|
|
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:34 | |
| Ik weet dat ik geen slecht rapport heb ~ I am so proud c':
Sorrelkitty <'333 |
|
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:38 | |
| - Sorrelkit schreef:
- Ik weet dat ik geen slecht rapport heb ~
I am so proud c':
Sorrelkitty <'333 She's so cute D: In welke Clan komt ze? |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:39 | |
| - Honeykit schreef:
- Sorrelkit schreef:
I am so proud c':
Sorrelkitty <'333 She's so cute D: In welke Clan komt ze? Thunderclan c: Ik heb alleen nog een nestje voor d'r nodig, maar als het moet wacht ik nog wel een tijdje op het perfecte nestje haha. |
|
| |
Danii 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:40 | |
| - Sorrelkit schreef:
- Honeykit schreef:
- Sorrelkit schreef:
I am so proud c':
Sorrelkitty <'333 She's so cute D: In welke Clan komt ze? Thunderclan c: Ik heb alleen nog een nestje voor d'r nodig, maar als het moet wacht ik nog wel een tijdje op het perfecte nestje haha. Swiftheart x Graystripe *grin* Well, dat gaat toch nog even duren xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:42 | |
| - Boulderkit schreef:
- Stokstijf - Verliest haren van de stress - houdt van glimmende spullen - kan uren lang stil blijven staan? XD
Groene katten hahaah xD D: D: D: D: D: D: Noooo! My poor kitties! Voor Sorrel: Timefall x Forever allone! Prachtig koppel :'] (Krijgt jammer genoeg alleen nooit kittens x'D) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:44 | |
| |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:44 | |
| Ik zie wel wat ik ga doen, want er komen waarschijnlijk nog een paar awesome koppels die kits gaan zoeken aan xD En ik ga eerst wachten op die-dat- koppel Laura: Goodmorning |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:48 | |
| @Robin; ik heb net het zelfde, morgen slecht rapport = maand geen warrior cats... @Laura Goeiemiddag =) |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:53 | |
| Ik haast nooit meer dan denk ik.
Hii Laura ! |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:54 | |
| Hehe ik hoef niet te vrezen hoor Een beetje studeren tot 11en 's avonds Opstaan om 5 uur 's ochtends o nog te studeren en het is gebakken
M'n mam zo van: 'al heb je overal een 0, het maakt niet uit, want voor je eerste examens zo zitten studeren, we zijn trots op je'
Ik heb toch al minstens 1 buis, voor LO, maar maakt dat wat uit? als ik nou geen radslag en achterwaartse koprol kan, moet ik daarom maar een 14 krijgen? als zelf de tweede keer beter was dan de eerste keer? en toch dezelfde punten heb Die leerkracht is echt zo ...urghm.. |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:56 | |
| Dat is het probleem bij mij, ik heb er met moeite iets voor gedaan |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:58 | |
| |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 12:59 | |
| @Robin ik ga het topic voor Lion en Flame nu maken =) |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:02 | |
| Oki xD Heb nu al 4 topics xD, LionxFlame, LotusxFlame, GrayxFlame, Lion&StormxFlame xDD |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:03 | |
| Vandaag kan ik waarschijnlijk niet meer posten x3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:04 | |
| Haha ken nog zo iets, m'n klasgenote, ze leert ook nooit voor toetsen omdat ze dan een black-out zou krijgen, maar voor de examens moest ze leren van der ma, maar ik betwijfel het als ze het deed hoor, haar kennen, mm Ach ja, als je nog het één en ander van uit de lessen weet is het toch goed?
Nouja, ik zal maar verder prutsen met animatie's aan m'n ava |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:05 | |
| - Indi schreef:
- Hehe ik hoef niet te vrezen hoor
Een beetje studeren tot 11en 's avonds Opstaan om 5 uur 's ochtends o nog te studeren en het is gebakken
M'n mam zo van: 'al heb je overal een 0, het maakt niet uit, want voor je eerste examens zo zitten studeren, we zijn trots op je'
Ik heb toch al minstens 1 buis, voor LO, maar maakt dat wat uit? als ik nou geen radslag en achterwaartse koprol kan, moet ik daarom maar een 14 krijgen? als zelf de tweede keer beter was dan de eerste keer? en toch dezelfde punten heb Die leerkracht is echt zo ...urghm.. HAHAHHAHA JOIN THE CLUB! :'D Ik kan dus echt geen LO x'D En ik studeer ook altijd zo lang, maar toch ben ik zenuwachtig ;$ |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:06 | |
| Ik herinner me opeens weer dat morgen de wereld vergaat .. :c |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:07 | |
| - Icy schreef:
- Indi schreef:
- Hehe ik hoef niet te vrezen hoor
Een beetje studeren tot 11en 's avonds Opstaan om 5 uur 's ochtends o nog te studeren en het is gebakken
Ik heb toch al minstens 1 buis, voor LO, maar maakt dat wat uit? als ik nou geen radslag en achterwaartse koprol kan, moet ik daarom maar een 14 krijgen? als zelf de tweede keer beter was dan de eerste keer? en toch dezelfde punten heb Die leerkracht is echt zo ...urghm.. HAHAHHAHA JOIN THE CLUB! :'D Ik kan dus echt geen LO x'D En ik studeer ook altijd zo lang, maar toch ben ik zenuwachtig ;$ LO is altijd mijn slechtste vak, maar ik kan het ook niet xD |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 13:08 | |
| - Rainfoot schreef:
- Ik herinner me opeens weer dat morgen de wereld vergaat .. :c
Morgen ben ik precies 1 jaar op warrior cats c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |