We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: ~future cyborg clan(hoge rangen beschikbaar)~ ma 17 dec 2012 - 19:28
hoi allemaal en welkom bij de future clan. dit is een clan katten uit de verre toekomst. ze jagen gewoon op dieren maar dat zijn ook robots. ze moeten zich af en toe wel met elektriciteit vullen anders worden ze sloom en lui, een pas geboren kitten moet direct worden gevoerd met elektriciteit anders sterft hij binnen een dag. ik heb een plaatje gevonden van hoe ik er uit zie in deze fanclan topic: http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2010/192/9/0/Cyborg_Cat_by_KermitsFriend.jpg mijn naam zal zijn: Gato
lijstje. naam: real naam: waarom: wat wil je zijn: kat/poes: leeftijd:
gekozen.
Leader: Gato (stijn,ikke xD)\ deputy: Schock[Aimée] Medicine cat: Zuko[anne] medicine cat apprentice: warrior: Zelyn[floriske] apperntice: kits: Mom cat: elders:
plaatsen.
centrale. een groot energie centrale waar vaak tweebenen rond lopen hier halen wij over het algemeen onze energie.
lightning house. het kamp, waar over al lichten branden van de cyborg planten.
light hole. de slaap plaats van de leader, deputy, medicine cat en medicine cat app.
iron village. groot bos met hier en daar kleine ijzeren huisjes die stroom geven aan veel dieren zoals muizen enzo.
bolt forest. een wat kleiner bos met veel heuvels en veel prooi.
this is it ik hoop dat je het een leuk idee vind en als je zelf nog wat op temerken heb of er its bij wil doen doe dat dan in de discussie toic van deze clan.
Laatst aangepast door Aquila op di 18 dec 2012 - 23:08; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: ~future cyborg clan(hoge rangen beschikbaar)~ di 18 dec 2012 - 17:52
naam: Zuko real naam: weet je wel,anne waarom: cyborgs zijn cool, enne..hij is een kater uiterlijk: Net als bij avatar: een oog die normaal is, de ander..in deze situatie van metaal.
Onderwerp: Re: ~future cyborg clan(hoge rangen beschikbaar)~ za 16 feb 2013 - 16:07
naam: Ghost real naam: Floriske maar noem me maar lili of Lilifee waarom: i'ts cool wat wil je zijn: Warrior kat/poes: poes leeftijd: 17 moons
Uiterlijk: Een knappe rosse poes met een blauw en een groen oog, erg gespierd:Ghost Innerlijk: Ze heeft een stalen blik en laat niet vaak iets toe maar ondanks haar koppigheid heeft ze een gouden hart en komt ze op voor de leden van de clan.
Woolly, friendly, fluffy, funny, ... We are one! Snorekit --------------------------------------------------------------
Mijn katten (actief/onactief):
Katten die ik actief hou: Koalakit~Smellpaw~Oakclaw~Snorekit~James Arthur Katten die een beetje dood zijn: Winka~Hungerpaw~Cinderkit