaat my met de mensen die ik bij de naam heb genoemd tusse de haaien zwemmen. Dn op een dolfijns rug. xD (Wonen niet in Autralie lol)
En op een wereldrijs gaan met z'n 7en. Dus; Cristina (My), Chi, Soof,Waz ,Cees, ,Tanye, Iro
En daarna een slaapparty in een tenje houden xD
9Wereldrijs kan wel als je 2 min. in elk stadje ofzoow bent xD)
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 17:09
Fleckkit schreef:
Ik heb hier nog nooit over nagedacht but <,>;;
Ik zou eerst al mijn vrienden ( Inclusief0 Die van Wc uitnodigen op een reis naar autraie en daaral mijn geld opmaken voor drank enz. Dan op een olifant rijden samen met; Chi, Soof, Waz, Cees, Tanya, Iro en nog meer mensjes. Dan Gaat my met de mensen die ik bij de naam heb genoemd tusse de haaien zwemmen. Dn op een dolfijns rug. xD (Wonen niet in Autralie lol)
En op een wereldrijs gaan met z'n 7en. Dus; Cristina (My), Chi, Soof,Waz ,Cees, ,Tanye, Iro
En daarna een slaapparty in een tenje houden xD
9Wereldrijs kan wel als je 2 min. in elk stadje ofzoow bent xD)
Kunnen we daarna wel nog even snel naar de pandaberen ergens in een zoo ofzo? C: Anders kan ik niet doodgeknuffelt worden D: (Nou ja, ik weet niet of de pandabeer mij gaat doodhuggen of doodbreken, maar dat zien we dan wel weer c': )
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 17:12
Lol, hoe laat zeggen ze dat de wereld vergaat? xD
|| Alseerst ga ik de vriendin van m'n crush wegjagen. En dan ga ik m'n crush kussen <3 || Ten tweede ga ik dan in een mega chocoldefontijn zwemmen || Ten derde ga ik naar al mijn vriendinnen van WC en van mijn real life en dan ga ik ze huggen <3 || Ten vierde loop ik de zee in en dan ben ik like een zeemermin xD || Ten vijfde bind ik mezelf aan een vuurwerk raket en schiet ik mezelf omhoog de ruimte in xD
Wishclaw
Member
404 Actief
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and one single day Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Wat zal jij doen als The End Of The World echt was? vr 21 dec 2012 - 17:24
Zo rond twaalf uur vanmiddag...
Even een vraagje: Wie van jullie heeft echt (bijna) alles wat op dat lijstje staat gedaan?