|
|
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 12:37 | |
| @Timber ik maak na school |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:08 | |
| Haat aan Adil (jongen bij mij op de groep) die keihard vage carnavalsmuziek op zet en mee gaat zingen -.- |
|
| |
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:14 | |
| pleaz klik hier! dan wordt dit m'n eerste draak (na al die anderen die ik al vermoord heb ) |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:15 | |
| Naturepaw, je kunt hem ook op http://draghatch.tk zetten, daar klikken er veel mensen op je draakje/ei |
|
| |
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:19 | |
| O, wist ik niet dankje! Eh, hoe doe je dat eigenlijk? |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:33 | |
| Miep. Nog 3 vakken en ik ben er vanaf <'3 Nog drie damn vakken :') |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:37 | |
| Haat aan zo vroeg thuis zijn, als bijna iedereen op school zit terwijl jij moet studeren voor... *kuch* plantenprincipes En zo te ruiken ligt Indi ook alweer een tijdje op m'n kamer te maffen(she smells)(like hell ) Hehe morgen plant, maandag 4 uur pav examens, en dinsdag praktijk en KVD en ben er ook van af dan |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:38 | |
| Meh, ik heb morgen wiskunde x'D En Google Chrome faalt :/ Hij wilt de pagina niet laden >> |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:47 | |
| Doet hij zo vaak bij me that's why IE heilig is *kuch* neen gebruik toch liever chrome
Zal maar 'es gaan beginnen met plant zeker stom plant schrap dat gedoe wat moet ik nou weten waardoor wortels en stengels ademen? of waarom moet ik opeens die fotosynthese gaan uitleggen? echt zo stom |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:48 | |
| Dat is gewoon biologie shit x'D Dat moet ik ook kennen voor volgende week woensdag :')
Well, ik werk nu op Firefox en Chrome wilt ook weer es niet downloaden. Sjeez, kenker dénk |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:54 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:55 | |
| Zojuist de grootste blunder like ever gemaakt; Op school komen met m'n broek verkeerd om. :'} Well, we moesten er allemaal om lachen, en ik gelukkig ook. c: |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 13:57 | |
| - .Silverpaw schreef:
- Dat is gewoon biologie shit x'D Dat moet ik ook kennen voor volgende week woensdag :')
Well, ik werk nu op Firefox en Chrome wilt ook weer es niet downloaden. Sjeez, kenker dénk Ik ken dat al? xD Nja, niet dat ik het zo op kan noemen, maar heb het wel ooit moeten leren ._. -ja, mijn hersenen vergeten de stof gewoon weer, anders kan ik wat erbij moet niet meer opslaan, right?- |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:05 | |
| Haha die *shizzel zoals m'n broer het noemt* bevalt me niet hoor
Maar voor wat stond de O ook al weer in biologie of wat dan ook? Ik weet dat H waterstof en C zuurstof was, maar de O was ik dus zo'n beetje op Milieu ook vergeten, en daar gaat dan m'n formule
Wist goed genoeg dat het de for. van fotosynthese was, maar vraag me niet naar de uitleg ervan
En dat moet ik tegen morgen dan zo kennen hé
Maar ik werk nog ff iets af op laptop en dan beginnen met studeren |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:10 | |
| - Timberclaw schreef:
- .Silverpaw schreef:
- Dat is gewoon biologie shit x'D Dat moet ik ook kennen voor volgende week woensdag :')
Well, ik werk nu op Firefox en Chrome wilt ook weer es niet downloaden. Sjeez, kenker dénk Ik ken dat al? xD Nja, niet dat ik het zo op kan noemen, maar heb het wel ooit moeten leren ._. -ja, mijn hersenen vergeten de stof gewoon weer, anders kan ik wat erbij moet niet meer opslaan, right?- IK weet het ook al x'D Maar nu hebben we ook de stikstofkringloop en de koolstofkringloop erbij zitten x'd @Honeymoon; H = Waterstof. C = Koolstof. O = Zuurstof. O = Oxygen = Zuurstof (: |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:16 | |
| Ik moet Wiskunde en Frans leren voor morgen ._. En dan is het weer weekend, en ik heb de pww bijna achter de rug *diepe, diepe zucht*
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:20 | |
| Meap. Iemand een topic met Chikita? Ik heb zó lang niet meer met haar gepost. ;-; |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:22 | |
| Pssst Juul, enemy mode? :3 *kijkt naar Timber* I need a fight ._. A big, big, big fight. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 14:47 | |
| Oke paarden manips en manen komen me nu even mn oren uit xD |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 dec 2012 - 15:10 | |
| PAARDJES!!
Echt waar jongens, stop met me af te leidden, IK MOET STUDEREN VOOR DAT STOMME VAK!!! Weet je? ik verduister m'n scherm zodanig dat ik niets meer zal kunnen lezen wat jullie posten
@Silver, cool blijkbaar kan ik dus echt m'n fotosynthese niet Maar ach wat het enige wat belangrijk voor me is is die CO² en H²O En nog wat dingen zoals: hoe kom ik van die sinusitis af |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|