|
|
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:02 | |
| Er is bij 5 huizen in de straat ingebroken... En holy shit ik trek net een plukje haar deruit 0.0. O fjoe, je kan et niet zien :O |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:05 | |
| - Timefall schreef:
- x'D
Dat zou ik ook gaan denken *Al heb ik geen kat* Dat is nou net het vervelende van jonge katten -.- Kijk, eentje is lui en al op leeftijd, maar de andere is net 1.5 jaar en wordt hyper als het regent xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:07 | |
| - Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Dat zou ik ook gaan denken *Al heb ik geen kat* Dat is nou net het vervelende van jonge katten -.- Kijk, eentje is lui en al op leeftijd, maar de andere is net 1.5 jaar en wordt hyper als het regent xD
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:10 | |
| Waaaaaaah ik lief het nieuwe setje van Dew 8D |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:12 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:13 | |
| goeie moggel |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:19 | |
| |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:21 | |
| Goedemorgen iedereen!^^ *Post-mode activated* |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:22 | |
| - Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Dat zou ik ook gaan denken *Al heb ik geen kat* Dat is nou net het vervelende van jonge katten -.- Kijk, eentje is lui en al op leeftijd, maar de andere is net 1.5 jaar en wordt hyper als het regent xD
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:23 | |
| - Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ Ook lekker xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:29 | |
| - Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ Ook lekker xD Heerlijk xD Gisteren had hij een vogel met ingewanden en al voor de de deur gelegd O.o |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:32 | |
| Ow mijn kat vangt niks omdat hij bang is voor muizen en ratten en met vogels praat xD |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:32 | |
| Ik ben hier tot kwart voor tien omdat m'n ma een bitch is. Ik moet van haar tot 1 uur leren of zo, ja DOEEII. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:34 | |
| Aww ;-; ik hoef niet te leren want er valt niks te leren, ik moet alleen m'n ouders overhalen dat ik naar Joos mag |D |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| - Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ Ook lekker xD Heerlijk xD Gisteren had hij een vogel met ingewanden en al voor de de deur gelegd O.o Guys, mijn moeder dwingt me om te eten, dus verpest dat niet voor haar 0.o ik ga echt kotsen... Ik voel me met elke hap dikker worden 0..0 |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| - Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ Ook lekker xD Heerlijk xD Gisteren had hij een vogel met ingewanden en al voor de de deur gelegd O.o Omnomnomnomnom |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:35 | |
| |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:36 | |
| - Blossompaw schreef:
- Aww ;-;
ik hoef niet te leren want er valt niks te leren, ik moet alleen m'n ouders overhalen dat ik naar Joos mag |D Ik mag sws, alleen wil ik op dit moment m'n scherm inrammen. :'] |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 9:36 | |
| - Brandon. schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- Aurora schreef:
- Timefall schreef:
- x'D
Ghege x'D Ik hoop voor je dat hij niet al te vaak een lamp omstoot :'] Hij komt vaker het lijk van een muis of vogel naast mijn bed leggen ^^ Ook lekker xD Heerlijk xD Gisteren had hij een vogel met ingewanden en al voor de de deur gelegd O.o Omnomnomnomnom
XD @Tanya, hou op, dit is echt niet goed voor je. Kan me niet schelen of je luisterd, als j het maar weet |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|