|
| Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: -Gz- Kestrelwings sister ma 17 dec 2012 - 17:58 | |
| Lang geleden, toen hij nog een kit was, is Kestrelwing zijn familie verloren. Alles was hij kwijt, al was zijn vader niet echt aardig. Vroeger heeft Kestrelwing in de Riverclan gewoond, maar vanaf die dag werd alles anders. Het sneeuwde die dag, en het was verschrikkelijk koud. Zijn zusje Dandelionkit was met Flowerpoppy, zijn moeder, meer mos aaan het zoeken voor een warmer nestje. maar dan begint het te stormen, en Kestrelkit is eigenwijs, en loopt met gevaar op eigen leven de sneeuw in. Als de storm is afgelopen, vindt hij zijn moeder dood terug. Maar waar is zijn zusje? Kestrelkit zoekt tevergeefs, maar Dandelionkit is verdwenen. Ook zijn kamp kan hij niet meer vinden. Hij komt in het Thunderclan gebied terecht, en hij weet de leider ervan te overtuigen dat hij mag blijven. Hij weet nu nog steeds niet, dat Dandelionkit is blijven leven, en nog steeds in de Riverclan woont. Je hebt dus gelezen dat Kestrelwings zusje nog leeft, en nu zoek ik deze dus. Ik zou het hartstikke leuk vinden als iemand haar wil spelen! Let op, ze moet wel lijken op Kestrelwing, hun ouders waren zwart-wit en wit. Bovendien zul je de tante van Darkfire zijn? Kestrelwing: Hij is een kater die niet goed tegen plagen en pesten kan. Ooit zal hij, voordat hij zijn zusje weer ziet, iemand vermoorden. Toch heeft hij een goed hart. Dandelionkit/paw/...: Zij is een vrolijke meid, en helpt altijd. Je mag haar karakter wel wat veranderen, en de warrior naam mag je zelf verzinnen. Mocht je het voorvoegsel echt niet leuk vinden, mag je die altijd veranderen. - Code:
-
[b]Real name:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Eventuele veranderingen:[/b] [b]Eventuele voorbeeldpost:[/b] [b]Extra:[/b] xAANMELDINGENxMaria Natasja -Dandelionvoice- -
Laatst aangepast door Aurora op vr 21 dec 2012 - 18:27; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister di 18 dec 2012 - 18:14 | |
| |
| | | Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister wo 19 dec 2012 - 19:06 | |
| Real name: Maria Bekendste account: Lionblaze Eventuele veranderingen: Ik vind alles prima ^^ Eventuele voorbeeldpost: Even een post van toen ze een kit was Dandelionkit's pluizige staart lag op haar neusje te rusten. Een sneeuwvlok daalde dansend neer, en belandde op haar neusje. Dandelionkit's pluizige vacht ging direct rechtstaan, en opspringend niesde ze. Niet helemaal wakker, likte ze aan haar pootje en ging ermee een paar keer over haar hoofdje. Ze knipperde een paar keer slaperig met haar oogjes, maar toen zag ze iets wat ze nooit had gezien: precies kleine, witte kristalletjes vielen neer, en de open plaats was bedekt met een dun laagje wit. Sneeuw! Piepte Dandelionkit blij. Ze sprong op en stormde met een kloppende hart naar de open plek. Ze begon rond te springen van blijdschap. Ze keek op en ze zal een extra grote sneeuwvlok vallen. Dandelionkit zakte dor haar pootjes en zwaaide met haar staart van links naar rechts. Ze stak haar kleine klauwen uit en sprong op het sneeuwvlok, maar ze miste het en viel op het koude grond. Ze voelde het kou door haar pootjes naar haar buik, en het puntje van haar staart stromen. Ze krabbelde overeind en zag dat ze helemaal vol met sneeuw was. Toen hoorde ze een stem: "Dandelionkit, je mag niet zo lang buiten zijn!" teleurgesteld wierp ze een laatste blik op de sneeuw, en trippelde terug naar de Nusery. Extra: Haar Warrior- naam zal Dandelionstorm worden ;D Ze zou heel snel zijn. Zo ziet ze eruit: http://www.elenach.ru/photo/2012/CatMix/IMG_0925.jpg |
| | | Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister wo 19 dec 2012 - 21:06 | |
| Wat wordt haar warriornaam dan? Dandelion is al warrior =} |
| | | Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister do 20 dec 2012 - 11:36 | |
| [domme ik, amg xd] stond daar niet Dandelionkit? .. - my accounts <3:
-Stripe -Strawpaw -Lionblaze -Stormclaw
- Van Lauren voor me <3:
|
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister do 20 dec 2012 - 15:57 | |
| Ik bedoel, Kestrelkit en Dandelionkit waren allebij kitten toen ze elkaar kwijt raakten, nu is Kestrelkit Warrior geworden en heet hij Kestrelwing. Dus Dandelionkit is ook al warrior ;3 |
| | | Mariatje :3 20
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister do 20 dec 2012 - 22:13 | |
| |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister vr 21 dec 2012 - 16:35 | |
| Well, wat wordt haar Warriornaam dan? Ik zet je wel alvast op mijn lijstje, niemand anders die wil? |
| | | || Like a Bozz || 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister vr 21 dec 2012 - 17:02 | |
| Real name: Natasja Bekendste account: Malona Eventuele veranderingen: Dandelionvoice is haar Warriornaam :3 Eventuele voorbeeldpost: Ez, je weet toch hoe ik post Extra: Ik stuur je haar uiterlijk via PB. Because ik wil niet dat iemand dat plaatje steelt >.< |
| |
| Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister za 22 dec 2012 - 15:57 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: -Gz- Kestrelwings sister | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |