We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey, omdat ik morgen klaar ben met de examens ben wil ik graag actiever worden met posten dus zoek ik hier een topicjes. 2 topics per account normaal, ik weet dat ik ook nog topics had lopen maar die weet ik nog met moeite omdat het al zo lang geleden is dat ik er heb gereageerd.... Als je nog een topic had lopen moet je het maar zeggen en dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren. Ik weet dat ik veel accounts heb, maar met topics te doen kan ik zien met welke ik vlot kan posten en nog veel inspi voor heb en degene waar ik minder inspi voor heb ga ik dan op de accountmarkt doen zodat het aantal een beetje verminderd =)
(ik heb dan ook nog Una maar die is ongeboren en Flowerrain staat op de accountmarkt) Je moet het maar zeggen met welk account van jou van mij je graag een topic wilt =)
Spoiler:
Laatst aangepast door James op zo 23 dec 2012 - 12:01; in totaal 6 keer bewerkt