Algemene Onzin Topic - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Phanter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:58

Onzinpost!

Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin OnzinOnzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin

Zo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 21:59

Ja zoiets, alleen dan korter, dat gaat immers sneller Razz
Robin
Member
Robin
7
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:00

Aargh ik altijd met mijn dubbelposts...

Waarom gaat het niet meer door Marieksel ?
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:00

Ik wil een kader voor musicheart >.<

maar nooit wil iemand maken
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:02

Vraag dat aan in een shopje fzuu, ik ben echt weer aan het spammen en om dp's te voorkomen wissel ik van account xDDDD
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:03

Tss, dat gaat niet echt werken, hoe later het wordt, hoe minder erg dit topic wordt ondergespamt, want hoe meer mensen naar bed gaan x'D
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:03

Mij krijg je niet klein,ik blijf doorspammen tot ik eerste van vandaag sta Very Happy
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter

geen shopje doet aanvraag & heb al veel vaker gevraagt bij artcorner, maar niemand reageert

en vraag maar aan topic kun je geen kaders aanvragen. Sad
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:04

Flamestripe schreef:
Mij krijg je niet klein,ik blijf doorspammen tot ik eerste van vandaag sta Very Happy
Tja, maar dubbelposten mag al niet, dus die moet je er al vanaf trekken x'D
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:04

Ik zal eens wat voor je zoeken, bedankt voor te posten, zo kom ik dichter bij de 1ste plaats.

Jij helpt mij & Ik help jou.
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong

Whispersong schreef:
Ik weet wel wat ik met haar wil gaan doen, maar ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen...

Whisper is nu dus Rogue omdat Whisperstar zogenaamd tegen haar heeft gezegd dat ze haar droom waar moet maken. Ze gaat dus een soort kamp maken/zoeken (het ex-SkyClankamp?) voor haar Clan maar er komen geen katten de haar Clan willen joinen (Earthwalker zou misschien met haar meegaan, maar dat is nog niet helemaal duidelijk). Ze wordt daarvan een beetje gek en gaat zelf haar Clan verzinnen, waar ze later ook een soort hallucinaties over krijgt. Als een kat dan in het "LightClankamp" komt wordt hem/haar meteen gevraagd of hij/zij de Clan wil joinen, maar de meeste katten zijn een beetje bang voor, de inmiddels redelijk gestoorde, Whispersong.

Dat is hoe ik haar veraallijntje tot nu toe heb uitgedacht...

*twijfelt of ze dit nog wel gaat uitvoeren...*
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:05

Timefall schreef:
Flamestripe schreef:
Tja, maar dubbelposten mag al niet, dus die moet je er al vanaf trekken x'D

Neen, dat doe ik niet Smile

En bedankt voor de post marieksel...
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:06

Whispertje moet meedoen met phanters verhaallijn! Very Happy

* Phanter dat nu wil *

Ik weet trouwens een super onzin post!
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:08

Neeeh, er is een kat voor mijn deur aangereden.

ZE wordt nu naar de dierenarts gedaan Sad, ze is vanachter verlamd...
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:08

NEEEEE :'(

*HUIL*
Stoneroar
Member
19
Actief

CAT'S PROFILE
Stoneroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:09

Zo meteen ga ik Stoneroar's 'storyline' uitschrijven en hier plaatsen. Op een of andere manier heb ik altijd van die vreemde chars, of in ieder geval met een vreemde geschiedenis xD
Ik hoop dat er mensen mee willen doen met mijn idee Very Happy
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:09

*Huilt ook*, Het was een blauwe perzische russische, van een speciaal ras, leek op Bluestar...
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:11

BLAUWSTER! Ze is aangereden door een monster...
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:11

Zo een zoek topic =3
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:12

Lightpaw* schreef:
Zo een zoek topic =3

Waar voor dan ?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: