Hallo mensen. Bedankt voor het bezoeken van dit topic.
Ik ben van plan om goed actief te worden met Stoneroar en hem niet zoals Burnedleaf te laten verstoffen. Daarom heb ik een leuke storyline voor hem bedacht om hem in te werken en actief te maken.
Stoneroar's DecisionStoneroar is een doorgewinterde Shadowclan kater. Hij's bruut en wilt graag vechten. Toch heeft hij een zwakke plek, een poes uit ...clan. Ze zijn al vaker partners geweest en telkens weer uit elkaar gegaan omdat het risico te groot was voor beide katten. Deze poes is ook het totaal omgedraaide van Stone, lief en zachtaardig. Daarom zouden ze ook een gedoemd koppel vormen.
Ook nu is het net weer uit gegaan tussen Stoneroar en de poes en telkens weer doet het hem pijn. Telkens weer moet hij haar achter laten, wetend dat ze ooit toch wel weer bij elkaar zouden komen.
Echter is er binnen de clan ook een poes die zijn aandacht trekt. Deze poes past qua karakter perfect bij Stoneroar, ze is niet echt de liefste van het stel en vind het niet erg om een goed potje te vechten. Stoneroar overweegt een vriendschap met de poes te sluiten en al snel biecht hij op dat hij een ex partner in een andere clan heeft.
De poes doet hier niets mee, al is ze stiekem wel jaloers op deze onbekende poes van een andere clan. Als Stoneroar en ... op een dag samen een patrouille houden en daarbij zijn ex partner tegenkomen, ontstaat er een bitchfight. De kater haalt de twee poezen uit elkaar, maar staat voor een keuze. Gaat hij terug naar zijn ex en zal voor eeuwig een mietje zijn, of blijft hij zijn clangenoot en verliest zijn ex partner.
Ik zoek voor deze verhaallijn een paar extra katten.
Poes uit andere clan: Deze poes heeft een lief en zachtaardig karakter. Ze heeft door Stoneroar's harde buitenkant heen gekeken en zijn liefde gekregen. Zij en Stone zijn partners geweest, maar zijn kortgeleden uit elkaar gegaan! Ze behoort tot een andere clan,
gelieve geen riverclan!Poes uit Shadowclan: Een bittere poes die niet vies is van een gevecht. Ze past qua karakter perfect bij Stoneroar en doet er ook alles aan om hem in te pikken. Ze is hartstikke jaloers op zijn ex partner.
Eventuele andere katten: Als je nog een leuke toevoeging hebt aan deze storyline, sta ik open voor suggesties.
Als je mee wilt doen, eventjes het onderstaande lijstje invullen.
- Code:
-
[b]Naam:[/b]
[b]Account waarmee je wilt meedoen:[/b]
[b]Nieuw of bestaand account:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Extra's:[/b]
[b]Eventuele ideeën:[/b]
[b]Account waarop ik je kan bereiken:[/b]
Bedankt voor het lezen van dit topic en hopelijk wil je mee doen aan deze storyline.
- Stoneroar