|
|
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 21:58 | |
| Onzinpost!
Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin OnzinOnzin Onzin Onzin Onzin Onzin Onzin
Zo xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 21:59 | |
| Ja zoiets, alleen dan korter, dat gaat immers sneller |
|
| |
Robin 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:00 | |
| Aargh ik altijd met mijn dubbelposts...
Waarom gaat het niet meer door Marieksel ? |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:00 | |
| Ik wil een kader voor musicheart >.<
maar nooit wil iemand maken |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:02 | |
| Vraag dat aan in een shopje fzuu, ik ben echt weer aan het spammen en om dp's te voorkomen wissel ik van account xDDDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:03 | |
| Tss, dat gaat niet echt werken, hoe later het wordt, hoe minder erg dit topic wordt ondergespamt, want hoe meer mensen naar bed gaan x'D |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Mij krijg je niet klein,ik blijf doorspammen tot ik eerste van vandaag sta |
|
| |
marijn 142
| |
| geen shopje doet aanvraag & heb al veel vaker gevraagt bij artcorner, maar niemand reageert en vraag maar aan topic kun je geen kaders aanvragen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:04 | |
| - Flamestripe schreef:
- Mij krijg je niet klein,ik blijf doorspammen tot ik eerste van vandaag sta
Tja, maar dubbelposten mag al niet, dus die moet je er al vanaf trekken x'D |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Ik zal eens wat voor je zoeken, bedankt voor te posten, zo kom ik dichter bij de 1ste plaats.
Jij helpt mij & Ik help jou. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| - Whispersong schreef:
- Ik weet wel wat ik met haar wil gaan doen, maar ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen...
Whisper is nu dus Rogue omdat Whisperstar zogenaamd tegen haar heeft gezegd dat ze haar droom waar moet maken. Ze gaat dus een soort kamp maken/zoeken (het ex-SkyClankamp?) voor haar Clan maar er komen geen katten de haar Clan willen joinen (Earthwalker zou misschien met haar meegaan, maar dat is nog niet helemaal duidelijk). Ze wordt daarvan een beetje gek en gaat zelf haar Clan verzinnen, waar ze later ook een soort hallucinaties over krijgt. Als een kat dan in het "LightClankamp" komt wordt hem/haar meteen gevraagd of hij/zij de Clan wil joinen, maar de meeste katten zijn een beetje bang voor, de inmiddels redelijk gestoorde, Whispersong.
Dat is hoe ik haar veraallijntje tot nu toe heb uitgedacht... *twijfelt of ze dit nog wel gaat uitvoeren...* |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:05 | |
| - Timefall schreef:
- Flamestripe schreef:
- Mij krijg je niet klein,ik blijf doorspammen tot ik eerste van vandaag sta
Tja, maar dubbelposten mag al niet, dus die moet je er al vanaf trekken x'D Neen, dat doe ik niet En bedankt voor de post marieksel... |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:06 | |
| Whispertje moet meedoen met phanters verhaallijn! * Phanter dat nu wil * Ik weet trouwens een super onzin post! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:08 | |
| Neeeh, er is een kat voor mijn deur aangereden. ZE wordt nu naar de dierenarts gedaan , ze is vanachter verlamd... |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:08 | |
| |
|
| |
19 Actief
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:09 | |
| *Huilt ook*, Het was een blauwe perzische russische, van een speciaal ras, leek op Bluestar... |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:11 | |
| BLAUWSTER! Ze is aangereden door een monster... |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:11 | |
| |