Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Frostychill
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 12:37

@Timber ik maak na school
Terug naar boven Ga naar beneden
Trigger Happy
Member
a freak
80
Actief

CAT'S PROFILE
Trigger Happy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:08

Haat aan Adil (jongen bij mij op de groep) die keihard vage carnavalsmuziek op zet en mee gaat zingen -.-
Naturepaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:14

pleaz klik hier!
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Nfmtp
dan wordt dit m'n eerste draak (na al die anderen die ik al vermoord heb Razz )
Trigger Happy
Member
a freak
80
Actief

CAT'S PROFILE
Trigger Happy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:15

Naturepaw, je kunt hem ook op http://draghatch.tk zetten, daar klikken er veel mensen op je draakje/ei
Naturepaw
Member
77
Actief

CAT'S PROFILE
Naturepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:19

O, wist ik niet
dankje! Very Happy

Eh, hoe doe je dat eigenlijk?
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:33

Miep.
Nog 3 vakken en ik ben er vanaf <'3 Nog drie damn vakken :')
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:37

Haat aan zo vroeg thuis zijn, als bijna iedereen op school zit terwijl jij moet studeren voor... *kuch* plantenprincipes

En zo te ruiken ligt Indi ook alweer een tijdje op m'n kamer te maffen(she smells)(like hell Twisted Evil )

Hehe morgen plant, maandag 4 uur pav examens, en dinsdag praktijk en KVD en ben er ook van af dan
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:38

Meh, ik heb morgen wiskunde x'D
En Google Chrome faalt :/ Hij wilt de pagina niet laden >>
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:47

Doet hij zo vaak bij me
that's why IE heilig is *kuch* neen gebruik toch liever chrome

Zal maar 'es gaan beginnen met plant zeker
stom plant
schrap dat gedoe
wat moet ik nou weten waardoor wortels en stengels ademen? of waarom moet ik opeens die fotosynthese gaan uitleggen? echt zo stom
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:48

Dat is gewoon biologie shit x'D Dat moet ik ook kennen voor volgende week woensdag :')

Well, ik werk nu op Firefox en Chrome wilt ook weer es niet downloaden. Sjeez, kenker dénk
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:54

Hoi,hoi, hoi
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:55

Zojuist de grootste blunder like ever gemaakt; Op school komen met m'n broek verkeerd om. :'} Well, we moesten er allemaal om lachen, en ik gelukkig ook. c:
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 13:57

.Silverpaw schreef:
Dat is gewoon biologie shit x'D Dat moet ik ook kennen voor volgende week woensdag :')

Well, ik werk nu op Firefox en Chrome wilt ook weer es niet downloaden. Sjeez, kenker dénk
Ik ken dat al? xD
Nja, niet dat ik het zo op kan noemen, maar heb het wel ooit moeten leren ._. -ja, mijn hersenen vergeten de stof gewoon weer, anders kan ik wat erbij moet niet meer opslaan, right?-
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:05

Haha die *shizzel zoals m'n broer het noemt* bevalt me niet hoor

Maar voor wat stond de O ook al weer in biologie of wat dan ook? Ik weet dat H waterstof en C zuurstof was, maar de O was ik dus zo'n beetje op Milieu ook vergeten, en daar gaat dan m'n formule

Wist goed genoeg dat het de for. van fotosynthese was, maar vraag me niet naar de uitleg ervan

En dat moet ik tegen morgen dan zo kennen hé

Maar ik werk nog ff iets af op laptop en dan beginnen met studeren
Silverfeather
Member
Q is fine for me ~
520

CAT'S PROFILE
Silverfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:10

Timberclaw schreef:
.Silverpaw schreef:

Ik ken dat al? xD
Nja, niet dat ik het zo op kan noemen, maar heb het wel ooit moeten leren ._. -ja, mijn hersenen vergeten de stof gewoon weer, anders kan ik wat erbij moet niet meer opslaan, right?-

IK weet het ook al x'D
Maar nu hebben we ook de stikstofkringloop en de koolstofkringloop erbij zitten x'd

@Honeymoon; H = Waterstof. C = Koolstof. O = Zuurstof.
O = Oxygen = Zuurstof (:
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:16

Ik moet Wiskunde en Frans leren voor morgen ._.
En dan is het weer weekend, en ik heb de pww bijna achter de rug *diepe, diepe zucht*
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:20

Meap. Iemand een topic met Chikita? Ik heb zó lang niet meer met haar gepost. ;-;
Timberclaw
Member
Linn
141
Actief

CAT'S PROFILE
Timberclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:22

Pssst Juul, enemy mode? :3 *kijkt naar Timber* I need a fight ._. A big, big, big fight.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:47

Oke paarden manips en manen komen me nu even mn oren uit xD
Honeymoon*
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Honeymoon*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 15:10

PAARDJES!!

Echt waar jongens, stop met me af te leidden, IK MOET STUDEREN VOOR DAT STOMME VAK!!!
Weet je? ik verduister m'n scherm zodanig dat ik niets meer zal kunnen lezen wat jullie posten

@Silver, cool blijkbaar kan ik dus echt m'n fotosynthese niet
Maar ach wat het enige wat belangrijk voor me is is die CO² en H²O
En nog wat dingen zoals: hoe kom ik van die sinusitis af
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: