|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:16 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:18 | |
| Dat moment dat je rond een uur als dit nog dingen voor Nederlands aan het opzoeken bent - moet een beschouwing maken - en je vader ineens komt van: GA EENS SLAPEN. Sssh, ga weg. Ben bezig met mijn toekomst :U
Ik snap die vent zo niet. Hij gelooft me nóóit als ik zeg dat ik bezig ben voor school ¬¬ |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:19 | |
| @Noor; wat moet je weten over een beschouwing? :') Ik wil je best helpen ^^' Was mijn proefwerk voor Nederlands x'D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:22 | |
| Het is dus mijn SE voor Nederlands ;}
Ik heb een opbouw plan etc, het enige waar ik nog mee bezig ben is echt informatie opzoeken over het onderwerp ^^ Als ik eerlijk ben, ben ik blij dat ik geen betoog hoeft te maken maar een beschouwing. Heb geen feiten nodig en kan gewoon lekker lullen. -> Mijn Nederlands docent vindt het knap als je simpel kunt schrijven en dat kan ik.
Ik heb het trouwens over intelligentie en dan zoem ik vooral in op hoogbegaafdheid en de soorten intelligentie. En over het begrip 'slim' in het algemeen. Ik weet al een beetje wat ik wil gaan typen, moet alleen nog eventjes kijken hoe ik het aan elkaar ga lijmen ^^ |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:25 | |
| Ah, je moet dus je eigen documentatie map gebruiken x'D Dat hoefde wij gelukkig niet, wij krijgen een algemene map xD
Beschouwing is sowieso een stuk makkelijker dan een betoog, omdat je lekker neutraal mag blijven :')
Mja, als je hulp nodig hebt, ik ben op msn ofzo xD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:29 | |
| Tja, op het moment is ook 75% procent uit mijn klas jaloers op mij. Vanwege het feit dat ik zo grijs ben als maar kan en ik heel veel dingen uit de losse hand kan typen als ik wil. Ik ben soms een beetje filosofisch en dat is erg fijn bij beschouwingen ~
En betogen zijn echt de hel voor mij. Vorig jaar moest ik er eentje maken voor proefwerk - toen had ik ook een andere docent - en hij wilde graag dat we eerst een proef exemplaar gaven. Nou... Dit had hij te zeggen over de mijne: 'Het is niet echt een betoog. Ja, je geeft soms wel eens een zwakke uiting van je eigen mening of een feit, maar je komt niet overtuigend over. Meer alsof je mensen aan het denken wilt zetten over dat onderwerp en bij een betoog moet je ze ook echt overhalen om zich aan te sluiten bij jouw standpunt.' En bij een beschouwing laat je mensen dus nadenken over een onderwerp x')
O, wat wel zo is: ik ben slecht in titels. Héél slecht ;} |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:32 | |
| Titels zijn een hel xD De mijne worden altijd afgekeurd :')
Enne, ik heb betogen en beschouwingen leren maken bij 3 verschillende docenten en die willen het alle drie anders x'D Daar wordt je knetter gek van :')
Vorig jaar ben ik voor de klas volledig afgekraakt, door een invallende docent. Ik had de uitleg les gemist namelijk, dus ik had het op de manier gedaan zoals het mij het jaar daarvoor [ik ben blijven zitten immers xD] is geleerd. Begon dat wijf me volledig af te kraken >>
En nu is het mijn vaste NL docent. Ik haat haar, zo hard :') |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:42 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:44 | |
| @ Quinty; Mijn titels zijn cheesy en geven een lezer niet echt het gevoel om verder te lezen. Wat ze juist moeten doen XD
En mijn vorige docent was een Vlaming, maar ik mocht hem. Zijn mening over de school was net zoals die van de leerlingen, of ja de meeste van de leerlingen, en hij was gewoon een chille gast. Ik had een keer een e-mail naar hem gestuurd omdat ik een vier had gekregen voor een presentatie door een van de mensen waarmee ik moest samenwerken. En toen liet hij mij - met nog twee andere, we waren met z'n vieren, het opnieuw doen - en toen had ik een 8 De meeste docenten zouden mij geen kans hebben gegeven. Of ja... Drie van de vijf zouden het niet hebben gedaan ^^'
En de docent die ik nu heb gebruikt mij als voorbeeld bij een 3 havo klas. Ik heb Dyslexie, zoals je misschien al weet, en ik had een keer gezegd: 'Ik zie mijn Dyslexie niet als een beperking, maar als een uitdaging.' Later had hij tegen mij gezegd: Die strijd met jouw Dyslexie eh, die ben je aan het winnen op het moment. En toen was het dus van dat hij mij als voorbeeld gebruikte. Soms roep ik sympathie op bij Nederlands docenten, soms niet. Het beste aan die docent die ik nu heb vind ik nog dat hij jaloers is op mijn Dyslexie. En dan niet om de reden dat je dan een soepelere telling krijg of zo - zoals al die domme leerlingen doen - maar in de vorm van de manier waarop de hersenen werken van een Dyslecticus, want dat is blijkbaar heel anders of zo XD
FANTASIEEEE
Alleen de docent die ik de jaren daarvoor had mocht ik niet. Hij gaf me een onterechte één en ik heb hem toen laten inzien dat hij die weg moest halen - door nerd te spelen en alleen nog maar 8'en of hoger te halen - en toen heeft hij pas helemaal aan het eind overwogen om die een weg te halen. Is zijn goed recht. Anders had ik iemand klappen gegeven :U
Nou dat is mijn Nederlands docenten geschiedenis. TADAAAH. |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:49 | |
| Mhm, een aardige geschiedenis dus x'D Geen zin om de mijne uit te schrijven, sorry u_u
Anywayz. Ik was dus van plan om de tweede Star Wars te gaan kijken, maar uiteindelijk zit ik hier Galactik Football te kijken :') Fuck logic xD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 0:53 | |
| Ik heb nog meer geschiedenissen. Het leven van Noor. Een biografie over Noor. Geschreven door Noor. ;}...
En ik heb The Amazing World of Gumball vandaag gedownload. En ik heb ook heel seizoen een en twee van Adventure Time al een tijdje liggen... Ik ga gewoon hersenloze dingen in de kerstvakantie kijken, dat heb ik nu al uitgeplant: dus je hoeft je vreemd te voelen ;D |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:01 | |
| Whoosh, deze meid gaat misschien een 5000 woorden post halen met Graystripe o3o Zit al in de 3000 |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:09 | |
| K moet een 8421 woorden post maken x'D
nou ja wil ik x'D voor CO Delaney begin ik aan als ik rust heb ;3
eerst ff nieuw topic make nvoor Road en dan slaapie doen |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:10 | |
| - Rowankit schreef:
- K moet een 8421 woorden post maken x'D
eerst ff nieuw topic make nvoor Road en dan slaapie doen WHUUT? O.O Dat is gewoon onmogelijk x'3 |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:17 | |
| - Strugglekit schreef:
- Rowankit schreef:
eerst ff nieuw topic make nvoor Road en dan slaapie doen WHUUT? O.O Dat is gewoon onmogelijk x'3 Valt wel mee hoor x'3 ik weet precies wat ik ga schrijven so |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:18 | |
| soon this baby will be alive |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:23 | |
| - Road schreef:
- Strugglekit schreef:
- Rowankit schreef:
eerst ff nieuw topic make nvoor Road en dan slaapie doen WHUUT? O.O Dat is gewoon onmogelijk x'3 Valt wel mee hoor x'3 ik weet precies wat ik ga schrijven so Ah okey :3 -- Die post van mij ziet er echt huge uit x'D Bijna 4000 woorden! *Juicht stilletjes* |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:27 | |
| Ik, Joos, Rosa en Kippie liggen hier heel levenloos. :') |
|
| |
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:28 | |
| je moet jezelf altijd als laatst plaatsen Juul |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 dec 2012 - 1:28 | |
| - Hollowstreak schreef:
- Ik, Joos, Rosa en Kippie liggen hier heel levenloos. :')
Eh duduh, ik leef gewoon x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|