[Storyline] Phanter's journey.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Phanter
Member
[Storyline] Phanter's journey. DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:02

Ik heb besloten om een verhaallijn te maken waarin phanter op reis gaat, ver weg van de tweebenen omdat die hem bijna gepakt hadden. Hij gaat in een schuur wonen in de buurt van rogge's hoeve (Sorry weet engelse naam niet xD faal) en daar gaat hij in zijn eigen schuur verder leven. Alleen de reis is een soort verhaallijn. Ik heb gelezen en hoop dat ik het hier mag plaatsen, als het niet mag wil je het dan verplaatsen naar het goede plekje? Maar phanter ontmoet wel andere katten in die reis. Je kunt een van deze rollen nemen:
- Kat die phanter helpt.
- Kat die phanter aanvalt.
- Kat die eerst de leider vertelt dat phanter op hun territorium is gekomen.
- Kat die phanter ontmoet en uiteindelijk samen met hem gaat leven.
- Kat die phanter helpt terwijl hij een clankat is en tegen de krijgscode gaat.

Lijstje:
Naam kat:
Leeftijd kat:
Welke rol:
Waarom:
Extra:

Katten die meedoen:
Plumefur - Helpt als hij door het windterritorium reist.
Stripe - Helpt phanter en ze worden vrienden die elkaar af en toe bezoeken.

- Ik hoop dat dit hier mag x -

Laatst aangepast door Phanter op za 15 dec 2012 - 22:34; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[Storyline] Phanter's journey. Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:18

lijstje: Kat die phanter helpt terwijl zij een clankat is en tegen de krijgscode gaat.
naam kat: Plumefur
leeftijd kat: 10 moons
welke rol: Kat die phanter helpt terwijl zij een clankat is en tegen de krijgscode gaat.
waarom: gewoon , heb er zin in
extra: /
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:20

Okej accepted x

Nog iemand die wil ? ;D

Als ik ongeveer 4 of 3 katten heb en niemand wil verder meer begin ik wel. Hij moet eerst door TC terrirorium, en daarna windclan volgensmij. Hij kan rogue's ontmoeten bij vierboom of op zijn oude terrirorium. En langs de grenzen kan hij andere clans ontmoeten. Dus welke kat je ook hebt je kunt meedoen (Kittypets ook want hij woont in de buurt van twoleg place bij zijn oude terrirorium, alleen denk niet dat een kittypet zo gevaarlijk gaat doen O.o)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Storyline] Phanter's journey. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:23

Deze rol kan dus niet gezien hij niet bij de Clan kan ^^ Even ter verduidelijking.

Sorry ik denk dat ik door de formulatie van de zin niet helemaal begreep wat je bedoelde. Ik dacht namelijk dat hij zelf in de Clan zou komen.

[Storyline] Phanter's journey. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Laatst aangepast door Fireheart op za 15 dec 2012 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:25

Maar hij gaat toch alleen door het territorium om daar te komen fireheart? Dan kan Plumefur hem toch helpen (tegen de krijgscode mja) door hem te begeileden ofzo ?

EDIT'; Geeft niks hoor fireheart ^^
Stripe
Member
Maria
150

CAT'S PROFILE
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:29

Naam kat: Stripe
Leeftijd kat: 11 moons
Welke rol: mag het een poes zijn die hem helpt en uiteindelijk zijn vriendin (gewoon) blijft?
Waarom: kei leuk Very Happy
Extra: kunnen ze elkaar daarna af en toe als vrienden ontmoeten?

[Storyline] Phanter's journey. Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:32

Stripe is accepted, bedankt dat je wilt Very Happy

Tuurlijk kunnen ze af en toe als vrienden ontmoeten, maar wil je hem dan ontmoetten terwijl hij nog in zijn oude territorium is ? of pas bij vierboom ofzo ?

[Storyline] Phanter's journey. 314f8dy
Raphael
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Raphael
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 8:53

naam kat: Raphael
leeftijd: zie op katten profiel..
welke rol: Kat die phanter aanvalt.
warom: het leek me leuk om in een verhaallijn te spelen ^^
extra: ik heb 1 vragen 1. mag Raph je ook perongeluk aanvallen want my cat are a good, en mag hij je voor een deel helpen?

[Storyline] Phanter's journey. 1328881616yO61Dd
Tatja
Member
38
Actief
Tatja
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 9:15

Naam kat: Jayjay
Leeftijd kat: 5 Jaar
Welke rol: Kat die Phanter aanvalt.
Waarom: Jayjay heeft actie nodig :'D
Extra: Jayjay was vroeger een TC Kat, dus hij kan nog goed vechten enz. Dus hij kan best als Kittypet aanvallen ^.^

[Storyline] Phanter's journey. UATBC[Storyline] Phanter's journey. UVkVa[Storyline] Phanter's journey. OcVBD[Storyline] Phanter's journey. H4dkE[Storyline] Phanter's journey. 8PIlT[Storyline] Phanter's journey. KCKQM[Storyline] Phanter's journey. GtqBX
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 11:54

Allebei accepted (srry typ vanaf me iPad)
Maar wie moet het eerste ontmoet worden en waar en in welke volgorde willen jullie?
En yayay wie gaat dan winnen?
Later vrede dan raph en gaat ze dan Voor een deel helpen bijv om te jagen ofZo?

Waar moet ik jullie ontmoete?
En dan maak ik een lijstje en beginnen we Very Happy

Raphael
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Raphael
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 15:56

Raph denkt dat Phanter slecht is maar dan komt hij erachter van niet en dus stopt hij met het gevecht en wilt hij Phanter helpen met zijn reis. Dus mag dat?

[Storyline] Phanter's journey. 1328881616yO61Dd
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 22:36

Ja is goed. Waar wil je hem ontmoeten ?

Dan doen jullie het in deze volgorde (If you want)'
- Eerst rapheal, in een gevecht en komt erachter dat phanter goed is. Hij helpt hem daarna met zijn reis.
- Dan stripe , dan ontmoet hij dus stripe die hem gaat helpen.
- Dan jayjay, gevecht, maar wie wint moet ik nog ff weten
- Dan plumefur, die hem help wanneer hij door het windterritorium reist

Willen jullie het zo of niet ???

Harry
Member
H ~
132

CAT'S PROFILE
Harry
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimema 17 dec 2012 - 7:31

Ehm, Nou ja ik denk wel dat Jayjay gaat winnen, aangezien hij tog ouder is en heeft nog steeds in zijn tuin geoefend met zijn vechtkunsten.
Ik denk dat hij begint omdat zijn TC instinct weer boven hem kwam omdat de rogue er was, en hij wil de rogue, Phanter, dus wegdrijven :3

En ik vind de volgorde zo goed hoor ^^

[Storyline] Phanter's journey. Onder10
Harry || Niall || Louis || Liam || Zayn
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:39

Uhhhhhhhhh.... 1 van jullie de volgorde bedenken ? Ik snap me eige volgorde niet xD :3

maar verder goed heuwr

Plumefur
Member
59
Actief

CAT'S PROFILE
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:46

happy Ik vind het ook een goede volgorde

[Storyline] Phanter's journey. 2rym5wk

Laatst aangepast door Plumefur op ma 17 dec 2012 - 18:48; in totaal 1 keer bewerkt
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:47

Ik begin wel, oke ? Als mensen het niet goed vinden zeg even dan verwijder ik de post.
Even een nieuwe volgorde want deze vind ik beter.
- Eerst Jayjay de kittypet, want hij is daar nu toch dichtbij.
- Dan Raph
- Dan stripe
- Dan als hij in het windterritorium is, plumefur.
Hopelijk vinden jullie dit goed.
------------------------------
Phanter opende langzaam zijn ogen, en voor de laatste keer zag hij zijn hol. Hij besefde dat dit zijn laatste dag was in zijn hol. Hij stond op en keek naar de prooistapel. Daar lagen een muis, een vogel, en een eekhoorn op. Hij pakte de muis en begon hem op te eten, hij moest nu eten voor hij begon aan zijn reis. Toen hij het kleine muisje op had was zijn honger weg, maar toch moest hij dooreten. Hij at de vogel op tot de laatste veren en smikkelde de eekhoorn daarna. Leaf-bare was begonnen, dat was slecht voor een reis, en voor phanter. Er lag geen sneeuw of watt dan ook. Er was wel een koude wind, dat merkte phanter wel toen hij zijn hol uit kwam. Hij woondde te dicht bij de tweebeenplaats en hij zag al tweebenen rondlopen in de buurt van zijn hol. Bovendien moest hij de kittypets bewijzen dat hij er geen was. Hij keek een laatste keer naar zijn hol, en zijn territorium. ''Vaarwel, mijn eerste terriorium. Ik zal je niet vergeten.'' miauwde hij. Een lichte regen begon op de grond te vallen en in zijn
vacht te komen. Hij merkte toen hij op een hek sprong, hij door een paar tuinen van kittypets moest. Nou en? Ik ben niet bang voor een paar poesiepoezen! Dacht hij. Snel sprong hij van het hek, in de tuin. Drie tuinen verder merkte hij dat hij tegenover een boze kittypet stond. Hij probeerde uit te leggen. ''Ik ben op reis ik ben zo weer uit je territoriu-'' zei hij maar werd al besprongen door een poesipoes. Deze was sterk, hij had nog een beetje een ThunderClan geur. Waarschijnlijk had deze al eerder in de thunderclan geleefd.

( Phanter is in yayyay's tuin. Dus jayjay ga maar posten ^^)
Strawpaw
Member
Maria
307

CAT'S PROFILE
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 14:46

[sorry dat ik ertussen in kom, maar moet het niet niet bij de accountmarkt? :/]

[Storyline] Phanter's journey. 20jgrdd
[Storyline] Phanter's journey. 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Storyline] Phanter's journey. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 14:03

Phanter,

Posten doe je in het RPG gedeelte en niet bij de account markt in je zoek topic.

Mvg. Fireheart

[Storyline] Phanter's journey. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Stonepaw**
Member
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 23:35

Maar waar dan voor storyline's?
EDIT;
ik ga hem NU posten !
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 16:57

Jongens (Sorry dubbelpost)
hier staat die, http://warriorcats.bigforumpro.com/t9299-phanter-s-journey#227800

Hier mag Jayjay alleen nog aanvallen ke? Bij vierboom mogen raph en stripe komen.
Maar dan staat het topic bij vierboom Smile

en plume jij bij windclan.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] Phanter's journey.   [Storyline] Phanter's journey. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: