| Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] | |
|
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 19:33 | |
| Alloah {username} , Ik had een klein ideetje voor Brandon dat hem wat actiever zou maken:
Hier is het;
Brandon speelt op straat wanneer hij plots wordt aangereden. Het volgende moment ligt hij in het ziekenhuis. Hij heeft overal pijn en er zit een gips rond zijn rechter voorpoot. Deze poot volledig verlamd. Bran kan die dus niet meer bewegen of voelen. Bij de dierendokter maakt raakt hij bevriend met {Cat 1}. Nadat hij terug naar huis mag ziet hij de kat soms nog. Eens thuis heeft hij een goede vriend, {Cat 2}, die hem steunt en door de moeilijke periode heen haalt. Tenslotte zijn er nog {Cat 3} & {Cat 4}. Zij pesten Brandon lachen hem uit. Dat was het n_n Hier zijn wat voorwaarden: Voor {Cat 1}; Deze kat moet ouder zijn, ongeveer 15 a 20 moons. Voor de rest is alles goed.
Voor {Cat 2}; Hier zin geen echte voorwaarden voor Voor {Cat 3} & {Cat 4};Ze moet ook ouder zijn dan Brandon of even oud. Voor de rest ook geen eisen Het mogen trouwens allemaal bestaande accounts zijn. n_n Verdere eisen;
- Wees actief
- Spam niet
- Goede RPG'er
- ...
Dat was het peepz, *Herbert uit*
Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!
Laatst aangepast door Brandon. op do 20 dec 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 19:35 | |
| I'd like to play {Cat 1} :3 Ga later namelijk nog een Kittypet aanmaken en deze moet natuurlijk een lieve schat zijn <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 19:37 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 19:46 | |
| Mag ik Cat 2 zijn ?
Even lijstje dan maar ;
Real Name ; Robin Name ; Coconut. Age ; 7 moons. Ervaring ; Ik post vandaag 2 maanden in de rpg maar heb toch niet zo'n slechte posts denk ik ^^ Geslacht ; Jongen, Kat ; Ook jongen. Waarom ; Omdat dit cute is xD
Greetz :d Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 19:51 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] vr 14 dec 2012 - 20:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] wo 19 dec 2012 - 16:34 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] wo 19 dec 2012 - 16:38 | |
| Niet erg Proficiat Allemaal ! Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] do 20 dec 2012 - 8:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Vanalles voor Brandon [Friends, Enemy's, Topics, ect.] | |
| |
|
| |
|