We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 19:48
Palefur schreef:
Ik snap niet wat er raar aan is ? c: Homo in real vind ik ook niet raar, het zijn gewn je gevoelens...
+1 Enorm veel mensen doen er over alsof het vreemd is, maar dat is het helemaal niet. En nog iets, vaak wordt een lied of film "gay" genoemd, maar hoe kan dat nu, hoe kan een lied of film zich nu aangetrokken tot een andere mannelijke lied/film voelen? xD En we noemen films/liederen/ect. toch ook niet hetero?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 19:51
Brandon. schreef:
Palefur schreef:
Ik snap niet wat er raar aan is ? c: Homo in real vind ik ook niet raar, het zijn gewn je gevoelens...
+1 Enorm veel mensen doen er over alsof het vreemd is, maar dat is het helemaal niet. En nog iets, vaak wordt een lied of film "gay" genoemd, maar hoe kan dat nu, hoe kan een lied of film zich nu aangetrokken tot een andere mannelijke lied/film voelen? xD En we noemen films/liederen/ect. toch ook niet hetero?
Sorry, dat moest er even uit. xD
Deze gay film is gevallen voor de hetero film x'D Oke, dat klinkt niet :']
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 19:58
Yaisa schreef:
Flamestripe schreef:
Brandon. schreef:
@Robin, Gay/homo zijn is toch compleet normaal, dus waarom geen clan? (;
Dat kan normaal zijn, maar niet op WC xD
PFFF *Loopt rondjes rond de tafel terwijl hij roze is gay roept*
Voor Stonepath&...(Big shame D; i forgot name) is het anders wel normaal hoor x'D
Stonepath en Lostpath xD Lostpath is mijn account namelijk :')
En ja, ik heb een homo accountje. Sterker nog, ik had het eerste homo wolven accountje op WolfStory. Gay people are awesome, just deal with it :') And if you don't like it, to bad ;D BÁM
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 20:04
Komaan mensen rustig, het is toch niet de bedoeling om iemand te kleineren? Robin is een fijn persoon hoor. C: En het is fijner als er hier vrede heerst, het is bijna kerst! *Veranderd in een éénhoorn en begint regenbogen te eten*