|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:08 | |
| @Her; hmm ja, best wel ja D: maar wel epiiic ^^ @Robin; Heuyyy! *waves*
--- Mehh, ik ben te erg aan het stressen voor latijn, someone shoot me |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:08 | |
| YEE ik heb een fucking 10 voor Engels, als enige van de klas =D |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:12 | |
| Aurora's kerstsetje is cute <3 |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:13 | |
| Aurora is altijd cute, maar met kerst extra ;3 Iro heeft m gemaakt =] |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:20 | |
| *waves back to Laura*
Hii everyone, was even gaan eten.
Btw, eeeeindelijk ook een jongen, Hi her ! |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:24 | |
| - Mijn Verslag Over Het Huis Van De Nacht, NOG NIET AF:
Zoey is een normaal school meisje die gewoon haar eigen leventje leid met haar familie. Op een dag wanneer ze gewoon bij haar kluisje staat te praten met een vriendin staat er in eens een andere man bij haar kluis. Ze kent de man niet, maar uiteindelijk beseft ze dat het een speurder is van het huis van de nacht. (Een Speurder is iemand die halfwassen creëert, vampiers die de volledige verandering nog moeten ondergaan voor ze écht vampier zijn). Zoey wist niet wat de vampier bij haar kluis mocht, maar op eens kwam de man naar haar toe, en ze werd gemerkt. In de WC’s van de school zag ze de stempel op haar voorhoofd die aangaf dat ze een halfwas was geworden. Thuis wouden haar ouders haar niet helpen, en haar stiefvader vond enkel dat ze was gezegend door de duivel en wou samen met The People Of Faith er voor zorgen dat de stempel ongedaan kon maken. Maar Zoey wou niks met the People Of Faith te maken hebben. Zoey kon er niet meer tegen en besloot weg te lopen. Ze liep weg, en ging naar haar Oma toe, Oma Redbird. Maar door haar merkteken verzwakte ze helemaal, en ze viel flauw. Haar Oma had haar naar Het Huis Van De Nacht gebracht. School voor halfwassen, voor wanneer ze nog niet vampier zijn. Op die school leerde je hoe je moest leven als een vampier, maar ook gewoon de standaard dingen die je op een normale mensen school leert. Neferet, de Hoge Priesteres van het huis van de nacht werd haar mentor, en begeleidde haar. Enkel klopte er iets niet aan die Neferet, maar in het begin zag Zoey dat niet. Naar mate ze langer op de school zat, hoe beter ze zich ging voelen. Ook maakte ze vrienden, en behoorde ze al snel tot een vrienden groepje die bestond uit, Stevie Rea, Erin, Shaunee, en Damian, die homo is. Ook leerde Zoey anderen kennen, zoals Aphrodite, die ze dus echt niet mocht. Ze was gemeen en een kreng tegen over haar, maar toch werd ze gevraagd om bij de Duistere Dochters te komen. Dat gebeurde, en later werd ze zelfs de Leidster van de Duistere Dochters, dat betekende dat ze het pad van een Hogepriesteres zou volgen. Ook blijkt ze een affiniteit voor alle vijf de elementen te hebben; Vuur, Water, Aarde, Lucht en Geest. Al snel merken anderen dat ze speciaal is, ook Neferet merkt dat. Later blijkt dat Neferet niet aan de kant van Nux staat, de godin van de vampieren, en Zoey komt ook achter andere gevaarlijke dingen die niet kloppen. Iedereen was voor gehouden; als een halfwas de verandering tot vampier niet dood komt, gaan ze dood, maar het blijkt net iets anders te zijn. Ze worden ondood en veranderen in het stereotype van een vampier.
Klopt het een beetje tot nu toe, en is het een beetje vlot te lezen? =3 |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:30 | |
| - Flamestripe schreef:
- *waves back to Laura*
Btw, eeeeindelijk ook een jongen, Hi her ! Ik ben hier toch al wel zeker 1 jaar en 5 maanden xD En we zijn trouwens heel erg in de minderheid :c EDIT; Nath, het leest vlot! C: Het verhaal klinkt ook leuk. ^^
Laatst aangepast door Brandon. op vr 14 dec 2012 - 13:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:33 | |
| - Brandon. schreef:
- Flamestripe schreef:
- *waves back to Laura*
Btw, eeeeindelijk ook een jongen, Hi her ! Ik ben hier toch al wel zeker 1 jaar en 5 maanden xD En we zijn trouwens heel erg in de minderheid :c Dawh xD Het is soms ook wel iritant dat er zoveel meisjes zijn >,< |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:35 | |
| Her idd, kom je naar de meeting ? @Esmee ; +1 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:36 | |
| Eindelijk Weekend |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:37 | |
| - Flamestripe schreef:
- Her idd, kom je naar de meeting ?
@Esmee ; +1 Nee, ik mag denk ik niet, ik woon namelijk in België ^^ Jongen + Belg = Extreme minderheid xD |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:39 | |
| Als het ooit eens in Rotterdam is, dan kom ik zeker =D Dan kom ik mijn eierkopje ook laten zien^^ |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:44 | |
| *half dood* HET IS WEEKEND MENSEN, WEEKEND! Nog twee proefwerken te gaan maandag, en dan ben ik KLAAR, helemaal KLAAR xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:46 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 13:52 | |
| Mwuhh, ben ik de enige die nog tot dinsdag heeft met zo'n vreselijk moeilijk stuk in? D: ik voel me echt niét lekker al die woorden die ik moet kijken zijn er al zo veel en dan nog teksten enalles..
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 14:03 | |
| Wil iemand helpen een cadeau voor Secret Santa? Gewoon een kadertje maken zonder tekst of iets bijzonders, dat kan ik zelf |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 14:07 | |
| Nog zoveel te doen D:
Boek lezen voor Nederlands >> Verslag maken daarvan Boek lezen voor Duits >> SO maken daarvan 100 woordjes Duits leren >> So maken daarvan Stamboom maken voor Geschiedenis >> 28 Januari Inleveren
En zo kan ik nog wel ff doorgaan xd |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 14:21 | |
| - Timberclaw schreef:
- *half dood* HET IS WEEKEND MENSEN, WEEKEND!
Nog twee proefwerken te gaan maandag, en dan ben ik KLAAR, helemaal KLAAR xD Meh. Ik heb maandag en woensdag nog eentje x'D En mijn weekend begint pas na werk ;-; |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 14:21 | |
| Aurora; het is de bedoeling dat je Secret Santa helemaal alleen maakt, volgens mij xD Q; Ik heb wel al 10 proefwerken achter de rug he? XD
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 14:22 | |
| Da's waar, maar ik kan geen kaders maken, dus als iemand me de codes uitlegde... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|