|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 14:35 | |
| Jaja daar is hij dan eindelijk.... De Equestriaclan! Deze clan bestaat uit katten die afgeleid zijn van MLP. De gebieden: Canterlot: Dit is een grot waar alle hoge rangen slapen. Zoals de leader, de deputy, de medicine cat en de medicine cat apprentice.
Ponyville: Dit is en grote struik waarin alle warriors, kittens en apprentices slapen. Er is ruim genoeg plek. De bladeren houden de sneeuw, regen hagel en wind tegen.
The everfree forest: Dit is een bos naast de open plek waar de katten leven. Hier jagen ze altijd. Midden in de everfree forest is de moonstone. Die ligt in een tunnel onder de grond. Hier gaan de leaders en haar/hem apprentice heen om samen te romen met de starclan.
Leader: Aangemeld: Annemeike Deputy: Aangemeld: Aqua (Laura) Medicine cat: Luna (Esmee) Medicine cat apprentice: Zoeken we nog Warriors: Pinkie Pie (Tanya), Rainbow Dash (Annemeike), Fluttershy (Meerzz) ..., Apprentices: Zoeken we nog Kittens: Zoeken we nog Moederpoezen: Zoeken we nog Elders: Zoeken we nog De leader is sowieso Celestia, en als er meerdere aanmeldingen zijn moet ik loten. - Code:
-
[b] Ik voeg me bij Equestria![/b] RL naam: Kat naam: afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Rang: Beloof je actief te blijven?: Uiterlijk kat: Motivatie:
Laatst aangepast door Darkblood op zo 16 dec 2012 - 12:26; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 14:43 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Annemeike Kat naam: Elestia afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: what do you think -.-" Rang: Leader Beloof je actief te blijven?: sure Uiterlijk kat: Sneeuwwitte poes met ijsblauwe ogen Motivatie: ya know, i love it! |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 14:50 | |
| Je moet even een nietbestaande MLP naam verzinnen voordat je Celestia word. (als je word gekozen) Want dan zet ik je erbij als warrior, totdat de loting er is, en dan veranderd je naam bij de ceremonie in Celestia :3. Dit geld ook bij alle andere leaderaanmeldingen! |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 15:06 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: uh... Kat naam: Rainbow Dash afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Nope Rang: Warrior Beloof je actief te blijven?: zeker Uiterlijk kat: Blauw-grijs met ijsblauwe ogen Motivatie: i love mlp
Nog een keer xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 15:39 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: you know Kat naam: Luna afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Afgeleid Rang: warrior Beloof je actief te blijven?: What do you think? Uiterlijk kat: Donkerpaars met paarse ogen Motivatie: omdat jij het bent xD |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 16:00 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Merel Kat naam: Fluttershy afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Read her name xD Rang: Warrior Beloof je actief te blijven?: Ofcourse <3 Uiterlijk kat: Okee ik kan dus geen foto vinden :I Heel lichtbruine poes met aquablauwe ogen. Motivatie: I just like MLP <3
Laatst aangepast door Mara op za 15 dec 2012 - 16:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 16:04 | |
| allebei toegelaten! Welkom bij Equestria |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 16:27 | |
| WAIT WAIT ik wou me voor Med.cat aanmelden D= |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ za 15 dec 2012 - 16:31 | |
| oke dan, je bent aangenomen ^^ |
|
| |
Stijn~ 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 11:25 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: stijn Kat naam: Clyde afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: zelf verzonnen (zo heet mijn kat in real life) Rang: medicine cat apprentice Beloof je actief te blijven?: je weet zelf ik blijf echt actief. Uiterlijk kat: wit met oranje (weer zoals mijn kat in real life) Motivatie: I just love MLP
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 12:18 | |
| aangenomen Welkom bij Equestria Mensen de RPG topic is klaar! |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 12:23 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Laura Kat naam: Aqua afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Zelf vezonnen Rang: Deputy Beloof je actief te blijven?: jep Uiterlijk kat: kijk op profiel Motivatie: Supper cool chikken
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 12:25 | |
| Je staat er nu bij als warrior, want misschien willen andere ook nog deputy zijn ^^. Dus as de naamceremonie is, zal ik kiezen. (als er geen andere zijn die ook deputy willen zijn) Welkom bij Equestria |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 12:27 | |
| DP: Mensen, morgen kies ik de leider! meld je dus snel aan! |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 14:39 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Anne Kat naam: Serafijn afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: verzonnen, schattig naampje XD Rang: moederkat Beloof je actief te blijven?: sowieso Uiterlijk kat: een sneeuw witte poes met goud kleurige ogen. Motivatie: i love my little pony!! |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 16:58 | |
| Aangenomen Welkom in Equestria |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 17:23 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Lyan Kat naam: Lyra afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: MLP xD Rang: Medicine Pony Apprentice? Beloof je actief te blijven?: Jup =3 Uiterlijk kat: Als Lyra xD Motivatie: Lijkt me epic =3
Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Lyan Kat naam: Rarity afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Ahum >3 Rang: Warrior Pony >3 Beloof je actief te blijven?: JAAHAAA Uiterlijk kat: Wit met paarse ogen, foto ken je xD Motivatie: Me lieft Rare <3
|
|
| |
Mara 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ zo 16 dec 2012 - 22:25 | |
| Ik voeg me bij Equestria! RL naam: Mara Kat naam: Applebloom afgeleid van een MLP of zelf verzonnen: Applebloom is so cute! Rang:Kitten Beloof je actief te blijven?: Sure Uiterlijk kat: een crème kleurige vacht met lichtoranje ogen met daarin een kleein beetje rood Motivatie: I'm a brony! Duh! |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ ma 17 dec 2012 - 14:52 | |
| Ik hebben idee.... Wat nou als je hier ook elements of harmonie hebt? |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ ma 17 dec 2012 - 15:13 | |
| - Dewkit schreef:
- Ik hebben idee....
Wat nou als je hier ook elements of harmonie hebt? Dat is een goed idee. Dan zijn in plaats van de Moonstone de Element of harmony |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♦~ Equestria ~♦ | |
| |
|
| |
|