|
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: [Gezocht] Topics galore! zo 16 dec 2012 - 19:47 | |
| Hallo iedereen! Omdat ik net ben begonnen met Rainfoot hier op Warrior Cats leek het me een goed idee om hem wat connecties te geven. Mogelijk wat vrienden, vijanden, kennissen, van alles en nog wat! Want wat is een kat zonder vrienden en vijanden? Niet alles is natuurlijk rozengeur en maneschijn. Dus als je een topic wilt, roep dan even. Het moge lange zijn, korte, grappige, verdrietige, het maakt mij allemaal niet uit, ik wil enkel zo veel mogelijk connecties en gezellige topics. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zoals ze zeggen. Zelfs hopeloze crushes zijn geweldig leuk. Rainfoot zit in WindClan, maar hij moet nog even geaccepteerd worden. Daarna kan ik vol op gaan posten!
Rainfoot is van nature een rustige, vriendelijke kat die niet snel en onnodig zijn tanden in een andere kat zet. Met uitzondering van indringers, eenlingen enzv.
Oh ja, als je zo iets hebt van hé, ik wilt plannen met me kat dat hij/zij en Rainfoot bijvoorbeeld vijanden of vrienden gaan worden in de toekomst mag dat ook. Het lijkt me wel leuk om dat dan te laten ontwikkelen door wat topics heen en niet in één keer, pats boem! Vrienden/vijanden.
- Topic list:
Legolas; 1 Topic, gestart √ afgerond Harepaw; 1 Topic, gestart √ Scarredpaw; 1 Topic, nog niet gestart X Musicpaw, 1 Topic, nog niet gestart X
Tot in de RPG dan maar, - Rainfoot Ripped gloves, raincoat Tried to swim and stay afloat Dry house, wet clothes Loose change, bank notes Weary-eyed, dry throat
Laatst aangepast door Rainfoot op vr 21 dec 2012 - 17:19; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
24
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! zo 16 dec 2012 - 19:50 | |
| Ik heb net een topic geopend in het rogue gebied. als je wilt mag je daar reageren! - Spoiler:
- Code:
-
<center><div style="background-image: url(http://i50.tinypic.com/28s9co3.png);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #FFFFFF; width: 500px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top:460px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[color=#000000][center][sub]Het is echt heel mooi! Dank je wel![/sub][/color][/center]</font></div></div></center> [/sub][/color][/center]
[/code] |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| |
| |
24
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! zo 16 dec 2012 - 19:54 | |
| Ja, dat geloof ik wel. Alleen als je de territoria van andere clans binnen wilt moet je toestemming vragen aan de alpha van die clan. Maar Rogue gebied mag gewoon - Spoiler:
- Code:
-
<center><div style="background-image: url(http://i50.tinypic.com/28s9co3.png);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #FFFFFF; width: 500px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top:460px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[color=#000000][center][sub]Het is echt heel mooi! Dank je wel![/sub][/color][/center]</font></div></div></center> [/sub][/color][/center]
[/code] |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! ma 17 dec 2012 - 7:54 | |
| Mij lijkt een topic ook wel leuk (: Ik heb Wavecrash of Harepaw' in de Windclan, het maakt mij niet erg veel uit. |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! ma 17 dec 2012 - 12:53 | |
| Ik wil wel een topic (: !
Ik heb Scarredpaw in de windclan? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! ma 17 dec 2012 - 13:02 | |
| Oké, leuk (: ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Danii x 47 Actief
| |
| |
| |
Faye 215 Actief
| |
| |
| |
Lianne 72 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! di 25 dec 2012 - 10:03 | |
| Sorry voor mijn late bericht. Ik heb het wat druk deze week XD .
Ik zal vandaag een post schrijven met Scarredpaw, dan wil ik het topic wel starten (: . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! di 25 dec 2012 - 10:28 | |
| Ik heb een speciale Rogue poes (soms vriendelijk, soms niet xD)
En een lieve kittypet kitten =D |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Topics galore! | |
| |
|
| |
|