aan idt verhaal denk ik al zo lang het is vast lijk vet cliché XD
De donkere straten waar ik 's avonds door heen moest fietsen om naar huis te komen vanaf mijn werk. Ik woonde nog steeds bij mijn ouders, helaas waren mijn ouders echt rare mensen die alleen maar konden zeggen dat ik dik was. Elke keer tijdens het avond eten was het altijd het zelfde liedje. Mijn voeten duwde ritmisch de trappers rond, ik keek om mij heen of ik iemand zag, iemand die tussen de bomen door keek. De kou die langs mijn vingers gleed maakte mijn handen steeds gevoellozer, de laatste tijden had ik het steeds kouder. Na de lange weg te hebben afgereden sloeg ik af op de rotonde en moest ik nog een klein stukje verder over een heuveltje. Ik keek naar de grasvelsen in de mini polder waar ik langs reed, ik sloeg nog een keer af. Mijn fietslichtje brandde steeds minder maar ik was toch bijna thuis moest nog een hoekje om. Ik zette de fiets in de schuur en stak mijn sleutel in het slot en liep naar binnen. Ik zette mijn tas op de voederton van de honden en mijn jas hing ik aan de kapstok.
Ik gooide mijn tas in de hoek van de gang. Je kwam ons huis binnen in de gang waar je meteen de WC ontmoetten. Het een inhammetje voor de trap en meteen rechtdoor was de deur van de huiskamer. Ik deed de deur open de twee honden die bij ons inwoonde maakte een keffend geluid en stopte meteen na een keer. Ik gaf de twee honden een aai over hun bol en kijk naar mijn moeder die natuurlijk achter de pc zat met haar glas wijn. Ze kon een fles wijn wegdrinken elke dag maar aangeschoten werd ze er niet van maar een Alcoholist kon je haar wel noemen. Ze gaf geen ene crap om mij leek het zo nu en dan, het enige wat ze zegt tegen mij is dat ik dik ben of mijn kamer moet opruimen. Ook had ze zo nu en dan een klusje voor mij dat mijn broertje niet kan doen. Mijn moeder heeft hem altijd beter gevonden. ''Hee mam, ik heb op mijn werk gegeten.'' Loog ik behendig. Ik zag dat er pizza op het aanrecht lag en legde hem in de vriezer. Pizza bevat te veel vet voor mijn dieet, die kan ik echt niet opeten.
moet ik verder of hoeft daa nii