Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Snowpaw""
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 DPKsfdL
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:26

Saxon schreef:
Snowpaw schreef:
Shadowpelt schreef:
Snowpaw schreef:
Shadowpelt..

I TRUSTED YOU, I LOVED YOU LIKE YOU WERE MY BROTHER
YOU WERE SUPOSSED TO DESTROY THE SITH, NOT JION THEM
YOU WERE SUPOSSED TO BRING BALANCE TO THE FORCE, NOT LEAVE IT IN DARKNESS
Obi-Wan Kenobi to Darth Vader

YUSH <'3 Ik heb een haat/liefde relatie met die vecht scene xD Vind het zo zielig voor Obi-Wan ;-;

Enne, het is trouwens; "You were the Chosen One, you were suppose to destroy the Sith, not join them.
You would bring balance to the Force, not leave it in darkness"

En dan komt; "You underestemate my power!"
Waarop Obi-Wan antwoord; "You were my brother, Anakin, I love you"

Hehehe x'D Heb 'm toevallig gister gekeken xD

Ja ik al weer TE lang geleden dus XD moet weer kijken kan niet eens meer normaal quoten

jij ook Lord of the Rings kennen?

Daarom ben ik ze overnieuw aan 't kijken x'D

Yeps. LotR is geweldig <'3 Ik zoek nog mensen die mee willen naar The Hobbit x'D

8FAN GIRLS OVER LEGOLAS* Hobbit moet ik ook nog zien, masar ben lichtelijk BLUT, moest deze maand zelf mijn ov betalen dus ik sta na 1,5 week al in de min.

wat is jou favo scene uit LotR? mijen echt dat gimli en Legolas tellen hoeveel ze doden en dat Legolas voor gimli zijn voeten een olifant neer knalt en dta gimli verbaast kijkt en dan roept 'It still only counts as one'
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:27

Eerste lading voor SS geplaatst, Merry Christmas Meerzeeh! :3
Aurora
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:27

Snowpaw schreef:
Saxon schreef:
Snowpaw schreef:
Shadowpelt schreef:
Snowpaw schreef:
Shadowpelt..

I TRUSTED YOU, I LOVED YOU LIKE YOU WERE MY BROTHER
YOU WERE SUPOSSED TO DESTROY THE SITH, NOT JION THEM
YOU WERE SUPOSSED TO BRING BALANCE TO THE FORCE, NOT LEAVE IT IN DARKNESS
Obi-Wan Kenobi to Darth Vader

YUSH <'3 Ik heb een haat/liefde relatie met die vecht scene xD Vind het zo zielig voor Obi-Wan ;-;

Enne, het is trouwens; "You were the Chosen One, you were suppose to destroy the Sith, not join them.
You would bring balance to the Force, not leave it in darkness"

En dan komt; "You underestemate my power!"
Waarop Obi-Wan antwoord; "You were my brother, Anakin, I love you"

Hehehe x'D Heb 'm toevallig gister gekeken xD

Ja ik al weer TE lang geleden dus XD moet weer kijken kan niet eens meer normaal quoten

jij ook Lord of the Rings kennen?

Daarom ben ik ze overnieuw aan 't kijken x'D

Yeps. LotR is geweldig <'3 Ik zoek nog mensen die mee willen naar The Hobbit x'D

8FAN GIRLS OVER LEGOLAS* Hobbit moet ik ook nog zien, masar ben lichtelijk BLUT, moest deze maand zelf mijn ov betalen dus ik sta na 1,5 week al in de min.

wat is jou favo scene uit LotR? mijen echt dat gimli en Legolas tellen hoeveel ze doden en dat Legolas voor gimli zijn voeten een olifant neer knalt en dta gimli verbaast kijkt en dan roept 'It still only counts as one'
Ik ken LotR ook, maar ik moet mezelf meesmokkelen naar binnen om de Hobbit te zien, ik ben nog geen 12 jaar xD
Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:30

@Snowpaw; Pfoe, lievelingsscene uit LotR *Denkt na* Die scene met Legolas en Gimli is inderdaad te genius x'D
Ik denk dat ik als Star Wars af heb, dat ik LotR weer overnieuw ga kijken en Harry Potter :F

Heb ik ook wat te doen deze vakantie xD

@Bovenmij; Das naaiend x'D Ik ben 17, dus mag er gelukkig wel in <'3
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:32

Derp, morgen ortho en tandarts aan het begin van de ochtend, kan ik m'n engels toets weer in gaan halen >>
Nouja, ze is daar wel heel makkelijk in, een meisje uit m'n klas moest dat een keer en omdat de docente de toets zo vaak vergat mee te nemen zei ze: "Je hoeft hem niet meer te doen." Like, chill xD
Snowpaw""
Member
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:33

Saxon schreef:
@Snowpaw; Pfoe, lievelingsscene uit LotR *Denkt na* Die scene met Legolas en Gimli is inderdaad te genius x'D
Ik denk dat ik als Star Wars af heb, dat ik LotR weer overnieuw ga kijken en Harry Potter :F

Ik heb dus echt niets met harry potter, heb de films een keer gezien maar dat was genoeg zeg maar.

ik hou meeste van Starwars dan LotR dan Hunger Games dan Pirates of the Carabian
Aether
Member
derpyderp
202

CAT'S PROFILE
Aether
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:34

Ik moet een site voor Informatica maken, maar ik weet niet wat voor site. Een rpg (maar waarover)? Een site met overzicht van mijn OC characters? Een verhalen site? Iemand een idee? D:
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:34

Cinnamonpaw schreef:
Derp, morgen ortho en tandarts aan het begin van de ochtend, kan ik m'n engels toets weer in gaan halen >>
Nouja, ze is daar wel heel makkelijk in, een meisje uit m'n klas moest dat een keer en omdat de docente de toets zo vaak vergat mee te nemen zei ze: "Je hoeft hem niet meer te doen." Like, chill xD
Ikke ook morgen naar Ortho :3
Om half 9 geloof ik ><
IK HEB VAKANTIE! D:
Ik wil uitslapen...
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:35

Snowpaw schreef:
Saxon schreef:

Ik heb dus echt niets met harry potter, heb de films een keer gezien maar dat was genoeg zeg maar.

ik hou meeste van Starwars dan LotR dan Hunger Games dan Pirates of the Carabian

PotC, Star Was, LotR, Harry Potter :')

MARATHON <'3 Ooit ga ik dat doen :F Met een van deze vier xD
Aurora
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:36

Saxon schreef:

Daha, maar ik lijk gelukkig ook weer niet heel veel jonger :3

-Moet nog cadeau maken-
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:36

Ik wil echt dat het gaat sneeuwen in de vakantie c:
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow

Leopardkit* schreef:
Ik wil echt dat het gaat sneeuwen in de vakantie c:
+1 83
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:37

Silverpaw' schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Ikke ook morgen naar Ortho :3
Om half 9 geloof ik ><
IK HEB VAKANTIE! D:
Ik wil uitslapen...

Aww das echt naar D;
Ik moet eerst naar de tandarts met m'n hele gezin (6 mensen) en daarna naar de ortho, terwijl ik Engels het tweede uur heb. Dat ga ik dus sowieso niet halen. Gelukkig heb ik Nederlands pas het 7e, ook een toets ^^
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:37

Flicker haat mij :c
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:38

wat doe je op msn?

NOU GWN DE CAPS LOCK KNOP RAPEN
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:40

Vrijdag gewoon lekker vrij van school. Zeker omdat de wereld vergaat xD
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:44

Wolftail schreef:
Ik dacht eerst dat je het over Flickerkit, kitten van Fluffel, had, I was like, Whuut? D:
Maar neem dan een andere plaatjessite x'D

@ Cato, nou ja, beter dan dat net nederlands en Engels de eerste twee uren zijn ;D
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:45

IK HEB VRIJDAG VRIJ <'3
MOET ALLEEN WEL WERKEN XD GEZELLIG WERKEN ALS DE WERELD VERGAAT. OMDAT HET KAN, MATTIE, OMDAT HET KAN
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:47

Silverpaw' schreef:
Wolftail schreef:
Ik dacht eerst dat je het over Flickerkit, kitten van Fluffel, had, I was like, Whuut? D:
Maar neem dan een andere plaatjessite x'D

@ Cato, nou ja, beter dan dat net nederlands en Engels de eerste twee uren zijn ;D

Indeed x33
Ik heb vrijdag de 1e twee uur les, dan tasjes samenstellen voor de voedselbank, halfuurtje kerstviering kijken en dan VOLPROPPEN MET DE KLAS. >3

Maar ik ga de dieren even eten geven, tot later ^^
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:47

NORTHERN HAZ THE POWER
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: