|
|
846
| |
| Onderwerp: I MADE A COMEBACK di 2 nov 2010 - 18:13 | |
| -warning, random hyper cat down here. Passing on own risk. (woohoo krom engels)-
WOOOHOO, IN ALLE RANDOMNESZ EN AANGEZIEN IK HYPER BEN, MAAK IK N COMEBACK :'D
ONDERSCHRIFTJES IS TERUG o3o
(met 3 slots though, shh)
DUS ALS U GRAAG EEN ONDERSCHRIFT VAN MEH WILT, DE EERSTE TWEE KRIJGEN N PLEKJE :'D
(eerste heeft Sunnogwattes al *gaat kijken* Silversun dus. Sorry was je naam ff kwijt x'D)
(en, ff de kleine lettertjes, als ik je nog een onderschrift schuldig was, SORRY, en vraag t opnieuw :'3)
Slot 1: Bluestar Slot 2: Slot 3:
~Fights destroy and~~broken hearts bleed.~~Revenge keeps me going~~blood is my need...~ ~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~ Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin
Lollipops are extremely tasty ~
Laatst aangepast door Night op zo 23 jan 2011 - 20:22; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK di 2 nov 2010 - 18:14 | |
| OMG IK WIL ! xD EDIT: Whoot :3 Ik was op tijd 8D ~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~ ~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~ [/size] |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
846
| |
| |
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK zo 14 nov 2010 - 20:43 | |
| |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK zo 14 nov 2010 - 20:57 | |
| *sadface* NOOS!! Ik was douchen D: En nu ben ik te laat ;-; *gaat sad in hoekje zitten*
En trouwens; Brokkie kijkt daar echt zo chaggie xd Gewoon masterlijk ;x Seek freedom and become captive of your desires. Seek discipline and find your liberty.- Alleen lezen als je tegen een harde mening kunt.:
Dyslexie is niet een smoesje voor alles. Typ desnoods je posts in Word, daar leer je erg veel van. En extra vragen stellen aan je Nederlands docent(e) helpt ook erg veel. Ik ben - stel je bent ook een dyslect - een mede dyslect. Dus zeg niet dat ik dit niet mag zeggen, heb er zelf ook last van. Maar loop er niet mee te koop. Heb er zelfs nooit wat over gezegd en mensen merkten het niet eens op. Dit is mijn mening en standpunt, en die verander ik niet. Dank U Schön. En ja, ik ga dit in al mijn onderschriften zetten (;
Lekker puh.
|
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK zo 14 nov 2010 - 21:00 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK zo 14 nov 2010 - 21:19 | |
| Als er weer plekken over zijn wil je er dan een voor Coldpaw maken. *Lief lachje* |
|
| |
846
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK ma 15 nov 2010 - 16:11 | |
| zou je er een voor storm kunnen maken? * na dat alle andere zijn geweest die er nu om hebben gevraagd XD* groetjes stormtail. tekst: ''* It is the storm in my wise heart *'' +: ''*Nature is the best teacher*'' |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| |
| |
846
| |
| |
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK ma 15 nov 2010 - 18:04 | |
| |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK ma 15 nov 2010 - 18:12 | |
| Doe je ook avatars? Zoja, kun je er eentje zoeken voor Friendlwyind die ook bij het onderschrift past? Als je tijd hebt hoor |
|
| |
846
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: I MADE A COMEBACK zo 23 jan 2011 - 19:23 | |
| Als er slots leeg zijn, dan eentje voor mijn wolf op wolfstory? :$ - Spoiler:
Naam; Fawnstep. De achtegrond daar is Zwart misschien handig om tew eten. Het hoeft niet persé alleen als je zin en tijd hebt! |
|
| |
846
| |
| |
| |
846
| |
| |
| |
Joos // MissDinosaur // Soja Sauce 64
| |