|
|
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:32 | |
| - Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Salt gaat echt een hekel krijgen aan Time c:
Ze heeft nogal moeite een relatie op te bouwen + ze vind dat hij haar moeder afpakt van Wolf. xD Lol :') Struggle gaat te afwezig zijn om er iets tegenin te brengen, beter nog, ze gaat later niet echt een goede band krijgen met haar familie doorwille haar verleden enzow. (Dat Wolf & Shrew ruzie krijgen, en plots ze een stiefvader heeft en haar hele wereld op z'n kop staat.) EDIT;; Her, tuurlijk c: But she do loves her sis? :c
Struggle is zo'n beetje de enige waarmee ze kan opschieten. She will love her sister, aye ;D Yay c:
Ze zal haar wel helpen. ^^ Struggle zal wel wat koppig zijn aangezien ze niet echt veel met haar familie te maken wilt hebben xD Maar Salt is een uitzondering<'3 Kan Milky bij het vriendengroepje? D: (Als ze geboren is x3) |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:32 | |
| - Linepaw schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
Ze heeft nogal moeite een relatie op te bouwen + ze vind dat hij haar moeder afpakt van Wolf. xD Lol :') Struggle gaat te afwezig zijn om er iets tegenin te brengen, beter nog, ze gaat later niet echt een goede band krijgen met haar familie doorwille haar verleden enzow. (Dat Wolf & Shrew ruzie krijgen, en plots ze een stiefvader heeft en haar hele wereld op z'n kop staat.) EDIT;; Her, tuurlijk c: But she do loves her sis? :c
Struggle is zo'n beetje de enige waarmee ze kan opschieten. She will love her sister, aye ;D Yay c:
Ze zal haar wel helpen. ^^ Struggle zal wel wat koppig zijn aangezien ze niet echt veel met haar familie te maken wilt hebben xD Maar Salt is een uitzondering<'3 Kan Milky bij het vriendengroepje? D: (Als ze geboren is x3) Ja! Yay, *Is happy* Nu is het vriendengroepje dat ik zo graag wou met haar er xD |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:33 | |
| |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:33 | |
| Goed nieuws, jullie mogen mij ook een kaartje sturen <3 |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:34 | |
| - Strugglekit schreef:
- Linepaw schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
- Strugglekit schreef:
- Saltkit schreef:
Ze zal haar wel helpen. ^^ Struggle zal wel wat koppig zijn aangezien ze niet echt veel met haar familie te maken wilt hebben xD Maar Salt is een uitzondering<'3 Kan Milky bij het vriendengroepje? D: (Als ze geboren is x3) Ja! Yay, *Is happy* Nu is het vriendengroepje dat ik zo graag wou met haar er xD Nog niet, want Milky is nog niet geboren x3 |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:36 | |
| Iemand die een topicje wilt met deze schat? Dan kan ik eraan werken nu ik de tijd heb x3 |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| YAY KOMT CATO WEER EEN OUD ONDERWERP OPHALEN.
Ik heb/krijg: Sun x Jay Bird x Summer Blossom x Blijftnogeveneengeheimpje C: ehmm Eternal x Rain
and well that's kinda it I guess x33 |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| - Eriksen schreef:
- Iemand die een topicje wilt met deze schat?
Dan kan ik eraan werken nu ik de tijd heb x3 Ik wil wel een topic =) |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:37 | |
| - James schreef:
- Eriksen schreef:
Dan kan ik eraan werken nu ik de tijd heb x3 Ik wil wel een topic =) Yay :3 Ik maak vrijdag wel topic aan. Aangezien ik dan de computer weer aan m'n handen krijgen >D |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:38 | |
| Ik voel me buitengesloten op wc :C |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:38 | |
| - Fleckkit schreef:
- Ik voel me buitengesloten op wc :C
But you not D= |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:39 | |
| - Shrewleap schreef:
- James schreef:
- Eriksen schreef:
Dan kan ik eraan werken nu ik de tijd heb x3 Ik wil wel een topic =) Yay :3 Ik maak vrijdag wel topic aan. Aangezien ik dan de computer weer aan m'n handen krijgen >D Oke is goed =) |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:46 | |
| - Fleckkit schreef:
- Ik voel me buitengesloten op wc :C
Ahum your not :0 |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:47 | |
| En dan nu gabs: ik had: Windflame x Pantherface[dood] Flameclaw x Thunderstorm[is te inactief voor woorden] Snowcrystal x Moonstripe
NOOOHH IK HEB GEEN ENKEL ECHT KOPPELTJE MEER O.o |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:51 | |
| Linepaw x Brokenpaw Silverpaw' x Fallenpaw. Fluffytail x Frostclaw (Beetje inactief aan het worden x3) Foxstream x [Still a Secret]
c: |
|
| |
Iro~ 104
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 20:55 | |
| No one x No one
Binnenkort;[ofnaeenheletijd,pointstolangetijdxd]
Musicpaw x .Dawnpaw Goldtail x Shadowpelt Shadewhisper x somonecauseitsnotsecretyay
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 21:00 | |
| - Whisperwind schreef:
- En dan nu gabs:
ik had: Windflame x Pantherface[dood] Flameclaw x Thunderstorm[is te inactief voor woorden] Snowcrystal x Moonstripe
NOOOHH IK HEB GEEN ENKEL ECHT KOPPELTJE MEER O.o GAAAAAAABS WHY DID YOU 'poked' ME ON MSN? |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 21:13 | |
| DAMN ik zit gwn te janken om het eind van een spelletje, hoe erg kan het zijn? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 21:15 | |
| - Whisperwind schreef:
- DAMN
ik zit gwn te janken om het eind van een spelletje, hoe erg kan het zijn? Niet, heb ik soms ook :3 REWIND YOUTUBE STYLE :3 |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 dec 2012 - 21:16 | |
| - Shrewleap schreef:
- Whisperwind schreef:
- DAMN
ik zit gwn te janken om het eind van een spelletje, hoe erg kan het zijn? Niet, heb ik soms ook :3
REWIND YOUTUBE STYLE :3 Nee nee maar, ik moet gwn janken ik vin het zo zielig en tis nog wel professor layton |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|