|
|
Meerz 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:04 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:05 | |
| - Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Oké, of je zegt de naam van diegene, of je zegt niks. Nu gaan mensen zich aangesproken voelen en daar wordt de sfeer ook niet gezelliger van... Mijn persoonlijke mening.
nee, alsof de sfeer daar gezellig van word bovendien wisten Cato en ik niet eens dat het de zelfde persoon was waar we het over hadden en ik vertelde wat tegen juul en die dacht percies het zelfde.. puur toeval Ach fijn, je snapt geloof ik donders goed wat ik bedoel, maar goed. ---- Mooi gedaan Amore! <3 |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:06 | |
| - Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Oké, of je zegt de naam van diegene, of je zegt niks. Nu gaan mensen zich aangesproken voelen en daar wordt de sfeer ook niet gezelliger van... Mijn persoonlijke mening.
nee, alsof de sfeer daar gezellig van word bovendien wisten Cato en ik niet eens dat het de zelfde persoon was waar we het over hadden en ik vertelde wat tegen juul en die dacht percies het zelfde.. puur toeval Ach fijn, je snapt geloof ik donders goed wat ik bedoel, maar goed.
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:08 | |
| - Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
nee, alsof de sfeer daar gezellig van word bovendien wisten Cato en ik niet eens dat het de zelfde persoon was waar we het over hadden en ik vertelde wat tegen juul en die dacht percies het zelfde.. puur toeval Ach fijn, je snapt geloof ik donders goed wat ik bedoel, maar goed.
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, Dat stel ik ook niet, maar mensen voelden zich wel aangesproken en dat vind ik rottig voor ze, vooral voor de mensen die dat misschien niet durven te posten. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:10 | |
| - Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, Stop erover! Serious, ik weet niet wat er gaande is maar Dogdance heeft gelijk. Als je alleen maar over slechte/negatieve dingen wilt praten, praat dan tegen een muur. I'm stressed like hell, thinking that Wc might be a good thing to focus on for a couple minutes. But peepz ;___; |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:12 | |
| - Wolftail schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, Stop erover! Serious, ik weet niet wat er gaande is maar Dogdance heeft gelijk. Als je alleen maar over slechte/negatieve dingen wilt praten, praat dan tegen een muur. I'm stressed like hell, thinking that Wc might be a good thing to focus on for a couple minutes. But peepz ;___; Ik hou mn muil al weer, iedereen leest alles wat ik zeg niet of verkeerd. Er is al een bepaald persoon hier dat mij haat voor mijn mening. Pleur met je gezeik he. |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:15 | |
| - Mantiskit schreef:
- Wolftail schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, Stop erover! Serious, ik weet niet wat er gaande is maar Dogdance heeft gelijk. Als je alleen maar over slechte/negatieve dingen wilt praten, praat dan tegen een muur. I'm stressed like hell, thinking that Wc might be a good thing to focus on for a couple minutes. But peepz ;___; Ik hou mn muil al weer, iedereen leest alles wat ik zeg niet of verkeerd. Er is al een bepaald persoon hier dat mij haat voor mijn mening. Pleur met je gezeik he. BEDANKT. Bedankt voor 't laten stressen van mijn virendin, mijn zus Tessa! Als jullie weten wat ze doormaakt zullen jullie wel anders piepen. -.- Well, ik ben weg. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:21 | |
| Vriendjespolitiek, wat haat ik toch die vriendjespolitiek. ~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:22 | |
| - Rolo schreef:
- Mantiskit schreef:
- Wolftail schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
- Mantiskit schreef:
- Dogdance schreef:
----
Mooi gedaan Amore! <3 wie zegt dat het over iemand van WC gaat, Stop erover! Serious, ik weet niet wat er gaande is maar Dogdance heeft gelijk. Als je alleen maar over slechte/negatieve dingen wilt praten, praat dan tegen een muur. I'm stressed like hell, thinking that Wc might be a good thing to focus on for a couple minutes. But peepz ;___; Ik hou mn muil al weer, iedereen leest alles wat ik zeg niet of verkeerd. Er is al een bepaald persoon hier dat mij haat voor mijn mening. Pleur met je gezeik he. BEDANKT. Bedankt voor 't laten stressen van mijn virendin, mijn zus Tessa! Als jullie weten wat ze doormaakt zullen jullie wel anders piepen. -.- Well, ik ben weg. Haha, weten wat ze doormaakt.. Ach, ik weet niet wat ik hier op moet zeggen want elk woord leest men verkeerd of laat men's leven in elkaar storten c: Al weet ik wel dat Jou reactie weer ruzie zal starten, dus Wolf is out ~ |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:23 | |
| LOOK ;3 <3 |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:24 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:24 | |
| Mooie gitaar! Welke liedjes kun je erop spelen? Of welke liedjes kun je erop spelen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:25 | |
| ehehehe ik kan G akkoord =$
|
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:26 | |
| FYI wat in lucht je hartje topic staat gaat over nioemand op WC voor iedereen zich aangesproken voelt.. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:27 | |
| - Breakingdawn schreef:
- LOOK ;3
<3 Echt mooie gitaar <3 |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:27 | |
| *gaat aan Secret Santa werken* |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:28 | |
| - Mantiskit schreef:
- FYI wat in lucht je hartje topic staat gaat over nioemand op WC voor iedereen zich aangesproken voelt..
Ik wil je toch even mijn excuses aanbieden, aangezien ik altijd gewoon zeg wat ik denk omdat ik dat beter acht. Ik draag je niks haatdragends toe, maar gaf gewoon mijn eerlijke mening. Als je me nog even verrot wil schelden of iets in die trant, mag je dat nu via de PB doen. Want misschien verdien ik dat ook wel, maar ik vind alsnog dat mensen meer aan me hebben als ik gewoon eerlijk ben (En soms wat te impulsief). |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:29 | |
| - Brightpaw schreef:
- Breakingdawn schreef:
- LOOK ;3
<3 Echt mooie gitaar <3 Thaanks <3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:29 | |
| Oh, crap, ik ben de helft van m'n boeken voor dit jaar kwijt, waarvan ik een werkboek morgen nodig heb. Dat wordt een paragraaf overschrijven :') |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 19:31 | |
| OMG Aurora is supersexy met dit setje ;3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|