de wereld laten zien - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

de wereld laten zien

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snakewhisper
Member
de wereld laten zien - Pagina 2 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: de wereld laten zien   de wereld laten zien - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 10:31

- Ik ben een HIJ, Scytheshade -

Snakekit keek dapper naar zijn vader, maar zo dapper als hij daarnet was, zo bang als hij nu was. Zijn vader begon te schreeuwen en Snakekit zag allemaal vogels wegvliegen uit de bomen. Snakekit drukte ze plat tegen de grond, met zijn oortjes plat. Hij moest bijna huilen. Toen zijn vader uitgeraasd was, durfde Snakekit naar geen van beide meer te kijken. Hij had Evileye dan wel verdedigd, maar op een verkeerde manier. Maar hij was ook nog een kit, dus Snakekit snapte nog weinig van hoe je iemand het beste kon verdedigen. Snakekit keek bang naar zijn vader en wou wegspringen toen die hem oppakte. Hij hing zielig in Scytheshade's kaken. Zijn pootjes hingen levenloos naast zijn lichaam. Toen zijn vader hem neerzette, keek Snakekit hem bang aan, wachtend tot hij een klap kreeg tegen zijn oortjes. "Snakekit, ik ben teleurgesteld, ten eerste moet je voorzichtig zijn. Ten tweede als je het kamp uitgaat vertel het mij tenminste. Kijk als je word gepakt door een slang dan doet dat pijn of erger. Maar dan zou je mij en Purplestorm ook erg pijn doen, dus Snakekit, zeg het de volgende keer even of zeg het tegen Raindrop of Aqualight of iemand die het tegen mij of Purplestorm het kan zeggen, Snap je? Ik ben niet boos, ik was bezorgd", zei zijn vader toen en Snakekit's oren gingen iets rechter. Nu snapte hij het ook waarom zijn vader zo boos was geweest. 'Sorry papa,' zei Snakekit en hij stond op en drukte zijn kopje liefdevol tegen zijn vaders borst. 'De volgende keer zal ik beter uitkijken,' beloofde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
de wereld laten zien - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: de wereld laten zien   de wereld laten zien - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 21:51

"Excuseer ons even" zei Scytheshade. Je doet maar dacht ze. Evileye spitste zijn oren om het gesprek mee te luisteren. "Snakekit, ik ben teleurgesteld, ten eerste moet je voorzichtig zijn. Ten tweede als je het kamp uitgaat vertel het mij tenminste. Kijk als je word gepakt door een slang dan doet dat pijn of erger. Maar dan zou je mij en Purplestorm ook erg pijn doen, dus Snakekit, zeg het de volgende keer even of zeg het tegen Raindrop of Aqualight of iemand die het tegen mij of Purplestorm het kan zeggen, Snap je? Ik ben niet boos, ik was bezorgd" hoorde ze Scytheshade zegen. Snakekit antwoorde daarop 'Sorry papa de volgende keer zal ik beter uitkijken,'. 'sorry Scytheshade ik had je moeten waarschuuwen dat hij weg ging maar snakekit was ook zo enthousiast ik hoop dat je mijn excuses accepteerd' zei ze met gebogen hoofd. Ze was dom geweest. 'sorry snakekit' zei evileye. Ze was boos dat snakekit haar nu niet meer aardig vond.

i am evil my eyes betray my

the devil is scared of my eye's
Terug naar boven Ga naar beneden

de wereld laten zien
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: