|
|
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Awards. zo 16 dec 2012 - 13:59 | |
| Hey, Ik zat eens te denken, en kwam opeens op een idee. Misschien dat de awards ook weergegeven kunnen worden onder je avatar. Zegmaar net als 'Real Name' en 'Katten profiel'. Dit kan namelijk ook mensen stimuleren ze te gaan behalen, waardoor het RPG gedeelte actiever gaat worden. Aangezien 9 van de 10 nooit op het profiel klikken, aye. :'] Dat was mijn ideetje. Zeg gerust wat jullie er van vinden. |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 14:03 | |
| Hmmm, aan de ene kant ja, maar aan de andere kant... Wordt het dan niet wat rommelig? x'D |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 14:05 | |
| Ik denk dat de post-oppervlakte dan enorm groot gaat worden, niet? Want het zijn wel heel veel plaatjes, en wanneer je ze allemaal/bijna allemaal ooit bereikt word is het inderdaad rommelig. |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 14:12 | |
| Je zou ze misschien wel bij het Kattenprofiel kunnen zetten? |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 14:23 | |
| Hmm, Ik denk dat alle awards niet zo'n goed idee is maar dat als alleen de laatst gehaalde award erstaat? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 14:24 | |
| Gewoon niet. Het gaat te vol worden dan, en rommelig. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:00 | |
| Ik ben er ermee bezig, vond het ook wel gaaf, maar het wordt idd te rommelig als je ze allemaal plaatst. Misschien dat 4 awards onder avatar wel leuk zouden staan? Dat er een apart hokje op het profiel komt waar je je bv. je 4 favoriete awards kan plaatsen. Is dat een leuk idee? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:01 | |
| Dat lijkt me idd wel iets overzichtelijker dan (: |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:06 | |
| - Littlepaw schreef:
- Ik ben er ermee bezig, vond het ook wel gaaf, maar het wordt idd te rommelig als je ze allemaal plaatst. Misschien dat 4 awards onder avatar wel leuk zouden staan? Dat er een apart hokje op het profiel komt waar je je bv. je 4 favoriete awards kan plaatsen. Is dat een leuk idee? (:
Dat lijkt me wel leuk ja :3 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:11 | |
| Mij dus niet. T word dan te druk onder je avatar. Zoals t nu is vind ik t wel goed. Maar wat wel kan is een linkje naar de plek waar je awards staat, net als met katten profiel. Dat je er zegmaar een apart plekje voor hebt met 1 vakje real zeg maar met bijvoorbeeld 1000 woorden in een post etc. Dan nog een vakje voor 1 char etc.
Onder ava word dan denk ik wel iets te slordig, al zijn t er maar 3 of 4. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:14 | |
| Het lijkt mij juist wel leuk, het zijn er niet te veel naar mijn idee. |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:23 | |
| Ik denk dat vier awards onder je ava wel kan, aangezien die gewoon naast elkaar passen. Dat lijkt mij wel leuk. |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:25 | |
| Kan t dan niet in een soort van spoiler, zo dat t er niet heel druk uit gaat zien? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:26 | |
| Het zou er dan zo uit komen te zien: - Spoiler:
|
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:27 | |
| Ik vind het er goed uitzien, niet rommelig |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:28 | |
| - Littlepaw schreef:
- Ik ben er ermee bezig, vond het ook wel gaaf, maar het wordt idd te rommelig als je ze allemaal plaatst. Misschien dat 4 awards onder avatar wel leuk zouden staan? Dat er een apart hokje op het profiel komt waar je je bv. je 4 favoriete awards kan plaatsen. Is dat een leuk idee? (:
Dat lijkt me ook een goed plan, ja. Fijn dat ik niet de enige ben die het een leuk ideetje vond. :'] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:30 | |
| Het ziet er idd wel leuk uit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:34 | |
| Mokay than, t valt dus mee =3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:36 | |
| |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Awards. zo 16 dec 2012 - 15:37 | |
| *komt er even tussen* Maar is er dan ook echt een limiet? Want als je het alleen zegt dat er maar vier mogen staan, kunnen noobs/nieuwelingen altijd nog heel wat daar neerzetten en word het toch nog een rommel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Awards. | |
| |
|
| |
|