|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:18 | |
| Nu nog een gezellige fam topic en tadà. c: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:20 | |
| Ik heb komende vrijdag helemaal vrij, dus dan kan ik wel wat maken ;D ?
En ergens is het best handig dat Holly drie broers heeft. Verklaart wel waarom ze een tomboy is en zo =w= IkvindGraystripeergmanry. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:23 | |
| *Grins* Aye x'D Is goed, als je eventueel toch geen tijd hebt, maak ik wel (a') |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:28 | |
| Ik ben alleen niet de snelste poster xD Maar ik zal mn best doewn om sneller te zijn dan normaal |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:29 | |
| Nee, ik ga vrijdag echt posten. Ik heb zo'n zin om te posten maar ik heb tegen mezelf gezegd om het niet te doen omdat het teveel tijd inneemt x')
@ Gabs; O, doe maar rustig aan hoor ~ Heb liever een mooie, goede post die het wachten waard is - dan een overhaaste post die niet leuk is om te lezen ;p |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ ma 17 dec 2012 - 23:31 | |
| Ik hou dr niet van om anderen te laten wachten xd Ik heb gelukkig wel vakantie, en desondanks dat ik wss veel moet werken maak ik wel wat tijd <3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 14:09 | |
| Oké, ik ben heel erg laat en ik ben te lui om uit te zoeken welke accounts van wie zijn zodat ik pb's kan sturen. Dus... Ja... Hier is het familia topic dat ik had beloofd: http://warriorcats.bigforumpro.com/t9513-a-new-day#233319 Dus jullie kunnen reageren. En zo o3o... En mijn post is useless, I know :3 |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 15:16 | |
| Weten ze dat ze familie zijn? Just to be sure~ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 15:31 | |
| Lijkt me wel logisch o3o ?... Ik ben er in ieder geval vanuit gegaan dat ze het wel weten XD |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 15:39 | |
| [ F ] amilia Naam: Cato Naam van het account dat je wilt aanmelden: Sunpaw* Bekendste account: Blossompaw/Cinnamonpaw Eventuele ideeën: Als het een zus wordt, dat Holly "beter" was en dat de ouders haar zelf hebben opgevoed en Sunpaw* hebben laten verstoffen, aangezien Sunpaw* is opgevoed door haar pleegmoeder Splashtail Wat wil je zijn: Zus of anders nichtje Heeft het account dat je aanmeldt zelf nog familieleden: Nouja alleen Splashtail als haar pleegmoeder, dus niet echte familie. Extra: Kan ik me hier nog voor aanmelden? x'D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 15:42 | |
| Nou, om eerlijk te zijn heb ik geen zin in zo'n heel familie drama. Of ja niet gelijk en daarom weet ik niet zo goed wat ik van je idee moet vinden -> plus dat ik ook weer eventjes bij alles en iedereen toestemming moet gaan vragen en dan kan het dus wel weer eventjes duren ^^ |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ zo 30 dec 2012 - 15:44 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ vr 4 jan 2013 - 1:06 | |
| Als het goed is heb ik het nu aan iedereen gevraagd etc En ik heb goed nieuws want niemand had er iets op tegen: dus Sunpaw* mag haar zusje zijn c:
Ik zal nog wel eventjes op msn aanspreken voor een paar dingetjes c:
En mensen, ik heb nog steeds dat familie topic en ik vind het erg jammer dat niemand erop reageert |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ wo 6 feb 2013 - 19:34 | |
| Ik heb helemaal niks te horen gekregen over een Sunpaw die zus is :3? En als ik eerlijk moet zijn wil ik Gray een niet al te grote fam geven, misschien een ideetje dat zijn ouders vroeger gestorven waren en dus de moeder en vader van Time, Holly, Cotton.. hem hebben geadopteerd? |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ do 7 feb 2013 - 0:01 | |
| Was je er later al achter gekomen dat ik je een pb had gestuurd? Want voor zover ik weet heb ik wel degelijk eerst contact met iedereen opgenomen - en dat kostte me ook best veel werk.
En ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ik ben net pas klaar met... Circa vijftien opgaves van scheikunde dus mijn hersens zijn geroosterd o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: [ G ] ezocht: Stuff ~ | |
| |
|
| |
|